
PS. Silnik to 2.4 Benzyna, bez gazu
Na początek mamy dwie rzeczy do sprawdzenia - ze względu na stopień skomplikowania możemy zacząć od sprawdzenia czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Jak go sprawdzićjasiuekonom pisze:Witam serdecznie, dzisiaj kupiłem a6 c5, jeszcze nie zdążyłem zaprezentować ponieważ godzinę temu wróciłem do domu i nie mam żadnych zdjęć. Auto podczas drogi powrotnej zachowywało się znakomicie ale...... Po 20 km temperatura była 90 stopni tak jak powinna, po 30 spadła na 65-70 stopni, podczas 100 kilometrów tylko jeszcze raz skoczyła na 90 a potem ciągle już 65-70. Przyczyna??? Bo chyba coś jest nie tak....:( Jeśli temat już był to ogromnie przepraszam, jestem nowy i jeszcze nie zdążyłem zaznajomić się z forum. Pozdrawiam i proszę o pomoc. W najbliższym czasie zaprezentuję auto.
PS. Silnik to 2.4 Benzyna, bez gazu
Robisz rozrząd - to wymieniaj wszystko w torze paska i kropka. Nie robisz tego na miesiąc czy rokjasiuekonom pisze:ja już taki temat otworzyłem, który na pewno już gdzieś był, to zapytam przy okazji o rozrząd. Byłem w motoryzacyjnym i są 2 rolki, pasek i pompa wodna. Do tego gościu mówił, że jeszcze jakieś 2 napinacze ale tego nikt nie wymienia, koszt tych napinaczy to ok 350 zł. Czy to prawda, że wymiana tych 2 elementów nie jest konieczna??
Taka suma za wszystko wręcz niska - mam nadzieję, że nie są to jakieś podejrzane zamienniki. Z rozrządem proponuję nie oszczędzać zbytniojasiuekonom pisze:czyli te napinacze też wymieniać???? tak tak, termostat i czujniki też wymienię. Czy 850 zł za kompletne części czyli pasek, pompa, 2 rolki i 2 napinacze do dużo??
Maglownica prawdopodobnie do regeneracji - z ciekawości zobacz jak wygląda jej stan, czy jest sucha i osłony okjasiuekonom pisze:no to zabieramy się do roboty, oczywiście na ile fundusze pozwoląi jeszcze problem mam, dziwne strzelanie w kierownicy, gdy skręcę na maksa np w prawo i potem zrobię ruch w lewo ok 2 cm kierownicą to słychać dziwny strzał, tak jak by z kolumny kierowniczej....