Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...

Silniki wysokoprężne
majko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 02 kwie 2013, 23:59
Lokalizacja: Malbork

Post autor: majko » 08 kwie 2013, 19:05

Auris1986 pisze: majko ~~ widze że jesteś od niedawna na forum, poczytaj o tych silnikach z naciskiem od 2004 do 2009 roku. Nie wiem co było robione przy nim ale napewno dużo przy takim przebiegu. Wiem że dziś nie ma idealnych motorów ale ten z tego okresu to porażka. :|
pozdr <luzik>
Powiem tak, kupiłem to auto od kuzyna który sprowadza z Niemiec od 10 lat auta i uważam, że szmelcu nie sprowadza, jest 100% dla pewności przebiegu i że nie był lakierowany (zresztą ma na błotnikach z tyłu 2 małe wgniecenia nierobione żeby zachować oryginalność). Kuzyn powiedział wprost jak chcesz 1.9 115 KM to 5-6 tys. zł drożej od 2.0 i też nie ma pewności czy jakiegoś turbo nie trzeba regenerować czy dwumasy zmieniać. Jutro mechanik ma mi wymienić śruby mocujące wtryski, jak nie będzie poprawy to chyba będę musiał się zastanowić nad sprzedażą :/ a szkoda bo auto fajne...

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 09 kwie 2013, 05:04

W takim razie zrób swap silnika, taniej i lepiej niż wymiana samych wtrysiwaczy

pixi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 06 kwie 2013, 20:14
Lokalizacja: Łódzki

Post autor: pixi » 09 kwie 2013, 16:08

Witam ponownie,

Mam ofertę na A3 sportback, 2010r, diesel 2.0 170KM co ciekawe w wersji quattro.
Jesteście w stanie powiedzieć jak sprawuje się taki napęd i ile to pali?

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 09 kwie 2013, 22:56

pixi pisze:Witam ponownie,

Mam ofertę na A3 sportback, 2010r, diesel 2.0 170KM co ciekawe w wersji quattro.
Jesteście w stanie powiedzieć jak sprawuje się taki napęd i ile to pali?
Silnik już poprawiony,spalanie w normie jak na 170 KM. Napęd jak dla mnie rewelka oczywiscie w tiptroniku.
Poza tym lać i przyczepnosci <radocha>
Pozdr <luzik>

pixi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 06 kwie 2013, 20:14
Lokalizacja: Łódzki

Post autor: pixi » 15 kwie 2013, 01:32

Skrzynia co prawda ręczna, ale jak mi różni ludzie mówią - ta moc jest dla samobójcy :>
Co prawda quarto trochę tej mocy pożre, ale i tak dużo jeszcze zostanie

Zobaczymy jak wypadnie przetrzepanie autka przez speców.

BTW. Gdzie mogę zassać polską instrukcję to tego autka.
Wszystko co w sieci znajduję, to albo "zarejestruj się", albo zdecydowanie starsze roczniki.

Gruszek2012
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 01 paź 2012, 20:45
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

wtryski

Post autor: Gruszek2012 » 17 kwie 2013, 20:29

Witam! Wczoraj wysłałem pompowtryskiwacze do Krakowa do pana Gładyska. U mnie problem z drganiami na biegu jalowym i sporadycznie miedzy 1800 a 2200 obr. Wybrałem opcje z czyszczeniem na ultradzwiekach i kompleksowym sprawdzeniem. Cena 300zł/ szt. Jak wrócą pompki to zamontuje i podziele sie efektem

Słowik27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 30 sie 2012, 13:11
Lokalizacja: Biłgoraj/ Lubelszczyzna

Post autor: Słowik27 » 06 lip 2013, 19:35

witam, dlugo mnie nie było, ale przez ten czas postanowilem wyremontować troszeczkę auto, zająłem się turbiną wyczysciłem instalacje intercoolera przerobilem niesforną pompę oleju wymienilem wtryski jednym słowem opróżnilem portfel :| oczekiwałem cudu ale samochud jak się trząsł na wolnych obrotach tak się trzęsie może troszeczke slabiej ale nadal :[ jakieś pomysły?

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 07 lip 2013, 09:37

jak masz wszystko sprawne to podjedz do dobrego tunera i niech ci trochę obroty podniesie i będziesz miał spokój . te silniki czasami tak mają . Rozrząd masz dobrze ustawiony??? Jak nie to tuner też ci ustawi i przy okazji zrób jakiś program

tolky77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 04 sie 2009, 21:01
Lokalizacja: Poznań

Moje przygody z BRE

Post autor: tolky77 » 06 sie 2013, 00:13

Hej,
Dwa lata temu dałem do Piero az.gda.pl swoją a6 2.0 tdi bre na
- przeróbke pompy oleju - cholerny imbusik
- wymiana turbo na bkd
- chiptuning na 170 km
- wywalenie dpf
robięm to przy 110 kkm
Teram mam przejechane 190 kkm i w tym czasie nie maiłem żadnych problemów z wyżej wymienionymi rzeczami.
Pisze w dwóch celach:
- pierwszy, bardzo jestem zadowolony i smiało moge polecić ten serwis, jestem z Poznania ...szkoda, że mam tak daleko :(
- drgające obroty, bujałem sie z tym tematem od zakupu auta, wszyscy mówili wtryski do wymianiy. Na wiosnę tego roku, przy okazji błedu klap kolektora ssacego, pojechałem do serwisu w baranowie, u Wotka Sarnowskiego, podłaczył komputer, po 5 min powiedizał ze wtryski są ok, za 3 godziny auto miałem gotowe do odbioru. Wywalił EGR-a. Możecie mi nie wierzyć, ale jak przyszedłem odebrać auto to myślałem ze silnik mi na nowy wymienił.

Teraz bujam sie z tym błedem silnika sterowania klapami w kolektorze ssacym ... do wymiany.

Taki urok tych silników...czy kiedyś to sie skończy ? :)

awakeman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 24 gru 2012, 06:29
Imię: Bartek
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: awakeman » 06 sie 2013, 15:43

Czy możecie mi powiedzieć ile mniej więcej kosztuje wymiana samego zbieraka (imbusa) w A6 2008 2.0 TDI 140KM BRE i ile jest z tym roboty?

Czy sama wymiana tego jednego elementu wystarczy w silniku BRE, żeby nie mieć nieprzyjemności w postaci zatarcia silnika lub turbo poprzez brak obracania się pompy oleju?

Z góry dzięki za pomoc.

Gala1985

Post autor: Gala1985 » 06 sie 2013, 23:55

Witam,wymienialem 3 tyg temu ten przekręty zabierak,koszt wymiany wraz z regeneracja pompy to 700zl,ale opłacało sie bo imbus był juz w opłakanym stanie,praktycznie zrobił sie okrągły,więc nie zwlekaj.Pzdr.

awakeman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 24 gru 2012, 06:29
Imię: Bartek
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: awakeman » 07 sie 2013, 00:05

Dzięki, zadzwonię jutro do mechanika i zapytam się, czy da radę to zrobić.

Pytanie jeszcze, gdzie mogę kupić taki imbus, bo na alle alle jak wpisuję to nic mi nie wyszukuje?

Gala1985

Post autor: Gala1985 » 07 sie 2013, 18:10

Nie wiem czy wymiana samego imbusa cos da,bo nie wiadomo w jakiej kondycji jest gniazdo.Ja poprostu wykreciłem pompe i zawiozłem tutaj http://www.turbotechnika.eu
http://allegro.pl/naprawa-pomp-oleju-ol ... 83479.html
700 zł i masz dłuzszy 10cm imbus i nowe gniazdo,ktore podobno jest bezawaryjne,gosc daje gwarancje.



Dodałem bezpośredni link do tego zakładu - będzie dla potomnych (tomekkk1) <okok>

 
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Gala1985, łącznie zmieniany 1 raz.

awakeman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 24 gru 2012, 06:29
Imię: Bartek
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: awakeman » 07 sie 2013, 18:17

A powiedz mi jeszcze, czy dużo jest roboty z wyjęciem i włożeniem pompy? Sam to robiłeś, ile czasu schodzi?

DARIUS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 31 sie 2010, 15:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: DARIUS » 07 sie 2013, 19:05

Witam,

Wujek ma Audi A6 2.0 tdi silnik BLB 2005r jest pierwszym właścicielem i ma przejechane 96000km. Przebieg jest napewno oryginalny, silnik ma wiele wad i co należało by zrobić żeby ustrzec się przed awarią tzn kiedy się brać za regenerację pompy, kiedy czyśćić wtryskiwacz itp?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl