zgadza siępawel1380 pisze:Ale Ty mówisz o A6 C7...a Nowak pisał o C6...
Moja RS6 5.0 580km 2008r
- Wyrwiząb
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 323
- Rejestracja: 12 gru 2011, 11:19
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Ale pod pojęciem masaż, ja rozumiem ciągłe masowanie (zmiana kształtu fotela), a nie tylko jednorazowe ustawienie uwypukleń oparcia (jak u mnie) w C5. Nie widziałem ani jednej C5 z masażem.greg25 pisze:Nie wgłębiałem się na tyle w specyfikacje C6, ale wydaje mi sie to dziwne:
-C5 miało masaż w fotelach
-C6 nie miało masażu
-C7 ma masaż w fotelach.
Ktoś z całą pewnością może potwierdzić czy tak jest faktycznie?
ani c5 ani c6 nie mialo masazu
pisalem o autach z tamtego okresu
tak jak pawel1380 slusznie zauwazyl
wiec w tamtym okresie tylko a8 d3 mialo mozliwosc dokupienia masazu.
masaz polega na tym ze caly czas automatycznie nam masuje plecki
pisalem o autach z tamtego okresu
tak jak pawel1380 slusznie zauwazyl
wiec w tamtym okresie tylko a8 d3 mialo mozliwosc dokupienia masazu.
masaz polega na tym ze caly czas automatycznie nam masuje plecki
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
chodzi o regulacje ledzwi ? hahahah to ma byc masaz ( polscy sprzedajacy maja naprawde ułańska fantazje )? przeciez to w kazdym aucie jest ... w c6 wiec tez jest taki "masaz"
zdjecie z mojego auta ten maly okragly przycisk obok tych dwoch glownych z "chromami" to wlasnie masaz
a od lewej wyglada to tak:
1. przycisk ktory reguluje dlugosc siedziska
2. przycisk 4kierunkowy ktory reguluje wysokosc przodu siedziska oraz wysokosc tylu siedziska oraz przesuwa fotel przod i tyl
3. nastepnie wlasnie masaz
4. przycisk ktory reguluje pochylenie oparcia oraz jak sie go podniesie w gore lub opusci reguluje wysokosc zaglowka
5. przycisk ktory reguluje kąt łamania oparcia w połowie
6. regulacja podparcia ledzwiowego ( tj dolu plecow ) dzieki temu przyciskowi cofamy podnosimy lub opszuczamy i przyblizamy "poduszke" ktora podpiera nam dol plecow
7. regulacja wysokosci pasow bezpieczenstwa
* wentylacje i podgrzewanie uruchamia sie na panelu klimatronika
ad pkt 5. tu widac od tylu miejsce lamania fotela w polowie
SORKI za OT mam nadzieje ze juz wszystko wyjasnione co do masazu
zdjecie z mojego auta ten maly okragly przycisk obok tych dwoch glownych z "chromami" to wlasnie masaz
a od lewej wyglada to tak:
1. przycisk ktory reguluje dlugosc siedziska
2. przycisk 4kierunkowy ktory reguluje wysokosc przodu siedziska oraz wysokosc tylu siedziska oraz przesuwa fotel przod i tyl
3. nastepnie wlasnie masaz
4. przycisk ktory reguluje pochylenie oparcia oraz jak sie go podniesie w gore lub opusci reguluje wysokosc zaglowka
5. przycisk ktory reguluje kąt łamania oparcia w połowie
6. regulacja podparcia ledzwiowego ( tj dolu plecow ) dzieki temu przyciskowi cofamy podnosimy lub opszuczamy i przyblizamy "poduszke" ktora podpiera nam dol plecow
7. regulacja wysokosci pasow bezpieczenstwa
* wentylacje i podgrzewanie uruchamia sie na panelu klimatronika
ad pkt 5. tu widac od tylu miejsce lamania fotela w polowie
SORKI za OT mam nadzieje ze juz wszystko wyjasnione co do masazu
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2013, 06:40 przez Nowak_zg, łącznie zmieniany 1 raz.
ok zeby nie robic syfu u kolegi w wątku nagralem nawet filmik specjalnie wczoraj jak to wszystko dziala:
a8-d3-42-v8-2005r-20-vt44858,75.htm#591477 w ostatnim poscie na samym dole mozna zobaczyc
a8-d3-42-v8-2005r-20-vt44858,75.htm#591477 w ostatnim poscie na samym dole mozna zobaczyc
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Kurcze... trochę pochodziłem po różnych stronkach i wystraszyłem się bo jest wiele negatywnych opinii o Sportmile, czy ktoś może mi powiedzieć coś więcej o tej firmie, może miał z nimi kontakt, naprawiał samochód.Nowak_zg pisze: ps. fajny bo RS6 jak pojedziesz do Adama ze SPORTMILE to dopiero zacznie jechac ...
O co kaman...
sportmile to wg mnie jeden z najlepszych specjalistow w europie ktory poprawia auta po takich tunerach jak mtm i abt ...
moj znajomy mial rs6 po mtmie ktore mialo miec 741KM a na hamowni wyszlo 650KM
wszystkie auta ktore robil adam wypadly bardzo dobrze na moscow unlim 500+ ... czy to gtry czy rs6 c6 ....
ma pojecie chyba najwieksze w PL o tuningu audi spod znaku "s/rs"
poszukaj na racingforum, sportaudi, facebooku
negatywne opinie ? ja przegladam fora powyzsze tematyczne i raczej nie widzialem zlych opinii o SPORTMILE ...
Adam natomiast powklejal wyniki robionych przez siebie rs6 c6 na ponad 800KM na facebooka porozmawiaj z uzytkownikami tych aut to bedziesz mial dobry punkt odniesienia.
moj znajomy mial rs6 po mtmie ktore mialo miec 741KM a na hamowni wyszlo 650KM
wszystkie auta ktore robil adam wypadly bardzo dobrze na moscow unlim 500+ ... czy to gtry czy rs6 c6 ....
ma pojecie chyba najwieksze w PL o tuningu audi spod znaku "s/rs"
poszukaj na racingforum, sportaudi, facebooku
negatywne opinie ? ja przegladam fora powyzsze tematyczne i raczej nie widzialem zlych opinii o SPORTMILE ...
Adam natomiast powklejal wyniki robionych przez siebie rs6 c6 na ponad 800KM na facebooka porozmawiaj z uzytkownikami tych aut to bedziesz mial dobry punkt odniesienia.
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
altium pisze:W Sportmile będzie porobione wszystko bardzo dobrze, tylko nie będzie tanio
Auto w serii jeÂździ bardzo dobrze, ale po wizycie u Adasia kopie ostro.
djkriz ile Cię skasowali za akcyzę?
gdzie i co tankujesz?
za akcyze nie mnie tylko tego który ją sprowadził
tankuje VPOWER RACING
[ Dodano: 2013-04-22, 19:07 ]
greg25 pisze:No ładne cacko cytując klasyka
A te felasie to fabryka wypuściła czy modziłeś we własnym zakresie? Jeśli mnie monitor nie kłamie to jest grafit? Jak dla mnie miodzio. Właśnie jestem na etapie wyboru koloru felg do czarnego auta. Ja skłaniam sie ku grafitowi, ktoś mi podpowiadał że czarny mat wygląda obłędnie.
jeżeli chodzi Ci o RS6 to tak robiłem je w http://www.aluexpress.pl/index.php polecam bo jak je odbierałem wyglądały jak bym odbierał nowe felgi, przez ostatnie 7 dni przeszły bardzo wiele i po myciu wygladaja tak jak je odbierałem opona na tych felgach po intensywnej jeÂździe miała 79stopni (sprawdzone przez czujniki ciśnienia i temperatury) cisnienie z 2,8 wskoczylo na 3,2 a hamulce podobno czerwone były, tak mówili koledzy jak zjeżdzałem na pobocze
jeżeli chodzi Ci o RS6 to tak robiłem je w http://www.aluexpress.pl/index.php polecam bo jak je odbierałem wyglądały jak bym odbierał nowe felgi, przez ostatnie 7 dni przeszły bardzo wiele i po myciu wygladaja tak jak je odbierałem opona na tych felgach po intensywnej jeÂździe miała 79stopni (sprawdzone przez czujniki ciśnienia i temperatury) cisnienie z 2,8 wskoczylo na 3,2 a hamulce podobno czerwone były, tak mówili koledzy jak zjeżdzałem na pobocze [url=http://images46.fotosik.pl/2033/47466167b6bcceb1.jpg]Obrazek[/URL][/quote]
Rozumie ze niezle dales autku popalic !
Domyslam sie ze w trakcie tak intensywnej jazdy nie zajmujesz sie takim drobiazgiem jak ogladanie wyswietlacza z czastkowym spalaniem !
Majac takie auto trzeba byc na to przygotowanym !
Pozdrawiam i zycze bezwypadkowosci !
Rozumie ze niezle dales autku popalic !
Domyslam sie ze w trakcie tak intensywnej jazdy nie zajmujesz sie takim drobiazgiem jak ogladanie wyswietlacza z czastkowym spalaniem !
Majac takie auto trzeba byc na to przygotowanym !
Pozdrawiam i zycze bezwypadkowosci !
Rozumie ze niezle dales autku popalic !
Domyslam sie ze w trakcie tak intensywnej jazdy nie zajmujesz sie takim drobiazgiem jak ogladanie wyswietlacza z czastkowym spalaniem !
Majac takie auto trzeba byc na to przygotowanym !
Pozdrawiam i zycze bezwypadkowosci !
miasto spalanie okolice 19L, trasa nie przekraczając 130km da się utrzymać spalanie miedzy 14L a 15L, a jezeli chce się poszaleć maks co udało się osiągnąć to 35L przy dość agresywnej jeÂździe w cyklu mieszanym auto spaliło 25L
Domyslam sie ze w trakcie tak intensywnej jazdy nie zajmujesz sie takim drobiazgiem jak ogladanie wyswietlacza z czastkowym spalaniem !
Majac takie auto trzeba byc na to przygotowanym !
Pozdrawiam i zycze bezwypadkowosci !
miasto spalanie okolice 19L, trasa nie przekraczając 130km da się utrzymać spalanie miedzy 14L a 15L, a jezeli chce się poszaleć maks co udało się osiągnąć to 35L przy dość agresywnej jeÂździe w cyklu mieszanym auto spaliło 25L
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga