jak bedzies twoj 1BE sprzedawal to daj znac.Sambor11 pisze:Odgrzeje temat! Mam zawieszenie S-Line sport -20 1BE. Jezeli wymienie na Bilstein B12 to musze tez wymienic niektore wachacze, czy juz mam odpowiednie pod B12?
[A6 C6] Zawieszenie- sport? jakie?
spreżyny sachs
Cześć, chciałbym założyć sprężyny obniżające do mejego standardowego zawieszenia 1ba w c6 sedan 3.0tdi tiptronic.
znalazłem w intercars takie warianty:
sachs:
standard 1ba:
przód -336mm
tył-297mm
odpowiednik 1bv
przód-291mm
tył-263mm
bilstein:
odpowiednik 1bv
przód -300mm
tył- 263mm
jeszcze są jakieś inne monroe ,lesjofors,kyb
chciałbym uzyskać efekt 1bv lub coś pomiedzy 1be a 1bv ,czy któś coś takiego montował zamiast gotowego zestawu obniżającego ?
myślę że te sachsy byłby ok czy może lepiej szukać kompletnej używki 1bv ?
jeśli ktoś posiada zestaw 1bv lub 1be to proszę o propozycje.
znalazłem w intercars takie warianty:
sachs:
standard 1ba:
przód -336mm
tył-297mm
odpowiednik 1bv
przód-291mm
tył-263mm
bilstein:
odpowiednik 1bv
przód -300mm
tył- 263mm
jeszcze są jakieś inne monroe ,lesjofors,kyb
chciałbym uzyskać efekt 1bv lub coś pomiedzy 1be a 1bv ,czy któś coś takiego montował zamiast gotowego zestawu obniżającego ?
myślę że te sachsy byłby ok czy może lepiej szukać kompletnej używki 1bv ?
jeśli ktoś posiada zestaw 1bv lub 1be to proszę o propozycje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Powodzenia z dobieraniem sprężyn na ślepo
. Wysokość sprężyny to nie wszystko, ponieważ wiele zależy od jej sprężystości oraz masy auta. Inaczej zareaguje 2.0 TDI i 3.0 TDI.
Nie wystarczy zmienić samego zawieszenia, ale trzeba też patrzeć na klasy wagowe, które należy zmienić. Na Twoim miejscu zmieniłbym na 1BE, poniewaz 1BV, to jest już bardzo sztywne i twarde. Warto byłoby też zmienić amortyzatory, ponieważ auto będzie nadal miękkie. Chyba, że chcesz obniżyć tylko zawias.
W razie czego mogę dobrać zawieszenie konkretnie do Twojego auta, ale musiałbyś podesłać mi VIN, np. na PW.

Nie wystarczy zmienić samego zawieszenia, ale trzeba też patrzeć na klasy wagowe, które należy zmienić. Na Twoim miejscu zmieniłbym na 1BE, poniewaz 1BV, to jest już bardzo sztywne i twarde. Warto byłoby też zmienić amortyzatory, ponieważ auto będzie nadal miękkie. Chyba, że chcesz obniżyć tylko zawias.
W razie czego mogę dobrać zawieszenie konkretnie do Twojego auta, ale musiałbyś podesłać mi VIN, np. na PW.
Odgrzebie temat 
Jestem na etapie poszukiwania jakiegoś sportowego zawieszenia
Chodzi o maksymalne usportowienie tego co mam żeby można było się bawić na torze wyścigowym.
Z tego co wyszukałem to na chwilę obecną najbardziej podchodzi mi chyba coś takiego:
https://allegro.pl/oferta/zawieszenie-e ... 7644981609
Pytanie jak to się ma do oryginalnego zawieszenia 1BV (czyli to najbardziej sportowe jeśli się nie mylę)?
Pytanie też jak wychodzi cenowo 1BV.

Jestem na etapie poszukiwania jakiegoś sportowego zawieszenia

Chodzi o maksymalne usportowienie tego co mam żeby można było się bawić na torze wyścigowym.
Z tego co wyszukałem to na chwilę obecną najbardziej podchodzi mi chyba coś takiego:
https://allegro.pl/oferta/zawieszenie-e ... 7644981609
Pytanie jak to się ma do oryginalnego zawieszenia 1BV (czyli to najbardziej sportowe jeśli się nie mylę)?
Pytanie też jak wychodzi cenowo 1BV.
W używki nie chciał bym się bawić 
Znalazłem jeszcze coś takiego:
https://allegro.pl/oferta/zawiesz-gwint ... 8381695135
https://tuningkingzshop.pl/pl/p/Zawiesz ... A6-4F/9867
Czy ktoś ma może jakieś doświadczenia z firmą Ta-Technix?
Różnica w cenie jest ogromna.

Znalazłem jeszcze coś takiego:
https://allegro.pl/oferta/zawiesz-gwint ... 8381695135
https://tuningkingzshop.pl/pl/p/Zawiesz ... A6-4F/9867
Czy ktoś ma może jakieś doświadczenia z firmą Ta-Technix?
Różnica w cenie jest ogromna.