Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AGA 2,4 165] Duże spalanie LPG falowanie obrotów na jałowym

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Frugo1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn

Post autor: Frugo1 » 15 lis 2013, 19:21

Zrobiłem log na postoju ale chyba źle trochę, jutro zrobię dynamiczny, nagrzeje silnik i ten statyczny poprawie, powoli wcisnę gaz do końca, zastanawia mnie jak trzymam go na obrotach -2000 rpm to przeplywomierz wskazuje 9,45 g/s :(
tuta jest ten log ale chyba zły http://vaglog.rtnet.pl/sopranos1_149483.html

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 15 lis 2013, 20:09

Frugo1 pisze:tuta jest ten log ale chyba zły http://vaglog.rtnet.pl/sopranos1_149483.html
Zły nie jest, tylko trochę krótki ;)
Frugo1 pisze: zastanawia mnie jak trzymam go na obrotach -2000 rpm to przeplywomierz wskazuje 9,45 g/s
A w logu przy obrotach 2600 masz 50g/s, więc pewnie przepływka jest ok, bo i przy wysokich wskazuje dobrze. Zrób dłuższego loga to będzie potwierdzenie.

Awatar użytkownika
Frugo1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn

Post autor: Frugo1 » 16 lis 2013, 14:03

Zrobiłem dzisiaj log z jazdy na drugim biegu :) http://vaglog.rtnet.pl/sopranos1_149590.html, ten pierwszy jest z normalnej jazdy, ten drugi na dwójce z gazem w podłodze. Przepływomierz chyba jednak dobrze działa.

Legionowo Audi A6

Post autor: Legionowo Audi A6 » 16 lis 2013, 16:55

Frugo1, moja audiola pali 15,8l na 100km w mieście przy dynamicznej jeździe, a widzę że mamy podobne auta. Jak będziesz chciał to mogę nagrać identyczny film i wtedy porównamy wartości z sond, ilość powietrza oraz temp. powodzenia

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 16 lis 2013, 23:31

Frugo1, tak jak pisałem przepływka wskazuje prawidłowo.
Raczej skupił bym się na termostacie lub czujniku temperatury płynu, chyba że nie rozgrzałeś silnika przed testami.

Awatar użytkownika
Frugo1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn

Post autor: Frugo1 » 18 lis 2013, 07:31

wacop pisze:Frugo1, moja audiola pali 15,8l na 100km w mieście przy dynamicznej jeździe, a widzę że mamy podobne auta. Jak będziesz chciał to mogę nagrać identyczny film i wtedy porównamy wartości z sond, ilość powietrza oraz temp. powodzenia
Jak byś mógł to bym Cie prosił :)
grzemo pisze:Frugo1, tak jak pisałem przepływka wskazuje prawidłowo.
Raczej skupił bym się na termostacie lub czujniku temperatury płynu, chyba że nie rozgrzałeś silnika przed testami.
Silnik byl po 7 km jazdy wiec nie był nagrzany jeszcze dobrze :| Zastanawia mnie czy przy pełnym budzie to normalne że sondy wskazują 0 0 ? <mysli> Zajmę się na dniach dolotem całym i odmami, czytałem że ktoś miał coś podobnego i adoptował przepustnice w kanale 060 i nie to auto :) sprawdzę szczelność i wszytko po kolei w dolocie tak jak w tym temacie viewtopic.php?p=659367 jak nie pomoże to dalej będę szukał może te sondy już nie domagają i przekłamują komputer :|

Jeszcze mnie zastanawia napięcie akumulatora bo mam rano przed odpaleniem niedużo ponad 11 V a powinno być ponad 12 <uoee> więc pewnie będzie też już aku padał

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 18 lis 2013, 09:36

Frugo1 pisze:7 km jazdy wiec nie był nagrzany jeszcze dobrze
Przy 7km to powinien już raczej mieć te 90C, dlatego sprawdź najpierw czujnik temperatury (jest instrukcja na forum), a w ogóle nagrzewa Ci się do tych 90 ?
Frugo1 pisze:czytałem że ktoś miał coś podobnego i adoptował przepustnice w kanale 060 i nie to auto
Przed adaptacją warto by było przeczyścić

Co do wskazań lambda to powinna przy pełnym obciążeniu oscylować wokół 1V - bo wtedy ma trzymać "na bogato".

I dlatego sprawdź teraz czy na PB i LPG jest to samo...

Ja od początku Ci piszę, że masz źle wyregulowany gaz i według filmiku masz ubogo na LPG, gdzie na PB odczyty z Lambda są w porządku.

Awatar użytkownika
Frugo1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn

Post autor: Frugo1 » 18 lis 2013, 19:06

xoslox pisze:
Frugo1 pisze:7 km jazdy wiec nie był nagrzany jeszcze dobrze
Przy 7km to powinien już raczej mieć te 90C, dlatego sprawdź najpierw czujnik temperatury (jest instrukcja na forum), a w ogóle nagrzewa Ci się do tych 90 ?
Frugo1 pisze:czytałem że ktoś miał coś podobnego i adoptował przepustnice w kanale 060 i nie to auto
Przed adaptacją warto by było przeczyścić

Co do wskazań lambda to powinna przy pełnym obciążeniu oscylować wokół 1V - bo wtedy ma trzymać "na bogato".

I dlatego sprawdź teraz czy na PB i LPG jest to samo...

Ja od początku Ci piszę, że masz źle wyregulowany gaz i według filmiku masz ubogo na LPG, gdzie na PB odczyty z Lambda są w porządku.
Dzięki za odpowiedź :) sprawdzę dokładnie ten czujnik :) Niby autko się nagrzewa do 90 st. tylko tak dopiero po 10 km.
Przepustnice oczywiście wyczyszczę, przed zima wszystkie odmy pójdą do sprawdzenia i mycia :) Zrobię adaptacje i posprawdzam wszystko jeszcze raz. Zrobię logi na PB i porównam. Postaram się jakoś pojechać pod ten Mielec do LPG ale ciężko z czasem :( Póki co nie chce zapeszać ale coś jej się stało dziwnego bo pali mniej i błędów nie ma , nie ogarniam tego pojazdu :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja