[A6 C6] Zawieszenie- sport? jakie?
Przy B14 autko jest obniżone o 40-60 mm a to naprawde duzo.Czy nie bedziesz ocieral opona o nadkole przy wiekszych nierownosciach.Ja znalazlem B14 za 3400 jak sie nie myle.Po pracy sprawdze i dam Ci znac.B12 kosztuja mnie 2500
[ Dodano: 2013-01-23, 14:23 ]
U mnie B14 już po 3726 .Bierzesz B14 ze wzgledu na gwint czy chcesz po prostu obnizyc o jakies 50mm?
[ Dodano: 2013-01-23, 14:23 ]
U mnie B14 już po 3726 .Bierzesz B14 ze wzgledu na gwint czy chcesz po prostu obnizyc o jakies 50mm?
saintdf, Ze względu na gwint, w razie np. zimy, innego koła itp zawsze mogę podnieść auto, poza tym wjazd do domu tak mi zrobili, że mam spory spad więc będę musiał sobie na "milimetry" ustawić odpowiednie obniżenie toteż jest mi po prostu potrzebna płynna regulacja, czego sprężyną i zwykłym amorem nie zrobię.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:29
- Imię: Napisz imię i auto
- Rocznik: 2022
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Łaziska
sprezyny
Witam masz moze te eibachy do sprzedania?MaciejTFSI pisze:ej chcesz kupic moje eibachy ?
Re: sprezyny
Jak chcesz to moge Ci załatwić nowe Eibachy w dobrej cenie, ewentualnie sprzedać swoje, bo chyba będę kładł wózek niżej.Tomcio14 pisze:Witam masz moze te eibachy do sprzedania?MaciejTFSI pisze:ej chcesz kupic moje eibachy ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 05 cze 2013, 19:14
- Lokalizacja: Gostynin
Moje Audi A6 C6 ma koło 245/40 R18 i niestety wydaje mi się że jest trochę za wysoko i zastanawiam się nad wymianą zawieszenia na s-line. Tylko z tego co tutaj czytałem to już sam się pogubiłem. Jest jeden rodzaj S-line? Bo pisaliście też o jakimś S-Line Plus? Czym to się różni? A jak Âźle coś zrozumiałem to przepraszam
I czy możecie kogoś polecić kto posiada na sprzedanie zawieszenie od S-Lina w dobrym stanie z samochodu o pewnym nie dużym przebiegu?
I czy możecie kogoś polecić kto posiada na sprzedanie zawieszenie od S-Lina w dobrym stanie z samochodu o pewnym nie dużym przebiegu?
- sosna
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 486
- Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
- Kontakt:
Odświeże kotleta, panowie ja mam amorki ori nie s-line + spreżynki H&R -40mm i tył siadł ładnie ale przód mnie drażni i teraz pytanie czy jak kupie na przód B 12 to siadnie jeszcze niżej??? czy lepiej np zmienic spręzynki na KAW 55mm chociaż amorki seryjne szybko polecą przy takim obniżeniu a mi zależy zeby trochę pojezdzic na allegro czy ebay są całe zestawy a ja chce tylko na przód cosik zakupić doradzi ktos?
Obniżenie -40mm i zwykłe amory 1BA nie idą ze sobą w parze. Po pierwsze, że nie są kompletnie do siebie dostosowane, a dwa, że niestety przy zwykłym zawieszeniu przód stoi wyżej niż tył.
Jeśli chcesz jeszcze krótsze sprężyny, to albo jesteś hardcorem, albo nie zauważasz, że już na tych -40mm koszmarnie się jeździ.
Co znaczy, że chcesz założyć B12? B12 to zestaw (kit) amorów Bilstein B8 i sprężyn Eibach Pro-Kit
Wydaj raz konkretny pieniądz i załóż normalne, dostosowane do siebie zawieszenie - to jest bezpieczeństwo Twoje i Twoich pasażerów - zadbaj o to.
Jeśli chcesz jeszcze krótsze sprężyny, to albo jesteś hardcorem, albo nie zauważasz, że już na tych -40mm koszmarnie się jeździ.
Co znaczy, że chcesz założyć B12? B12 to zestaw (kit) amorów Bilstein B8 i sprężyn Eibach Pro-Kit
Wydaj raz konkretny pieniądz i załóż normalne, dostosowane do siebie zawieszenie - to jest bezpieczeństwo Twoje i Twoich pasażerów - zadbaj o to.
- sosna
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 486
- Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
- Kontakt:
hmmm dobrze mowisz kolego ale po obnizeniu - 40mm wcale nie straciłem za wiele na komforcie, bo wiem jak było na ori sprężynach, a po drugie to mieszkam w DE i nie boję sie większego obnizenia, kwestia dobrego skompletowania wszystkiego stąd to pytanie, znam kolesi co maja na B8 załozone -55mm i tez sie fajnie jezdzi i to nawet w PL takze o to sie nie przejmuj bo to ja bede tym jezdził nie ty, chodziło mi w pytaniu czy mogę np kupic same B8 bez sprezyn bo po co mi Eibachy jak mam H&R a pytanie było tego typu czy jak załoze B8 i moje sprezyny -40mm to czy bedzie nizej nizeli teraz na seryjnych amorkach??KOval81 pisze:Obniżenie -40mm i zwykłe amory 1BA nie idą ze sobą w parze. Po pierwsze, że nie są kompletnie do siebie dostosowane, a dwa, że niestety przy zwykłym zawieszeniu przód stoi wyżej niż tył.
Jeśli chcesz jeszcze krótsze sprężyny, to albo jesteś hardcorem, albo nie zauważasz, że już na tych -40mm koszmarnie się jeździ.
Co znaczy, że chcesz założyć B12? B12 to zestaw (kit) amorów Bilstein B8 i sprężyn Eibach Pro-Kit
Wydaj raz konkretny pieniądz i załóż normalne, dostosowane do siebie zawieszenie - to jest bezpieczeństwo Twoje i Twoich pasażerów - zadbaj o to.
sosna - przeczytaj uważniej swój post - napisałeś "czy jak założę B12" stąd moja uwaga.
To, że jeździsz w Niemczech, nie znaczy wcale, że jeździsz na prawidłowym zawieszeniu. Zwyczajnie na dobrych drogach nie odczuwasz, jakie gówno masz założone.
Problem polega nie na tym, czy to wytrzyma, ale jak pracuje, a nie pracuje wcale, bo amortyzator nie jest przystosowany do krótkiej, progresywnej sprężyny
Rozpędź się porządnie, wjedź na jakąś hopkę, czy w łagodny dołek, to zobaczysz o co mi chodzi. Amortyzatory nie nadążają za sprężynami.
Czy możesz kupić B8 do H&R'ów - oczywiście że możesz, bo skoro zakładasz sprężyny -40mm do amortyzatorów nie przeznaczonych do tego, to i założysz -55mm do amorów, które wg producenta pracują z obniżeniem do -30mm
Prawdopodobnie jednak nie będzie niżej, niż w chwili obecnej.
To, że jeździsz w Niemczech, nie znaczy wcale, że jeździsz na prawidłowym zawieszeniu. Zwyczajnie na dobrych drogach nie odczuwasz, jakie gówno masz założone.
Problem polega nie na tym, czy to wytrzyma, ale jak pracuje, a nie pracuje wcale, bo amortyzator nie jest przystosowany do krótkiej, progresywnej sprężyny
Rozpędź się porządnie, wjedź na jakąś hopkę, czy w łagodny dołek, to zobaczysz o co mi chodzi. Amortyzatory nie nadążają za sprężynami.
Czy możesz kupić B8 do H&R'ów - oczywiście że możesz, bo skoro zakładasz sprężyny -40mm do amortyzatorów nie przeznaczonych do tego, to i założysz -55mm do amorów, które wg producenta pracują z obniżeniem do -30mm
Prawdopodobnie jednak nie będzie niżej, niż w chwili obecnej.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga