Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

kompletne hamulce S6 RS6 do 1.8T

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

kompletne hamulce S6 RS6 do 1.8T

Post autor: zarzyk » 22 cze 2013, 07:51

Nie chciałem zakładać nowego tematu do jednego pytania i pewnie do jednej odpowiedzi ale przeleciałem pare stron z tematami i nic nie znalazłem... lub do FWD

Mianowicie nosze się z mniejszymi i większymi przeróbkami auta i na razie zbieram info i jak mam cos keszu to gromadze części :)

Wyczytałem słyszałem, że tylne hamulce pasują od S6 większa tarcza i zacisk. Maja pasować P&P co z przodem? też podejdą? dodam, że atuo jest w QUATTRO.
Czy RS by podszedł? to już tylko tak z ciekawości bo ładny znaczek mają :) ale S6 bym chciał. Czy nie ma problemu z ABS-em lub felgami, że nie wchodzą o zacisk? Jak z pompą nie trzeba zmieniać pompy hamulcowej? większa tarcza klocek może być ciężko?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 22 cze 2013, 21:26

Zaciski od S6 wlozysz, jesli masz aluminiowe zwrotnice, ale tarcze musisz miec od 2.7BiT.
Te od Ski są przystosowane do innego offsetu - Ska ma inne piasty.
Wejdą w felgi mnin. 17" choć nie wsztstkie.

W piatek bede robil taki zabieg :)

Hamulce od RS to min. druga wartość Twojego auta - do starego 1.8T to lekka przesada.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 23 cze 2013, 20:06

rs wiem wiem drogo ale pytalem z ciekawosci, :)

No nic bedzie trzeba powoli wszystko skompletować.

Zacosk od Ski i tarcza od 2.7biT bez problemu sie skompletuja czy tez sa jakies przeróbki?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 24 cze 2013, 01:59

Najpierw zobacz jaki masz rozstaw srub mocujacych zaciski.
Te od S6 maja ok. 146mm (przynajmniej te co leza na moim biurku)
Potrzebujesz jeszcze wieksze oslony tarcz.

Awatar użytkownika
dark79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 22 mar 2009, 20:48
Lokalizacja: Penge/London

Post autor: dark79 » 10 lip 2013, 11:31

w 1.8T trzeba zmienic zwrotnice zeby cokolwiek podeszlo wiekszego, chyba ze jest mozliwosc wlozenia jakiegos adaptera pod zacisk.

Golota26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 10 sie 2012, 19:28
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Golota26 » 21 lip 2013, 10:08

Witam

Nie kombinuj z tarczami i zaciskami od RS masa kasy na tarcze i klocki wiem bo sam się do tego przymierzałem. Załóż dobrą tarczę i dobry klocek i czyszczeniem, przeglądem zacisków gumek i tłoczków dobry płyn hamulcowy poskładać dobrze odpowietrzyć dotrzeć tarcze i klocki i będzie ogień. Ja u siebie tak zrobiłem tarcze DBA 4000 wiper slot 6x6, klocki EBC yellow stuff i plomby wylatują z zębów. Hamowania ze 140 do 0 to ułamki sekund zatrzymuje się w miejscu. Jedyny drobny minus jak na razie to popiskują przy delikatnym traktowaniu hamulca ale jak mocniej wcisnę to gra :). Ale dopiero zrobiłem 70 km na nowym zestawie.

Pozdrawiam
http://images.spritmonitor.de/549045.png
Wymiana rozrządu
VOSSEN CV3-R silver + Dunlop Sport MAXX RT2 255/35/19
KW variant 2
DBA 4000 Wiper Slot 6x6 F/R + EBC Yellow stuff F/R + Motul RBF 660

!Arturoo!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 17 cze 2013, 17:47
Imię: Artur
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: !Arturoo! » 04 sie 2013, 03:57

Golota26 pisze:Witam

Nie kombinuj z tarczami i zaciskami od RS masa kasy na tarcze i klocki wiem bo sam się do tego przymierzałem. Załóż dobrą tarczę i dobry klocek i czyszczeniem, przeglądem zacisków gumek i tłoczków dobry płyn hamulcowy poskładać dobrze odpowietrzyć dotrzeć tarcze i klocki i będzie ogień. Ja u siebie tak zrobiłem tarcze DBA 4000 wiper slot 6x6, klocki EBC yellow stuff i plomby wylatują z zębów. Hamowania ze 140 do 0 to ułamki sekund zatrzymuje się w miejscu. Jedyny drobny minus jak na razie to popiskują przy delikatnym traktowaniu hamulca ale jak mocniej wcisnę to gra :). Ale dopiero zrobiłem 70 km na nowym zestawie.

Pozdrawiam
nie zgodzę się z Tobą kolego............nigdy dobra tarcza i klocek w rozmiarze 288,czy 312 nie zastąpią większego zestawu 320 ,czy np.345


jechałem taką s6c5 ostatnio .....właściciel zachwalał hebelki ...po zapytaniu jakie ma ...odpowiedział ,ze seryjne 321/269 ...... jak dla ,mnie śmiech.............to nie hamuje ...............szczególnie ,że 340 koni rozpędzą nie małą masę.........

..ja przy klekocie 2,5 odczuwałem niedoskonałości zestawu 321/269....jeździłem i nie polecam takowego..........!!!!!!!!!! teraz jest 345/300 z s4b7 i jest ok w końcu ...


seryjne heble w audi to nieporozumienie !! !! !! !! !!

Pozdrawiam A.

Golota26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 10 sie 2012, 19:28
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Golota26 » 04 sie 2013, 16:53

!Arturoo! pisze:
Golota26 pisze:Witam

Nie kombinuj z tarczami i zaciskami od RS masa kasy na tarcze i klocki wiem bo sam się do tego przymierzałem. Załóż dobrą tarczę i dobry klocek i czyszczeniem, przeglądem zacisków gumek i tłoczków dobry płyn hamulcowy poskładać dobrze odpowietrzyć dotrzeć tarcze i klocki i będzie ogień. Ja u siebie tak zrobiłem tarcze DBA 4000 wiper slot 6x6, klocki EBC yellow stuff i plomby wylatują z zębów. Hamowania ze 140 do 0 to ułamki sekund zatrzymuje się w miejscu. Jedyny drobny minus jak na razie to popiskują przy delikatnym traktowaniu hamulca ale jak mocniej wcisnę to gra :). Ale dopiero zrobiłem 70 km na nowym zestawie.

Pozdrawiam
nie zgodzę się z Tobą kolego............nigdy dobra tarcza i klocek w rozmiarze 288,czy 312 nie zastąpią większego zestawu 320 ,czy np.345


jechałem taką s6c5 ostatnio .....właściciel zachwalał hebelki ...po zapytaniu jakie ma ...odpowiedział ,ze seryjne 321/269 ...... jak dla ,mnie śmiech.............to nie hamuje ...............szczególnie ,że 340 koni rozpędzą nie małą masę.........

..ja przy klekocie 2,5 odczuwałem niedoskonałości zestawu 321/269....jeździłem i nie polecam takowego..........!!!!!!!!!! teraz jest 345/300 z s4b7 i jest ok w końcu ...


seryjne heble w audi to nieporozumienie !! !! !! !! !!

Pozdrawiam A.
Witaj

Jak najbardziej się z Tobą zgadzam ze seryjne hamulce to lipa i grzeją się i nie hamują. Moim zdaniem zakładanie tarcz zacisków i klocków do 1.8 T to przerost formy nad treścią, ale każdy może założyć co lubi. Nawet setup Movita na tarczy 396 mm ceramic za 52.000 zl na 1 oś.

Rozważając zakup hamulców od RS6 zaciski (używki) tarcze i klocki nowe to obecnie majątek i masa pracy żeby to ogarnąć. Do tego doliczyć regenerację zacisków ( gumki, tłoczki ewentualnie malowanie proszkowe ) i sumując wychodzą bajońskie kwoty. Kpl zacisków na przód około 4000 zl do regeneracji tarcze około 2500 zl kpl +klocki.

Ja jestem świeżo po wymianie hamulców i obecnie je docieram, ale już skuteczność jest zabójcza. Myślę ze jak się dobrze dotrą i jeszcze uda się je zagrzać to będzie super hamulec.

Pozdrawiam
http://images.spritmonitor.de/549045.png
Wymiana rozrządu
VOSSEN CV3-R silver + Dunlop Sport MAXX RT2 255/35/19
KW variant 2
DBA 4000 Wiper Slot 6x6 F/R + EBC Yellow stuff F/R + Motul RBF 660

KOALA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 04 wrz 2008, 20:04
Lokalizacja: Londyn /B-stok

Post autor: KOALA » 01 wrz 2013, 13:18

Witam.
Arturoo z tego co piszesz to nie musiałeś ruszać zwrotnic, zostały stare z rozstawem 145mm i podchodzi P&P od s4 b7.
Zwrotnice od RS6 chyba to też podejdą pod ten zestaw.

A tarcze też od b7 ?

!Arturoo!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 17 cze 2013, 17:47
Imię: Artur
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: !Arturoo! » 01 wrz 2013, 13:56

KOALA pisze:Witam.
Arturoo z tego co piszesz to nie musiałeś ruszać zwrotnic, zostały stare z rozstawem 145mm i podchodzi P&P od s4 b7.
Zwrotnice od RS6 chyba to też podejdą pod ten zestaw.

A tarcze też od b7 ?
Zwrotnice mam z s4b5 ;) ...do nich zestaw z s4b7 (zacisk ,jarzmo ,klocki ,tarcze ) podchodzi.....

By wspomóc hebelki dołożyłem kilka dni temu przewody w stalowym oplocie na przód i tył :) <radocha> i nowe klocki ferodo na przód i tył ....teraz to opony mają prze..bane hehe :) ...cała odpowiedzialność za hamowanie idzie na nie :) :) :)

KOALA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 04 wrz 2008, 20:04
Lokalizacja: Londyn /B-stok

Post autor: KOALA » 25 wrz 2013, 00:03

Kupiłem zestaw niby od S6 ,a okazało się ze było od RS6 .Zwrotnice od RS nie pasują trzeba wymieniać przeguby,przeguby półosi za duże koszta i dużo zeżby.

!Arturoo!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 17 cze 2013, 17:47
Imię: Artur
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: !Arturoo! » 25 wrz 2013, 00:10

KOALA pisze:Kupiłem zestaw niby od S6 ,a okazało się ze było od RS6 .Zwrotnice od RS nie pasują trzeba wymieniać przeguby,przeguby półosi za duże koszta i dużo zeżby.
Jakie tam są tarcze p/t ?

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 25 wrz 2013, 09:58

KOALA pisze:Kupiłem zestaw niby od S6 ,a okazało się ze było od RS6 .Zwrotnice od RS nie pasują trzeba wymieniać przeguby,przeguby półosi za duże koszta i dużo zeżby.
Pokaż co masz, S6 i RS6 mają taką samą zwrotnicę, ale inną niż 4/6 cylindrówki.

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 25 wrz 2013, 15:01

W V8 inna jest piasta (grubsza kilka mm), sama zwrotnica jest chyba taka sama.

KOALA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 04 wrz 2008, 20:04
Lokalizacja: Londyn /B-stok

Post autor: KOALA » 26 wrz 2013, 21:24

[ Dodano: 2013-09-26, 20:26 ]
!Arturoo! pisze:
KOALA pisze:Kupiłem zestaw niby od S6 ,a okazało się ze było od RS6 .Zwrotnice od RS nie pasują trzeba wymieniać przeguby,przeguby półosi za duże koszta i dużo zeżby.
Jakie tam są tarcze p/t ?
365 x34 tyl 335 x 22


Oddałem wszystko spowrotem muszena spokojnie popatrzeć co jest co i od czego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga