kompletne hamulce S6 RS6 do 1.8T
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
kompletne hamulce S6 RS6 do 1.8T
Nie chciałem zakładać nowego tematu do jednego pytania i pewnie do jednej odpowiedzi ale przeleciałem pare stron z tematami i nic nie znalazłem... lub do FWD
Mianowicie nosze się z mniejszymi i większymi przeróbkami auta i na razie zbieram info i jak mam cos keszu to gromadze części
Wyczytałem słyszałem, że tylne hamulce pasują od S6 większa tarcza i zacisk. Maja pasować P&P co z przodem? też podejdą? dodam, że atuo jest w QUATTRO.
Czy RS by podszedł? to już tylko tak z ciekawości bo ładny znaczek mają ale S6 bym chciał. Czy nie ma problemu z ABS-em lub felgami, że nie wchodzą o zacisk? Jak z pompą nie trzeba zmieniać pompy hamulcowej? większa tarcza klocek może być ciężko?
Mianowicie nosze się z mniejszymi i większymi przeróbkami auta i na razie zbieram info i jak mam cos keszu to gromadze części
Wyczytałem słyszałem, że tylne hamulce pasują od S6 większa tarcza i zacisk. Maja pasować P&P co z przodem? też podejdą? dodam, że atuo jest w QUATTRO.
Czy RS by podszedł? to już tylko tak z ciekawości bo ładny znaczek mają ale S6 bym chciał. Czy nie ma problemu z ABS-em lub felgami, że nie wchodzą o zacisk? Jak z pompą nie trzeba zmieniać pompy hamulcowej? większa tarcza klocek może być ciężko?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Zaciski od S6 wlozysz, jesli masz aluminiowe zwrotnice, ale tarcze musisz miec od 2.7BiT.
Te od Ski są przystosowane do innego offsetu - Ska ma inne piasty.
Wejdą w felgi mnin. 17" choć nie wsztstkie.
W piatek bede robil taki zabieg
Hamulce od RS to min. druga wartość Twojego auta - do starego 1.8T to lekka przesada.
Te od Ski są przystosowane do innego offsetu - Ska ma inne piasty.
Wejdą w felgi mnin. 17" choć nie wsztstkie.
W piatek bede robil taki zabieg
Hamulce od RS to min. druga wartość Twojego auta - do starego 1.8T to lekka przesada.
Witam
Nie kombinuj z tarczami i zaciskami od RS masa kasy na tarcze i klocki wiem bo sam się do tego przymierzałem. Załóż dobrą tarczę i dobry klocek i czyszczeniem, przeglądem zacisków gumek i tłoczków dobry płyn hamulcowy poskładać dobrze odpowietrzyć dotrzeć tarcze i klocki i będzie ogień. Ja u siebie tak zrobiłem tarcze DBA 4000 wiper slot 6x6, klocki EBC yellow stuff i plomby wylatują z zębów. Hamowania ze 140 do 0 to ułamki sekund zatrzymuje się w miejscu. Jedyny drobny minus jak na razie to popiskują przy delikatnym traktowaniu hamulca ale jak mocniej wcisnę to gra . Ale dopiero zrobiłem 70 km na nowym zestawie.
Pozdrawiam
Nie kombinuj z tarczami i zaciskami od RS masa kasy na tarcze i klocki wiem bo sam się do tego przymierzałem. Załóż dobrą tarczę i dobry klocek i czyszczeniem, przeglądem zacisków gumek i tłoczków dobry płyn hamulcowy poskładać dobrze odpowietrzyć dotrzeć tarcze i klocki i będzie ogień. Ja u siebie tak zrobiłem tarcze DBA 4000 wiper slot 6x6, klocki EBC yellow stuff i plomby wylatują z zębów. Hamowania ze 140 do 0 to ułamki sekund zatrzymuje się w miejscu. Jedyny drobny minus jak na razie to popiskują przy delikatnym traktowaniu hamulca ale jak mocniej wcisnę to gra . Ale dopiero zrobiłem 70 km na nowym zestawie.
Pozdrawiam
http://images.spritmonitor.de/549045.png
Wymiana rozrządu
VOSSEN CV3-R silver + Dunlop Sport MAXX RT2 255/35/19
KW variant 2
DBA 4000 Wiper Slot 6x6 F/R + EBC Yellow stuff F/R + Motul RBF 660
Wymiana rozrządu
VOSSEN CV3-R silver + Dunlop Sport MAXX RT2 255/35/19
KW variant 2
DBA 4000 Wiper Slot 6x6 F/R + EBC Yellow stuff F/R + Motul RBF 660
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 38
- Rejestracja: 17 cze 2013, 17:47
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
nie zgodzę się z Tobą kolego............nigdy dobra tarcza i klocek w rozmiarze 288,czy 312 nie zastąpią większego zestawu 320 ,czy np.345Golota26 pisze:Witam
Nie kombinuj z tarczami i zaciskami od RS masa kasy na tarcze i klocki wiem bo sam się do tego przymierzałem. Załóż dobrą tarczę i dobry klocek i czyszczeniem, przeglądem zacisków gumek i tłoczków dobry płyn hamulcowy poskładać dobrze odpowietrzyć dotrzeć tarcze i klocki i będzie ogień. Ja u siebie tak zrobiłem tarcze DBA 4000 wiper slot 6x6, klocki EBC yellow stuff i plomby wylatują z zębów. Hamowania ze 140 do 0 to ułamki sekund zatrzymuje się w miejscu. Jedyny drobny minus jak na razie to popiskują przy delikatnym traktowaniu hamulca ale jak mocniej wcisnę to gra . Ale dopiero zrobiłem 70 km na nowym zestawie.
Pozdrawiam
jechałem taką s6c5 ostatnio .....właściciel zachwalał hebelki ...po zapytaniu jakie ma ...odpowiedział ,ze seryjne 321/269 ...... jak dla ,mnie śmiech.............to nie hamuje ...............szczególnie ,że 340 koni rozpędzą nie małą masę.........
..ja przy klekocie 2,5 odczuwałem niedoskonałości zestawu 321/269....jeździłem i nie polecam takowego..........!!!!!!!! teraz jest 345/300 z s4b7 i jest ok w końcu ...
seryjne heble w audi to nieporozumienie
Pozdrawiam A.
Witaj!Arturoo! pisze:nie zgodzę się z Tobą kolego............nigdy dobra tarcza i klocek w rozmiarze 288,czy 312 nie zastąpią większego zestawu 320 ,czy np.345Golota26 pisze:Witam
Nie kombinuj z tarczami i zaciskami od RS masa kasy na tarcze i klocki wiem bo sam się do tego przymierzałem. Załóż dobrą tarczę i dobry klocek i czyszczeniem, przeglądem zacisków gumek i tłoczków dobry płyn hamulcowy poskładać dobrze odpowietrzyć dotrzeć tarcze i klocki i będzie ogień. Ja u siebie tak zrobiłem tarcze DBA 4000 wiper slot 6x6, klocki EBC yellow stuff i plomby wylatują z zębów. Hamowania ze 140 do 0 to ułamki sekund zatrzymuje się w miejscu. Jedyny drobny minus jak na razie to popiskują przy delikatnym traktowaniu hamulca ale jak mocniej wcisnę to gra . Ale dopiero zrobiłem 70 km na nowym zestawie.
Pozdrawiam
jechałem taką s6c5 ostatnio .....właściciel zachwalał hebelki ...po zapytaniu jakie ma ...odpowiedział ,ze seryjne 321/269 ...... jak dla ,mnie śmiech.............to nie hamuje ...............szczególnie ,że 340 koni rozpędzą nie małą masę.........
..ja przy klekocie 2,5 odczuwałem niedoskonałości zestawu 321/269....jeździłem i nie polecam takowego..........!!!!!!!! teraz jest 345/300 z s4b7 i jest ok w końcu ...
seryjne heble w audi to nieporozumienie
Pozdrawiam A.
Jak najbardziej się z Tobą zgadzam ze seryjne hamulce to lipa i grzeją się i nie hamują. Moim zdaniem zakładanie tarcz zacisków i klocków do 1.8 T to przerost formy nad treścią, ale każdy może założyć co lubi. Nawet setup Movita na tarczy 396 mm ceramic za 52.000 zl na 1 oś.
Rozważając zakup hamulców od RS6 zaciski (używki) tarcze i klocki nowe to obecnie majątek i masa pracy żeby to ogarnąć. Do tego doliczyć regenerację zacisków ( gumki, tłoczki ewentualnie malowanie proszkowe ) i sumując wychodzą bajońskie kwoty. Kpl zacisków na przód około 4000 zl do regeneracji tarcze około 2500 zl kpl +klocki.
Ja jestem świeżo po wymianie hamulców i obecnie je docieram, ale już skuteczność jest zabójcza. Myślę ze jak się dobrze dotrą i jeszcze uda się je zagrzać to będzie super hamulec.
Pozdrawiam
http://images.spritmonitor.de/549045.png
Wymiana rozrządu
VOSSEN CV3-R silver + Dunlop Sport MAXX RT2 255/35/19
KW variant 2
DBA 4000 Wiper Slot 6x6 F/R + EBC Yellow stuff F/R + Motul RBF 660
Wymiana rozrządu
VOSSEN CV3-R silver + Dunlop Sport MAXX RT2 255/35/19
KW variant 2
DBA 4000 Wiper Slot 6x6 F/R + EBC Yellow stuff F/R + Motul RBF 660
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 38
- Rejestracja: 17 cze 2013, 17:47
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Zwrotnice mam z s4b5 ...do nich zestaw z s4b7 (zacisk ,jarzmo ,klocki ,tarcze ) podchodzi.....KOALA pisze:Witam.
Arturoo z tego co piszesz to nie musiałeś ruszać zwrotnic, zostały stare z rozstawem 145mm i podchodzi P&P od s4 b7.
Zwrotnice od RS6 chyba to też podejdą pod ten zestaw.
A tarcze też od b7 ?
By wspomóc hebelki dołożyłem kilka dni temu przewody w stalowym oplocie na przód i tył i nowe klocki ferodo na przód i tył ....teraz to opony mają prze..bane hehe ...cała odpowiedzialność za hamowanie idzie na nie
[ Dodano: 2013-09-26, 20:26 ]
Oddałem wszystko spowrotem muszena spokojnie popatrzeć co jest co i od czego.
365 x34 tyl 335 x 22!Arturoo! pisze:Jakie tam są tarcze p/t ?KOALA pisze:Kupiłem zestaw niby od S6 ,a okazało się ze było od RS6 .Zwrotnice od RS nie pasują trzeba wymieniać przeguby,przeguby półosi za duże koszta i dużo zeżby.
Oddałem wszystko spowrotem muszena spokojnie popatrzeć co jest co i od czego.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga