Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 07 maja 2013, 20:32

Ja na razie obserwuje u ojca stan oleju i jest w normie . ale jak tylko sie troszke ruszy to też zamawiamy nowe

farmer91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 05 gru 2012, 20:41
Lokalizacja: PL

Post autor: farmer91 » 07 maja 2013, 23:07

Piotruś, ok, rozumiem :) owszem, dużo rzeczy robię sam przy aucie, ale jednak są rzeczy których nie podejmę się, jak choćby wymiana rozrządu którą robił mi mechanik. Jak na razie V-ałkę mam nie długo, także wszystko powoli ogarniam, a jak to się mówi, przezorny zawsze ubezpieczony, lepiej zapobiegać niż leczyć <lol> :) zaczynałem od rozbierania i tuningowania silnika od simsona, zobaczymy jak się skończy hehe :p
a ktoś wie może w razie czego (tfu, odpukać w niemalowane) ile kosztuje nowa pompa mniej więcej?

masud

Post autor: masud » 08 maja 2013, 22:53

podepne sie do tematu wtryskow.mam problem z tymi 3 wtryskami po stronie korka wlewu oleju mianowicie ciagle w tym miejscu sie jak to okresle silnik poci i jest mokro druga strona z 3 wtryskami jest suchutka jak reka odjal.czy ktos mial podobny problem czy wina jest po stronie wtryskow czy nieszczelny moze byc korek wlewu oleju.zaznacze ze auto nie kopci oleju nie przybywa wiec wtryski sa ok. prosze o porade czy wymienic uczelniacze na tych wtryskach czy moze to byc ten korek wlewu?

Przemtos

Post autor: Przemtos » 10 maja 2013, 22:49

bo i po wymianie.
Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A)

12:35:32 Grupa 072
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu


12:35:32 Grupa 073
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu


12:35:32 Grupa 074
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu

Piątek,10,Maj,2013,12:36:08:54893
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202


Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A)

12:35:59 Grupa 075
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu


12:35:59 Grupa 076
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu


12:35:59 Grupa 076
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu

Piątek,10,Maj,2013,12:36:38:54893
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202


Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A)

12:36:32 Grupa 013
0.14 mg/suw Dawka paliwa
0.05 mg/suw Dawka paliwa
-0.52 mg/suw Dawka paliwa


12:36:32 Grupa 014
-0.05 mg/suw Dawka paliwa
0.19 mg/suw Dawka paliwa
0.05 mg/suw Dawka paliwa

ktoś sie orientuje czemu dawki korygowane na cylindrach sa ujemne?

masud

Post autor: masud » 13 maja 2013, 00:42

dzieki piotrus za porade.wyciek raczej napewno jest spood korka i saczy na gniazda 3 wtryskow.bo jesli bylyby to usczelki na wtryskach to szlo by to na dol a nie do gory tak mysle. mam jeszcze 2 pytania.
wymiane uczelki na tym korku wlewu po odkreceniu rury przepustnicy i wyjeciu tego ,,korka wlewu,, moglbym sam ogarnac chyba to nei jest nadto trudna operacja?
a co do odmy to czy moj silnik ja posiada i gdzie jej szukac?

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 13 maja 2013, 04:44

a co do odmy to czy moj silnik ja posiada i gdzie jej szukac?
Obrazek

Obrazek

masud

Post autor: masud » 13 maja 2013, 14:17

teraz sie w pelnii zrozumielismy:).chodzi o ten oring oznaczony numerem 23 go tez dzisiaj zamowilem koszt 30zl zobaczymy czy pomoze ale mysle ze weliminuje ten problem.podobny problem mial moj znajomy ale w silniku 3.0 z tym ze wyciek tam byl zdecydowanie intensywniejszy wiec pewnie audi wypuscilo na rynek wadliwe korki:)a jesli chodzi o odme Piotrus to czy idzie ja przeczyscic czy jesli juz cos robic to tylko wymiana?.koszt odmy w aso 620zl plus osprzet okolo 300zl:P.pzdr

masud

Post autor: masud » 15 maja 2013, 19:40

mialem disiaj przy tym majstrowac wsyzstko przygotowane i aso wyslalo zla uszczelke co za tepaki.sprawdze ten poziom dekompresji jesli bylby on zly piotrus to co wteyd zrobic.dodam jeszcze ze po odpaleniu jak odkrece korek wlewu oleju to taki delikatny dymek sie unosi?.pzdr

masud

Post autor: masud » 16 maja 2013, 08:33

dzieki za porady piotrus. po glebszych ogledzinach sklaniam sie ku twojej teori ze to moze byc uszczelka zaworow i za nia chyba bedzie trzeba sie wziasc po sprawdzeniu kompresji.poki co to poczekam narazie z tym bo rozrzadzik tez grzechocze wiec zbieranie funduszy silnik na stol i wtedy sie doszczelni i zrobi na cacy teraz przesiadka do wysluzonej skody:). zrobie z tego jakas mala dokumentacje, fotki i wrzuce na forum moze sie komus przyda bo do zrobienia takze simering miedzy skrzynia a silnikiem.pzdr

slg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 16 gru 2010, 07:42
Lokalizacja: Stoczek / Lubelskie

Post autor: slg » 17 maja 2013, 09:08

a co powiecie o wtryskach z koncowka AR ? , mam takie zalozone nowe prawie rok temu , zero problemow , moc wyszla na hamowni itp. Są sporo tansze od BD i AH

slg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 16 gru 2010, 07:42
Lokalizacja: Stoczek / Lubelskie

Post autor: slg » 17 maja 2013, 11:31

no wlasnie jest wszystko bardzo ok. motor chodzi miekko , równo . Korekcje na 13 i 14 kanale na poziomie +/- 0.20 , kanaly 72 w gore plusowe wartosci 2 do 8. Generalnie polecam spróbować jak komuś brakuje kasy na BD , bo u mnie sprawują się dobrze.

slg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 16 gru 2010, 07:42
Lokalizacja: Stoczek / Lubelskie

Post autor: slg » 17 maja 2013, 11:53

Przemcio, czyli jakbym wsadził BE to też bym miał wszystko ok , jak na tych co mam AR ?

slg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 16 gru 2010, 07:42
Lokalizacja: Stoczek / Lubelskie

Post autor: slg » 17 maja 2013, 13:15

nie zrozumielismy sie :) , chodzilo mi czy w momencie jak wkladalem AR , wlozylbym BE , to czy bylbym tak samo zadowolony jak teraz , czy na BE mialbym jakies jaja typu kopcenie czy nierowne obroty :)

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 30 maja 2013, 15:59

Koledzy diagnoze wtryskow przeprowadzac na zimnym silniku czy na cieplym ? rozumiem ze silnik musi byc odpalony ?

Mikołaj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 12 lut 2011, 15:24
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: Mikołaj » 30 maja 2013, 19:34

Cześć
Diagnoze na ciepłym silniku, zrób i na postoju i podczas jazdy najlepiej z kolega bo samemu ciezko. U mnie jak była robiona diagnoza to spec kazał mi przyśpieszyc na trójce od 1100 do 3800.

Ja natomiast mam pytanie, czy ktoś z Was użytkownicy wie kiedy były produkowane i stosowane wtryski o numerze 059130277AH czy to są te wadliwe czy już poprawione ?

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja