
tuta jest ten log ale chyba zły http://vaglog.rtnet.pl/sopranos1_149483.html
Zły nie jest, tylko trochę krótkiFrugo1 pisze:tuta jest ten log ale chyba zły http://vaglog.rtnet.pl/sopranos1_149483.html
A w logu przy obrotach 2600 masz 50g/s, więc pewnie przepływka jest ok, bo i przy wysokich wskazuje dobrze. Zrób dłuższego loga to będzie potwierdzenie.Frugo1 pisze: zastanawia mnie jak trzymam go na obrotach -2000 rpm to przeplywomierz wskazuje 9,45 g/s
Jak byś mógł to bym Cie prosiłwacop pisze:Frugo1, moja audiola pali 15,8l na 100km w mieście przy dynamicznej jeździe, a widzę że mamy podobne auta. Jak będziesz chciał to mogę nagrać identyczny film i wtedy porównamy wartości z sond, ilość powietrza oraz temp. powodzenia
Silnik byl po 7 km jazdy wiec nie był nagrzany jeszcze dobrzegrzemo pisze:Frugo1, tak jak pisałem przepływka wskazuje prawidłowo.
Raczej skupił bym się na termostacie lub czujniku temperatury płynu, chyba że nie rozgrzałeś silnika przed testami.
Przy 7km to powinien już raczej mieć te 90C, dlatego sprawdź najpierw czujnik temperatury (jest instrukcja na forum), a w ogóle nagrzewa Ci się do tych 90 ?Frugo1 pisze:7 km jazdy wiec nie był nagrzany jeszcze dobrze
Przed adaptacją warto by było przeczyścićFrugo1 pisze:czytałem że ktoś miał coś podobnego i adoptował przepustnice w kanale 060 i nie to auto
Dzięki za odpowiedźxoslox pisze:Przy 7km to powinien już raczej mieć te 90C, dlatego sprawdź najpierw czujnik temperatury (jest instrukcja na forum), a w ogóle nagrzewa Ci się do tych 90 ?Frugo1 pisze:7 km jazdy wiec nie był nagrzany jeszcze dobrze
Przed adaptacją warto by było przeczyścićFrugo1 pisze:czytałem że ktoś miał coś podobnego i adoptował przepustnice w kanale 060 i nie to auto
Co do wskazań lambda to powinna przy pełnym obciążeniu oscylować wokół 1V - bo wtedy ma trzymać "na bogato".
I dlatego sprawdź teraz czy na PB i LPG jest to samo...
Ja od początku Ci piszę, że masz źle wyregulowany gaz i według filmiku masz ubogo na LPG, gdzie na PB odczyty z Lambda są w porządku.