Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5+Lpg] [2.8] Tłumik przelotowy

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Fontesen

Post autor: Fontesen » 26 lip 2013, 23:09

jak na moje, to masz je wspawane tyłem na przód.

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 26 lip 2013, 23:18

dlaczego ? i jakie to ma znaczenie ?

Fontesen

Post autor: Fontesen » 27 lip 2013, 10:03

st.john pisze:dlaczego ? i jakie to ma znaczenie ?
jakie znaczenie to nie wiem ale ile razy oglądałem tłumiki to zawsze była strzałką. i ty masz odwrotnie

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 27 lip 2013, 11:01

na tym tłumiku nie ma strzałki (ani żadnego innego oznaczenia) po za tym to tłumik przelotowy więc nie powinno mieć żadnego znaczenia gdzie przód gdzie tył - w przypadku strumienicy oczywiście bardzo ważna jest kierunkowość.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 27 lip 2013, 12:19

st.john pisze:na tym tłumiku nie ma strzałki (ani żadnego innego oznaczenia) po za tym to tłumik przelotowy więc nie powinno mieć żadnego znaczenia gdzie przód gdzie tył - w przypadku strumienicy oczywiście bardzo ważna jest kierunkowość.
no mniejsza z tym. pisz jak wrażenia.moze nagranie??

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 28 lip 2013, 17:42

szybkie filmy z kalkulatora.

Start na zimno
Już rozgrzany

i co sądzicie ? ja póÂźniej się wypowiem ;)

Fontesen

Post autor: Fontesen » 28 lip 2013, 21:57

Chyba w miarę możliwie;) jeszcze zastanawia mnei dÂźwięk z okolicy przednich drzwi. jkbyś mógł coś nakręcić. Tak wiesz, przy podłodze:)

Awatar użytkownika
The_Gie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 26 maja 2013, 19:09
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: The_Gie » 26 sie 2013, 09:05

st.john, Czy możesz podesłać adres, gdzie zakupiłeś tłumiki przelotowe. Czy w zakupionych tłumikach były gniazda pod sondy, czy musiałeś je wykonać sam ??

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 26 sie 2013, 11:01

Obrazek
tłumik na środku zdjęcia.
Kupione na alledrogo w:
F.U.H. DAVCAT-AUTO-WYDECH
UL. SREBRNA 16
42-200 CZęSTOCHOWA
DZ. ZAWODZIE

Tłumiki AWG allegro .
Na prośbę dorzucił mi jeszcze gniazda, które sam musiałem wspawać w rurkę przed puszką tłumika.
Ostatnio zmieniony 26 sie 2013, 12:29 przez st.john, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
The_Gie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 26 maja 2013, 19:09
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: The_Gie » 26 sie 2013, 12:36

Otrzymałem adres od st.john do sprzedawcy tłumików / wydechów i innych części motoryzacyjnych :

Konto allegro : davcat

kontakt

tel.: 501665683
e-meil.: davcat@tlen.pl

F.U.H. DAVCAT-AUTO-WYDECH
UL. SREBRNA 16
42-200 CZęSTOCHOWA
DZ. ZAWODZIE

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Tłumiki są wykonane ze stali polerowanej, aluminiowanej
długość 40cm, średnica od 45-60mm





Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


st.john, DZIęKI<piwo> <piwo>

dawid018
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
Imię: Dawid
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: dawid018 » 04 maja 2014, 21:36

odgrzeje kotleta.

jak się mają te polonezy po dłuższym, czasie użytkowania???
chcę a w zasadzie to chyba musze wywalić katy bo w jednym coś dzwoni i zastanawiam się czy jest sens inwestować w tłumiki czy dac tylko rury zamiast katów.sondy mam 2 zaraz za kolektorem.aaa i zalezy mi na tym zeby uniknąć metalicznego dźwięku.

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 04 maja 2014, 22:02

teraz mam prawie rok i wyglądają jak reszta układu wydechowego, w poprzednim samochodzie miałem 2 sezony i nie było najmniejszego problemu. Myślę, że to dobra inwestycja tym bardziej, że to tanie elementy.

Kaiser26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
Lokalizacja: Legnica/Portsmouth

Post autor: Kaiser26 » 05 maja 2014, 18:53

Jak chcesz uniknąć metalicznego dzwonienia to zrób jak ja mam:
Wytnij katy, wypróżnij je dobrze, wspawaj w katy rurki przelotowe, zaspawaj ponownie.
Diagnosta się mnie nie czepia, dźwięk połączony z pełnym miltekiem miodzio.
Żadnych metalicznych wydźwięków nie ma.

dawid018
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
Imię: Dawid
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: dawid018 » 06 maja 2014, 17:19

st.john, jak u ciebie z metalicznym odgłosem w pewnych partiach obrotów?? pojawia się coś??jaką masz resztę układu?? seryjną czy coś dłubane??
Kaiser26 pisze:Wytnij katy, wypróżnij je dobrze, wspawaj w katy rurki przelotowe, zaspawaj ponownie
o tym też myślałem i w sumie to było by najtańszym rozwiązaniem ale wlaśnie boje się tego metalicznego pogłosu,auto wtedy chodzi jak kalibra z pustym końcowym.ale skoro piszesz ze nic nie słychać to na początek chyba spróbuje.z tym ze zamiast milteca będzie zamiast środkowego albo końcowego rura.

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 06 maja 2014, 19:13

nie mam nic a nic metalicznego, reszta wydechu seria tyle, że na końcu mam tłumiki od Ski. Teraz planuję pozbyć się środkowego i wspawać rury. Metaliczne odgłosy pojawiają się gdy założy się puszkę po piwie (czytaj cienka blacha) albo zamiast tłumika przelotowego zamontujesz strumienicę, która faktycznie potrafi nadawać "świst - szelest" wydechowi. Polonez robi od lat katy i tłumiki i nie spotkałem się z opinią, żeby cokolwiek dźwięczało metalicznie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja