Powiem tak, kupiłem to auto od kuzyna który sprowadza z Niemiec od 10 lat auta i uważam, że szmelcu nie sprowadza, jest 100% dla pewności przebiegu i że nie był lakierowany (zresztą ma na błotnikach z tyłu 2 małe wgniecenia nierobione żeby zachować oryginalność). Kuzyn powiedział wprost jak chcesz 1.9 115 KM to 5-6 tys. zł drożej od 2.0 i też nie ma pewności czy jakiegoś turbo nie trzeba regenerować czy dwumasy zmieniać. Jutro mechanik ma mi wymienić śruby mocujące wtryski, jak nie będzie poprawy to chyba będę musiał się zastanowić nad sprzedażąAuris1986 pisze: majko ~~ widze że jesteś od niedawna na forum, poczytaj o tych silnikach z naciskiem od 2004 do 2009 roku. Nie wiem co było robione przy nim ale napewno dużo przy takim przebiegu. Wiem że dziś nie ma idealnych motorów ale ten z tego okresu to porażka.![]()
pozdr
[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...
-
3.0 BMK 224KM
-
Auris1986
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 339
- Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
- Imię: Zbyszek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KIELCE
Silnik już poprawiony,spalanie w normie jak na 170 KM. Napęd jak dla mnie rewelka oczywiscie w tiptroniku.pixi pisze:Witam ponownie,
Mam ofertę na A3 sportback, 2010r, diesel 2.0 170KM co ciekawe w wersji quattro.
Jesteście w stanie powiedzieć jak sprawuje się taki napęd i ile to pali?
Poza tym lać i przyczepnosci
Pozdr
Skrzynia co prawda ręczna, ale jak mi różni ludzie mówią - ta moc jest dla samobójcy
Co prawda quarto trochę tej mocy pożre, ale i tak dużo jeszcze zostanie
Zobaczymy jak wypadnie przetrzepanie autka przez speców.
BTW. Gdzie mogę zassać polską instrukcję to tego autka.
Wszystko co w sieci znajduję, to albo "zarejestruj się", albo zdecydowanie starsze roczniki.
Co prawda quarto trochę tej mocy pożre, ale i tak dużo jeszcze zostanie
Zobaczymy jak wypadnie przetrzepanie autka przez speców.
BTW. Gdzie mogę zassać polską instrukcję to tego autka.
Wszystko co w sieci znajduję, to albo "zarejestruj się", albo zdecydowanie starsze roczniki.
-
Gruszek2012
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 12
- Rejestracja: 01 paź 2012, 20:45
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
wtryski
Witam! Wczoraj wysłałem pompowtryskiwacze do Krakowa do pana Gładyska. U mnie problem z drganiami na biegu jalowym i sporadycznie miedzy 1800 a 2200 obr. Wybrałem opcje z czyszczeniem na ultradzwiekach i kompleksowym sprawdzeniem. Cena 300zł/ szt. Jak wrócą pompki to zamontuje i podziele sie efektem
-
Słowik27
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 6
- Rejestracja: 30 sie 2012, 13:11
- Lokalizacja: Biłgoraj/ Lubelszczyzna
witam, dlugo mnie nie było, ale przez ten czas postanowilem wyremontować troszeczkę auto, zająłem się turbiną wyczysciłem instalacje intercoolera przerobilem niesforną pompę oleju wymienilem wtryski jednym słowem opróżnilem portfel
oczekiwałem cudu ale samochud jak się trząsł na wolnych obrotach tak się trzęsie może troszeczke slabiej ale nadal
jakieś pomysły?
Moje przygody z BRE
Hej,
Dwa lata temu dałem do Piero az.gda.pl swoją a6 2.0 tdi bre na
- przeróbke pompy oleju - cholerny imbusik
- wymiana turbo na bkd
- chiptuning na 170 km
- wywalenie dpf
robięm to przy 110 kkm
Teram mam przejechane 190 kkm i w tym czasie nie maiłem żadnych problemów z wyżej wymienionymi rzeczami.
Pisze w dwóch celach:
- pierwszy, bardzo jestem zadowolony i smiało moge polecić ten serwis, jestem z Poznania ...szkoda, że mam tak daleko
- drgające obroty, bujałem sie z tym tematem od zakupu auta, wszyscy mówili wtryski do wymianiy. Na wiosnę tego roku, przy okazji błedu klap kolektora ssacego, pojechałem do serwisu w baranowie, u Wotka Sarnowskiego, podłaczył komputer, po 5 min powiedizał ze wtryski są ok, za 3 godziny auto miałem gotowe do odbioru. Wywalił EGR-a. Możecie mi nie wierzyć, ale jak przyszedłem odebrać auto to myślałem ze silnik mi na nowy wymienił.
Teraz bujam sie z tym błedem silnika sterowania klapami w kolektorze ssacym ... do wymiany.
Taki urok tych silników...czy kiedyś to sie skończy ?
Dwa lata temu dałem do Piero az.gda.pl swoją a6 2.0 tdi bre na
- przeróbke pompy oleju - cholerny imbusik
- wymiana turbo na bkd
- chiptuning na 170 km
- wywalenie dpf
robięm to przy 110 kkm
Teram mam przejechane 190 kkm i w tym czasie nie maiłem żadnych problemów z wyżej wymienionymi rzeczami.
Pisze w dwóch celach:
- pierwszy, bardzo jestem zadowolony i smiało moge polecić ten serwis, jestem z Poznania ...szkoda, że mam tak daleko
- drgające obroty, bujałem sie z tym tematem od zakupu auta, wszyscy mówili wtryski do wymianiy. Na wiosnę tego roku, przy okazji błedu klap kolektora ssacego, pojechałem do serwisu w baranowie, u Wotka Sarnowskiego, podłaczył komputer, po 5 min powiedizał ze wtryski są ok, za 3 godziny auto miałem gotowe do odbioru. Wywalił EGR-a. Możecie mi nie wierzyć, ale jak przyszedłem odebrać auto to myślałem ze silnik mi na nowy wymienił.
Teraz bujam sie z tym błedem silnika sterowania klapami w kolektorze ssacym ... do wymiany.
Taki urok tych silników...czy kiedyś to sie skończy ?
-
awakeman
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 106
- Rejestracja: 24 gru 2012, 06:29
- Imię: Bartek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Irlandia
Czy możecie mi powiedzieć ile mniej więcej kosztuje wymiana samego zbieraka (imbusa) w A6 2008 2.0 TDI 140KM BRE i ile jest z tym roboty?
Czy sama wymiana tego jednego elementu wystarczy w silniku BRE, żeby nie mieć nieprzyjemności w postaci zatarcia silnika lub turbo poprzez brak obracania się pompy oleju?
Z góry dzięki za pomoc.
Czy sama wymiana tego jednego elementu wystarczy w silniku BRE, żeby nie mieć nieprzyjemności w postaci zatarcia silnika lub turbo poprzez brak obracania się pompy oleju?
Z góry dzięki za pomoc.
-
Gala1985
-
Gala1985
Nie wiem czy wymiana samego imbusa cos da,bo nie wiadomo w jakiej kondycji jest gniazdo.Ja poprostu wykreciłem pompe i zawiozłem tutaj http://www.turbotechnika.eu
http://allegro.pl/naprawa-pomp-oleju-ol ... 83479.html
700 zł i masz dłuzszy 10cm imbus i nowe gniazdo,ktore podobno jest bezawaryjne,gosc daje gwarancje.
Dodałem bezpośredni link do tego zakładu - będzie dla potomnych (tomekkk1)
Â
http://allegro.pl/naprawa-pomp-oleju-ol ... 83479.html
700 zł i masz dłuzszy 10cm imbus i nowe gniazdo,ktore podobno jest bezawaryjne,gosc daje gwarancje.
Dodałem bezpośredni link do tego zakładu - będzie dla potomnych (tomekkk1)
Â
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Gala1985, łącznie zmieniany 1 raz.








