[ A6 C5] Wymiana hamulcow na wieksze
jano1265, podziel się jakie odczucia.
ja nie chciałem grzebac ze zwrotnicami i wsadzilem tylko 312 mm. Dodatkowo jak policzyłem koszt zwrotnic , jarzm , zacisków, tarcz, klocków ... to bym się zakręcił w okoicahc 2 k . Na tą chwilę nie wpakuje tyle aby dołożyć kilka mm średnicy.
--------------
bawół1
ja nie chciałem grzebac ze zwrotnicami i wsadzilem tylko 312 mm. Dodatkowo jak policzyłem koszt zwrotnic , jarzm , zacisków, tarcz, klocków ... to bym się zakręcił w okoicahc 2 k . Na tą chwilę nie wpakuje tyle aby dołożyć kilka mm średnicy.
--------------
bawół1
Witajcie,
Nie mogę powiedzieć, żeby samochód miał gorsze hamowanie bo ma lepsze szczególnie przy załadowanym samochodzie (a ja tak często jeżdżę (pasy zapięte, nie figlować
!!!!!). Ogólnie jestem zadowolony, komfort hamowania zdecydowanie lepszy, chociaż następnym razem kupie lepsze tarcze i klocki (mam za miękkie i felgi cały czas czarne, ale kpl tarcze i klocki na przód kupiłem za 500pln, tak wiec zysk (wątpliwy) ok. 300 pln). Na 288 jeździłem ok. 1 roku (ZIMM.... - rewelacja dla mnie), nie mogę powiedzieć, że było gorzej ale co dwa tłoki na koło to dwa. Ogólnie jestem zadowolony, z tym, że jeżeli ktoś jeździ nie za często, nie za szybko i nie za bardzo załadowanym to nie ma chyba sensu. Skoro Niemiec takie założył, to chyba wiedział co robi. I jeszcze jedno: jeżeli kupicie kpl taki jak mój , który po założeniu będzie miał wpływ i będą trzepały koła przy hamowanie to szkoda dutków.Tak więc trzeba kupić naprawdę w dobrym stanie.
PZDR
Nie mogę powiedzieć, żeby samochód miał gorsze hamowanie bo ma lepsze szczególnie przy załadowanym samochodzie (a ja tak często jeżdżę (pasy zapięte, nie figlować

PZDR
Zawsze dziękuję bardzo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 38
- Rejestracja: 17 cze 2013, 17:47
- Imię: Artur
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
to wpakuj od razu więcej niż 321 .....może jakieś 345tkamicki5 pisze:jano1265, podziel się jakie odczucia.
ja nie chciałem grzebac ze zwrotnicami i wsadzilem tylko 312 mm. Dodatkowo jak policzyłem koszt zwrotnic , jarzm , zacisków, tarcz, klocków ... to bym się zakręcił w okoicahc 2 k . Na tą chwilę nie wpakuje tyle aby dołożyć kilka mm średnicy.
--------------
bawół1
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
A skąd ci kolego taka kwota wyszla?ja nie chciałem grzebac ze zwrotnicami i wsadzilem tylko 312 mm. Dodatkowo jak policzyłem koszt zwrotnic , jarzm , zacisków, tarcz, klocków ... to bym się zakręcił w okoicahc 2 k . Na tą chwilę nie wpakuje tyle aby dołożyć kilka mm średnicy.
Ja sprzedaję takie zesztawy zaciski z jarzmami+ tarcze(proste,nie przegrzane)+ zwrotnice alu+ czujniki abs+ dolny wachacz+ jakieś używane klocki na start, czyli gotowy swap na 321mm z s6 za 850zł+ kw

jak ktoś chętny to mam takie zestawy
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
przepraszam , a czy można podłączyć się do tematu?? Ja u siebie chciałbym założyć 347 przód i 330 tyl (nawiercane) od A6 C6 3.2 , od fimy http://www.brakeparts.pl/contact-form.php klocki przód /tył i tarcze przód/tył dostałem oferte aczkolwiek nie są pewni w 100% czy pod moje zaciski i jarzma mi to podejdzie więc porszę o pomoc




Jak mogę to pomogę.
Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
- Lewian
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 344
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
- Imię: Adam
- Rocznik: 2018
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Kleczew
- Kontakt:
IreK_PV808 pisze:przepraszam , a czy można podłączyć się do tematu?? Ja u siebie chciałbym założyć 347 przód i 330 tyl (nawiercane) od A6 C6 3.2 , od fimy http://www.brakeparts.pl/contact-form.php klocki przód /tył i tarcze przód/tył dostałem oferte aczkolwiek nie są pewni w 100% czy pod moje zaciski i jarzma mi to podejdzie więc porszę o pomoc![]()
![]()
Na przód do tych tarcz potrzebowałbyś adaptery, jeśli chodzi o tył to jest możliwość przerzucenia innych, trochę większych tarcz, myślę, że wszystko powinno się u nas znaleźć co potrzebne na taki swap. Jeśli jesteś zainteresowany odezwij się na PW.
Pozdrawiam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
!Arturoo! pisze:to wpakuj od razu więcej niż 321 .....może jakieś 345tkamicki5 pisze:jano1265, podziel się jakie odczucia.
ja nie chciałem grzebac ze zwrotnicami i wsadzilem tylko 312 mm. Dodatkowo jak policzyłem koszt zwrotnic , jarzm , zacisków, tarcz, klocków ... to bym się zakręcił w okoicahc 2 k . Na tą chwilę nie wpakuje tyle aby dołożyć kilka mm średnicy.
--------------
bawół1wtedy opłacalność zmian wzrasta
masz rację , ale mam A4 B5 FWD i co wtedy zrobię z tyłem ? Wsadzić z przodu takie heble , a z tyłu zostać z 245 ?
[ Dodano: 2013-09-23, 17:32 ]
martin_wml pisze:A skąd ci kolego taka kwota wyszla?ja nie chciałem grzebac ze zwrotnicami i wsadzilem tylko 312 mm. Dodatkowo jak policzyłem koszt zwrotnic , jarzm , zacisków, tarcz, klocków ... to bym się zakręcił w okoicahc 2 k . Na tą chwilę nie wpakuje tyle aby dołożyć kilka mm średnicy.
Ja sprzedaję takie zesztawy zaciski z jarzmami+ tarcze(proste,nie przegrzane)+ zwrotnice alu+ czujniki abs+ dolny wachacz+ jakieś używane klocki na start, czyli gotowy swap na 321mm z s6 za 850zł+ kw
jak ktoś chętny to mam takie zestawy
liczyłem to tak :
zwrotnice 2x 150 ( z allroad'a) ,zaciski 2x150 , tarcze 2x 250 , klocki 1x 250 , wahacz 2x250 =1850 PLN.
Oczywiscie można zakupić pewnie tańsze tarcze , tańsze klocki. Pomijam już wsadzanie używanych tarcz i klocków.
Do alu zwrotnicy podejdą przeguby ( mam A4 B5 2,8 ACK ) ?
-----------
bawół1
Witam, mam A6 2001r, Lift, ale mam jeszcze zwrotnice żeliwne, tarcze 312.
Chce przejść na hamulce 321, kupiłem już tarcze, zaciski i klocki, wiem że będę potrzebował jeszcze zwrotnice i wahacze, z czego dokładnie szukać tych części? Było by miło jak ktoś podrzucił by nr części żeby nie kupować 2 razy.
No i pytanko czy uda mi się upchnąć ten zestaw w felgi 16 cali?
Chce przejść na hamulce 321, kupiłem już tarcze, zaciski i klocki, wiem że będę potrzebował jeszcze zwrotnice i wahacze, z czego dokładnie szukać tych części? Było by miło jak ktoś podrzucił by nr części żeby nie kupować 2 razy.
No i pytanko czy uda mi się upchnąć ten zestaw w felgi 16 cali?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 lip 2013, 19:03
- Lokalizacja: Czestochowa
Ja mam A6 C5 1998 AFB 2.5 TDI i do przejścia z 288mm na 312 potrzebujesz zwrotnice od wersji 180 konnej, Wybite maja na jarzmie numer 451. Zacisk ten sam, co prawda kupiłem za 300pln z zaciskami bo koszt podobny jak ktoś sprzedaje same jarzma. Przy okazji wypiaskowałem, pomalowałem na srebrno i wymieniłem tłoczki z gumkami, tarcze zimmermann 312 nienawiercane. Czekają na założenie. Dam znać jakie wrażenia z jazdy.RaKo pisze:Panowie,może ktoś mi podpowie mam auto z 2002r. heble chcę zmienić na 312,jakie jarzma mam kupić,od jakiego modelu i rocznika,polifta przedlifta?
Podobno pod felgę 16 tarcza 312 to maximum, ale daje rade.
Lewian - że się podłączę do tematu: kontaktowałem się z Waszym sklepem, ale o swapach nic konkretnego nie mogli mi powiedzieć, a interesuje mnie zmiana przód 288 na 312 (np. Zimmermann Sport Coat Z) oraz tył z 245 na np. 269(?) też jakiś wentylowany (Zimmermann?), do tego klocki ATE Ceramic P+T.Lewian pisze:Na przód do tych tarcz potrzebowałbyś adaptery, jeśli chodzi o tył to jest możliwość przerzucenia innych, trochę większych tarcz, myślę, że wszystko powinno się u nas znaleźć co potrzebne na taki swap. Jeśli jesteś zainteresowany odezwij się na PW.IreK_PV808 pisze:przepraszam , a czy można podłączyć się do tematu?? Ja u siebie chciałbym założyć 347 przód i 330 tyl (nawiercane) od A6 C6 3.2 , od fimy http://www.brakeparts.pl/contact-form.php klocki przód /tył i tarcze przód/tył dostałem oferte aczkolwiek nie są pewni w 100% czy pod moje zaciski i jarzma mi to podejdzie więc porszę o pomoc![]()
![]()
Pozdrawiam
Nie chcę wchodzić w ekstra koszty dot. zmiany jeszcze czegoś ponad tarcze i klocki - ewentualnie nowe jarzma.
Felgi 16", C5 B4 ACK Avant Quattro 1998. Czy taki swap jest możliwy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 02 cze 2013, 17:00
- Imię: Maciej
- Rocznik: 1999
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Furmany
Witam Panowie. Chciałbym się dowiedzieć co dokładnie bym potrzebował do zmiany hebli na większe bo jedni mówią tak inni inaczej i sam już nie wiem. Myślę na przód założyć 320 a na tył 269 i tu prosiłbym was o pomoc czego potrzebuję dokładnie żeby założyć taki zestaw? Wiadomo że tarcze klocki ale od czego zaciski jarzma zwrotnice i czy wahacze tez trzeba wymieniać? I co z tyłem czy tam nie trzeba nic zmieniać żeby to założyć. Pytam bo niedługo czeka mnie wymiana całego przodu i tyłu i dlatego chcialbym założyć juz coś wiekszego. Z góry dzięki za info.