[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Piotruś, ok, rozumiem
owszem, dużo rzeczy robię sam przy aucie, ale jednak są rzeczy których nie podejmę się, jak choćby wymiana rozrządu którą robił mi mechanik. Jak na razie V-ałkę mam nie długo, także wszystko powoli ogarniam, a jak to się mówi, przezorny zawsze ubezpieczony, lepiej zapobiegać niż leczyć
zaczynałem od rozbierania i tuningowania silnika od simsona, zobaczymy jak się skończy hehe
a ktoś wie może w razie czego (tfu, odpukać w niemalowane) ile kosztuje nowa pompa mniej więcej?




a ktoś wie może w razie czego (tfu, odpukać w niemalowane) ile kosztuje nowa pompa mniej więcej?
podepne sie do tematu wtryskow.mam problem z tymi 3 wtryskami po stronie korka wlewu oleju mianowicie ciagle w tym miejscu sie jak to okresle silnik poci i jest mokro druga strona z 3 wtryskami jest suchutka jak reka odjal.czy ktos mial podobny problem czy wina jest po stronie wtryskow czy nieszczelny moze byc korek wlewu oleju.zaznacze ze auto nie kopci oleju nie przybywa wiec wtryski sa ok. prosze o porade czy wymienic uczelniacze na tych wtryskach czy moze to byc ten korek wlewu?
bo i po wymianie.
Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A)
12:35:32 Grupa 072
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
12:35:32 Grupa 073
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
12:35:32 Grupa 074
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
Piątek,10,Maj,2013,12:36:08:54893
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202
Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A)
12:35:59 Grupa 075
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
12:35:59 Grupa 076
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
12:35:59 Grupa 076
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
Piątek,10,Maj,2013,12:36:38:54893
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202
Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A)
12:36:32 Grupa 013
0.14 mg/suw Dawka paliwa
0.05 mg/suw Dawka paliwa
-0.52 mg/suw Dawka paliwa
12:36:32 Grupa 014
-0.05 mg/suw Dawka paliwa
0.19 mg/suw Dawka paliwa
0.05 mg/suw Dawka paliwa
ktoś sie orientuje czemu dawki korygowane na cylindrach sa ujemne?
Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A)
12:35:32 Grupa 072
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
12:35:32 Grupa 073
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
12:35:32 Grupa 074
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
Piątek,10,Maj,2013,12:36:08:54893
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202
Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A)
12:35:59 Grupa 075
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
12:35:59 Grupa 076
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
12:35:59 Grupa 076
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
Piątek,10,Maj,2013,12:36:38:54893
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202
Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A)
12:36:32 Grupa 013
0.14 mg/suw Dawka paliwa
0.05 mg/suw Dawka paliwa
-0.52 mg/suw Dawka paliwa
12:36:32 Grupa 014
-0.05 mg/suw Dawka paliwa
0.19 mg/suw Dawka paliwa
0.05 mg/suw Dawka paliwa
ktoś sie orientuje czemu dawki korygowane na cylindrach sa ujemne?
dzieki piotrus za porade.wyciek raczej napewno jest spood korka i saczy na gniazda 3 wtryskow.bo jesli bylyby to usczelki na wtryskach to szlo by to na dol a nie do gory tak mysle. mam jeszcze 2 pytania.
wymiane uczelki na tym korku wlewu po odkreceniu rury przepustnicy i wyjeciu tego ,,korka wlewu,, moglbym sam ogarnac chyba to nei jest nadto trudna operacja?
a co do odmy to czy moj silnik ja posiada i gdzie jej szukac?
wymiane uczelki na tym korku wlewu po odkreceniu rury przepustnicy i wyjeciu tego ,,korka wlewu,, moglbym sam ogarnac chyba to nei jest nadto trudna operacja?
a co do odmy to czy moj silnik ja posiada i gdzie jej szukac?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
teraz sie w pelnii zrozumielismy:).chodzi o ten oring oznaczony numerem 23 go tez dzisiaj zamowilem koszt 30zl zobaczymy czy pomoze ale mysle ze weliminuje ten problem.podobny problem mial moj znajomy ale w silniku 3.0 z tym ze wyciek tam byl zdecydowanie intensywniejszy wiec pewnie audi wypuscilo na rynek wadliwe korki:)a jesli chodzi o odme Piotrus to czy idzie ja przeczyscic czy jesli juz cos robic to tylko wymiana?.koszt odmy w aso 620zl plus osprzet okolo 300zl:P.pzdr
dzieki za porady piotrus. po glebszych ogledzinach sklaniam sie ku twojej teori ze to moze byc uszczelka zaworow i za nia chyba bedzie trzeba sie wziasc po sprawdzeniu kompresji.poki co to poczekam narazie z tym bo rozrzadzik tez grzechocze wiec zbieranie funduszy silnik na stol i wtedy sie doszczelni i zrobi na cacy teraz przesiadka do wysluzonej skody:). zrobie z tego jakas mala dokumentacje, fotki i wrzuce na forum moze sie komus przyda bo do zrobienia takze simering miedzy skrzynia a silnikiem.pzdr
Cześć
Diagnoze na ciepłym silniku, zrób i na postoju i podczas jazdy najlepiej z kolega bo samemu ciezko. U mnie jak była robiona diagnoza to spec kazał mi przyśpieszyc na trójce od 1100 do 3800.
Ja natomiast mam pytanie, czy ktoś z Was użytkownicy wie kiedy były produkowane i stosowane wtryski o numerze 059130277AH czy to są te wadliwe czy już poprawione ?
Pozdrawiam
Diagnoze na ciepłym silniku, zrób i na postoju i podczas jazdy najlepiej z kolega bo samemu ciezko. U mnie jak była robiona diagnoza to spec kazał mi przyśpieszyc na trójce od 1100 do 3800.
Ja natomiast mam pytanie, czy ktoś z Was użytkownicy wie kiedy były produkowane i stosowane wtryski o numerze 059130277AH czy to są te wadliwe czy już poprawione ?
Pozdrawiam