[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...
jestem posiadaczem audi a4 b7 2.0 tdi blb 2005 r. przebieg 205 000. zauważyłem ostatnio, że samochód ma jednostajne drgania podczas jazdy ze stałymi obrotami 1800-2000 oraz niejednostajne podrygiwania na biegu jałowym. z początku czytając tematy na temat wadliwej pompy oleju myślałem, że ma to związek z tymi objawami, jednak czytając temat i słuchając porady jednego z mechaników, stwierdził on, że zaczął by od wtryskiwaczy, bo bardziej są to objawy z nimi związane. problem polega na tym, że 3
wtryskiwacze według komputera są w dobrej formie a jeden który miała średnie wartości został zregenerowany, jednak ten mechanik stwierdził, że możliwe ze te drgania spowodowane są przez uszczelniacze wtryskiwaczy oraz śruby montażowe, które ponoć po odkręceniu nie przykręcają się już tak prawidłowo jak powinny. jakie są wasze przypuszczenia, ile kosztuje ewentualna wymiana uszczelniaczy oraz tych śrub. Jakieś sugestie?
wtryskiwacze według komputera są w dobrej formie a jeden który miała średnie wartości został zregenerowany, jednak ten mechanik stwierdził, że możliwe ze te drgania spowodowane są przez uszczelniacze wtryskiwaczy oraz śruby montażowe, które ponoć po odkręceniu nie przykręcają się już tak prawidłowo jak powinny. jakie są wasze przypuszczenia, ile kosztuje ewentualna wymiana uszczelniaczy oraz tych śrub. Jakieś sugestie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 17 lis 2012, 21:51
- Lokalizacja: Strzelce Kraj
majko 2005r blb 2.0 mialem i nigdy wiecej mialem ten sam problem co ty i tak sie ta przygoda zaczela nigdy wiecej blb 2.0 tak poplynelen z siankiem na tym aucie ze szkoda wspominac bo juz mi sie niedobrze robi powiem ci ze z tym przebiegiem i z tym motorem to dopiero poczatek twoich przygod z naprawami powodzenia zycze
Audi a6 c6 allroad 3.0 tdi quattro
Witam Wszystkich klubowiczów.
Przeczytałem praktycznie cały temat o 2.0TDi, silnikach BRE, BLB, BKD i jeszcze kilku trój-literówkach, których nie jestem w stanie spamiętać. Bardzo ciekawe rzeczy piszecie, ale z racji tego, że jestem technicznie nieobyty w sprawach motoryzacyjnych za dużo nie zrozumiałem, aczkolwiek, chwilami był niezły horror
Ale do rzeczy. Mam nadzieję, że uzyskam od Was pomoc.
Noszę się z zamiarem zakupu A3 lub A4 z silnikiem 2.0 diesel rocznik 2009 - 2011 (140 lub 170KM). Moja jazda samochodem to w 75% miasto, ale rocznie pokonuję 35 - 40 tyś.km. Trochę wyjazdów za granicę.
Czy opisywane przez Was mankamenty silnika 2.0TDi występują również w modelach Audi w wymienionych przeze mnie rocznikach? Czy może montowane tam już są silniki common rail?
Proszę o info, bo po czytaniu tego forum trochę mi włosy na głowie dęba stanęły
Przeczytałem praktycznie cały temat o 2.0TDi, silnikach BRE, BLB, BKD i jeszcze kilku trój-literówkach, których nie jestem w stanie spamiętać. Bardzo ciekawe rzeczy piszecie, ale z racji tego, że jestem technicznie nieobyty w sprawach motoryzacyjnych za dużo nie zrozumiałem, aczkolwiek, chwilami był niezły horror
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Ale do rzeczy. Mam nadzieję, że uzyskam od Was pomoc.
Noszę się z zamiarem zakupu A3 lub A4 z silnikiem 2.0 diesel rocznik 2009 - 2011 (140 lub 170KM). Moja jazda samochodem to w 75% miasto, ale rocznie pokonuję 35 - 40 tyś.km. Trochę wyjazdów za granicę.
Czy opisywane przez Was mankamenty silnika 2.0TDi występują również w modelach Audi w wymienionych przeze mnie rocznikach? Czy może montowane tam już są silniki common rail?
Proszę o info, bo po czytaniu tego forum trochę mi włosy na głowie dęba stanęły

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 07 kwie 2013, 18:06
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Witam,
Od paru miesięcy walczę ze swoim Audi A6 C6 2.0 TDI (BRE) z 2007 r. Całe auto mówiąc kolokwialnie się telepie. Na początku zdiagnozowano wtryski więc zostały zregenerowane a odczyty mieszczą się znowu w normie. Auto przestało szarpać przy przyśpieszaniu ale dalej całe się trzęsie stojąc na biegu jałowym. Czy jest wina zabieraka czy istnieją jeszcze jakieś inne, mniej przerażające opcje?
Pozdrawiam,
Od paru miesięcy walczę ze swoim Audi A6 C6 2.0 TDI (BRE) z 2007 r. Całe auto mówiąc kolokwialnie się telepie. Na początku zdiagnozowano wtryski więc zostały zregenerowane a odczyty mieszczą się znowu w normie. Auto przestało szarpać przy przyśpieszaniu ale dalej całe się trzęsie stojąc na biegu jałowym. Czy jest wina zabieraka czy istnieją jeszcze jakieś inne, mniej przerażające opcje?
Pozdrawiam,