[ A6 C5+Lpg] [2.8] Tłumik przelotowy
- st.john
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 463
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
- Imię: Jacek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
tłumik na środku zdjęcia.
Kupione na alledrogo w:
F.U.H. DAVCAT-AUTO-WYDECH
UL. SREBRNA 16
42-200 CZęSTOCHOWA
DZ. ZAWODZIE
Tłumiki AWG allegro .
Na prośbę dorzucił mi jeszcze gniazda, które sam musiałem wspawać w rurkę przed puszką tłumika.
Ostatnio zmieniony 26 sie 2013, 12:29 przez st.john, łącznie zmieniany 2 razy.
Otrzymałem adres od st.john do sprzedawcy tłumików / wydechów i innych części motoryzacyjnych :
Konto allegro : davcat
kontakt
tel.: 501665683
e-meil.: davcat@tlen.pl
F.U.H. DAVCAT-AUTO-WYDECH
UL. SREBRNA 16
42-200 CZęSTOCHOWA
DZ. ZAWODZIE
![Obrazek]()
Uploaded with ImageShack.us
Tłumiki są wykonane ze stali polerowanej, aluminiowanej
długość 40cm, średnica od 45-60mm
![Obrazek]()
Uploaded with ImageShack.us
![Obrazek]()
Uploaded with ImageShack.us
![Obrazek]()
Uploaded with ImageShack.us
st.john, DZIęKI<piwo>
Konto allegro : davcat
kontakt
tel.: 501665683
e-meil.: davcat@tlen.pl
F.U.H. DAVCAT-AUTO-WYDECH
UL. SREBRNA 16
42-200 CZęSTOCHOWA
DZ. ZAWODZIE
Uploaded with ImageShack.us
Tłumiki są wykonane ze stali polerowanej, aluminiowanej
długość 40cm, średnica od 45-60mm
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
st.john, DZIęKI<piwo>

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
odgrzeje kotleta.
jak się mają te polonezy po dłuższym, czasie użytkowania???
chcę a w zasadzie to chyba musze wywalić katy bo w jednym coś dzwoni i zastanawiam się czy jest sens inwestować w tłumiki czy dac tylko rury zamiast katów.sondy mam 2 zaraz za kolektorem.aaa i zalezy mi na tym zeby uniknąć metalicznego dźwięku.
jak się mają te polonezy po dłuższym, czasie użytkowania???
chcę a w zasadzie to chyba musze wywalić katy bo w jednym coś dzwoni i zastanawiam się czy jest sens inwestować w tłumiki czy dac tylko rury zamiast katów.sondy mam 2 zaraz za kolektorem.aaa i zalezy mi na tym zeby uniknąć metalicznego dźwięku.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
st.john, jak u ciebie z metalicznym odgłosem w pewnych partiach obrotów?? pojawia się coś??jaką masz resztę układu?? seryjną czy coś dłubane??
o tym też myślałem i w sumie to było by najtańszym rozwiązaniem ale wlaśnie boje się tego metalicznego pogłosu,auto wtedy chodzi jak kalibra z pustym końcowym.ale skoro piszesz ze nic nie słychać to na początek chyba spróbuje.z tym ze zamiast milteca będzie zamiast środkowego albo końcowego rura.Kaiser26 pisze:Wytnij katy, wypróżnij je dobrze, wspawaj w katy rurki przelotowe, zaspawaj ponownie
- st.john
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 463
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
- Imię: Jacek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
nie mam nic a nic metalicznego, reszta wydechu seria tyle, że na końcu mam tłumiki od Ski. Teraz planuję pozbyć się środkowego i wspawać rury. Metaliczne odgłosy pojawiają się gdy założy się puszkę po piwie (czytaj cienka blacha) albo zamiast tłumika przelotowego zamontujesz strumienicę, która faktycznie potrafi nadawać "świst - szelest" wydechowi. Polonez robi od lat katy i tłumiki i nie spotkałem się z opinią, żeby cokolwiek dźwięczało metalicznie.