
[A6 C6] Zawieszenie- sport? jakie?
witam,ja mam w swojej sline plus 30/30 i moge powiedziec tylko tyle,ze do tej pory nie zdazylo mi sie gdziekolwiek zawisnac.kilka razy jedynie przetarlem spodem zdezaka o kraweznik przy parkowaniu pod sklepem,bo za bardzo podjechalem.pozatym zero problemow.w ciagu niecalych dwoch lat przelatalem na tym zawiasie ponad 60tys.km i nic przy nim nie robilem.wiadomo,komfort nie ten co na pneumatyce ale cos za cos.z czystym sumieniem moge polecic,tymbardziej tym z kolegow ktorzy wiekszosc km robia poza pl.chociaz u nas tez sie da na nim latac(no moze troche wolniej
).taki zestaw jak ma jonnyrobert wedlug mnie robi mega wrazenie wizualne,jednak to juz jest naprawde nisko i do siebie bym nie zalozyl.pozdro

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 24 paź 2011, 22:03
- Imię: ADI
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A7 4K
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: uk/pl
tomcio77-dzięki za rzeczową wypowiedz
chyba skusze sie na jakiś pro kit z eibacha,to powinien być dobry kompromis....chociaż serce mówi mi gwint bądź zestaw jak ma kolega Jonnyrobert,ale rozum mówi - opanuj sie napaleńcu

chyba skusze sie na jakiś pro kit z eibacha,to powinien być dobry kompromis....chociaż serce mówi mi gwint bądź zestaw jak ma kolega Jonnyrobert,ale rozum mówi - opanuj sie napaleńcu

mody:
BRD + soft = 191KM
Ledy przód
Ledy tył
Oświetlenie+podświetlanie LED
Ori 18-tki
Pompa od 1.9 TDI
BRD + soft = 191KM
Ledy przód
Ledy tył
Oświetlenie+podświetlanie LED
Ori 18-tki
Pompa od 1.9 TDI
- Jonnyrobert
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 03 gru 2011, 15:04
- Lokalizacja: Poznań / OsnabrĂźck / 3-Miasto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 24 paź 2011, 22:03
- Imię: ADI
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A7 4K
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: uk/pl
no dokładnie z 50/40 to już jest hardcore....tak właśnie myślałem o 40/40 lecz eibachy sa tylko 30/30 jakie inne firmy maja sprężyny obniżające o 40mm???ma ktoś jakieś propozycje ,wiem ze firma mts technik ma chyba o 40mm ale czy to dobra firma??
mody:
BRD + soft = 191KM
Ledy przód
Ledy tył
Oświetlenie+podświetlanie LED
Ori 18-tki
Pompa od 1.9 TDI
BRD + soft = 191KM
Ledy przód
Ledy tył
Oświetlenie+podświetlanie LED
Ori 18-tki
Pompa od 1.9 TDI
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 23 cze 2011, 16:56
- Imię: Damian
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Vogtland i h&r sa godne polecenia 40/40.Lowtec maja tez dobre recenzje.Tutaj jest duzy wybor sprezyn.majk86 pisze:no dokładnie z 50/40 to już jest hardcore....tak właśnie myślałem o 40/40 lecz eibachy sa tylko 30/30 jakie inne firmy maja sprężyny obniżające o 40mm???ma ktoś jakieś propozycje ,wiem ze firma mts technik ma chyba o 40mm ale czy to dobra firma??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 24 paź 2011, 22:03
- Imię: ADI
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A7 4K
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: uk/pl
zaba1978-tyle ze ta stronka to z de...właśnie znalazłem stronę w uk z podobnym asortymentem (eibach,kw,ap suspention,bilstein,h&r,koni,spax,supersport,vmaxx,weitec,vogtland)różnią sie wiadomo cena i wartością obniżenia...teraz tylko jakie sa najbardziej odpowiednie -stosunek jakości do ceny...
właśnie jest kilka pozytywnych opinii posiadaczy c6 o weitec,vogtland i eibach(czytałem o KONI ze jest rewelacja ale w innych autach?).... chymmm jest ciężki wybór bo nie miałem doświadczenia z samymi springami (simgalem tylko na gwintach)...ale chyba będę sie kierował w 40/40 niż 30/30....a to czasem nie jest tak ze na seryjne amorki dopuszcza się tylko obniżenie max do 30mm bo niżej to amor będzie bardzo nadwyrężony i się szybciej zużyje...
właśnie jest kilka pozytywnych opinii posiadaczy c6 o weitec,vogtland i eibach(czytałem o KONI ze jest rewelacja ale w innych autach?).... chymmm jest ciężki wybór bo nie miałem doświadczenia z samymi springami (simgalem tylko na gwintach)...ale chyba będę sie kierował w 40/40 niż 30/30....a to czasem nie jest tak ze na seryjne amorki dopuszcza się tylko obniżenie max do 30mm bo niżej to amor będzie bardzo nadwyrężony i się szybciej zużyje...
mody:
BRD + soft = 191KM
Ledy przód
Ledy tył
Oświetlenie+podświetlanie LED
Ori 18-tki
Pompa od 1.9 TDI
BRD + soft = 191KM
Ledy przód
Ledy tył
Oświetlenie+podświetlanie LED
Ori 18-tki
Pompa od 1.9 TDI
- mirrson
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
- Lokalizacja: Elblag - Bristol UK
Ja posiadam s line i szczerze uwazam ze duzego przeswitu nie ma miedzy oponka a nadkolem. Uwazam ze sadzanie zbyt nisko to przesada dlatego że:
1. jak bedzie za duzy prog zwalniajacy urwiesz zderzak
2. krawężniki wiadomo nie od dzis w roznych miastach rozne wysokosci
3 komfort jazdy jak na taborecie - wiem o czym mowie bo w s line juz jest twardo
4. jak cos sie przydazy z powyzszych punktow to sie wkur......bo siana jeszcze wiecej wydasz nie chodzi o sam zderzak ale dodatkiktore pomagaja go zamocowac:)
Jednym slowem s line to chyba kompromis a nizej to odradzam (jakby w fabryce audi uwazali ze jest malowystarczajace to napewno by obnizyli)
Pozdrawiam
1. jak bedzie za duzy prog zwalniajacy urwiesz zderzak
2. krawężniki wiadomo nie od dzis w roznych miastach rozne wysokosci
3 komfort jazdy jak na taborecie - wiem o czym mowie bo w s line juz jest twardo
4. jak cos sie przydazy z powyzszych punktow to sie wkur......bo siana jeszcze wiecej wydasz nie chodzi o sam zderzak ale dodatkiktore pomagaja go zamocowac:)
Jednym slowem s line to chyba kompromis a nizej to odradzam (jakby w fabryce audi uwazali ze jest malowystarczajace to napewno by obnizyli)
Pozdrawiam
MiRSoN
P.L.A.N.Y.
LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2
P.L.A.N.Y.
LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 24 paź 2011, 22:03
- Imię: ADI
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A7 4K
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: uk/pl
mirrson- tez mi sie wydaje pierw wystartuje na - 30mm ,polatam trochę i zobaczę co i jak się będzie sprawować,ewentualnie później zawsze można zmienić....
a teraz ktoś ma jakieś konkrety jakie springi wybrać z podanych wyżej???
a teraz ktoś ma jakieś konkrety jakie springi wybrać z podanych wyżej???
mody:
BRD + soft = 191KM
Ledy przód
Ledy tył
Oświetlenie+podświetlanie LED
Ori 18-tki
Pompa od 1.9 TDI
BRD + soft = 191KM
Ledy przód
Ledy tył
Oświetlenie+podświetlanie LED
Ori 18-tki
Pompa od 1.9 TDI
ja mam w mojej C6 zawieszenie od H&R twarde obnizony o 40mm jezeli chodzi o sportowe zawieszenie to nie ma nic lepszego... fajnie wchodzi w zakrety itp. ale jezeli chodzi o obnizanie to nie polecam... C6 juz wyjezdzaja z fabryki w miare nisko a obnizyc ja to juz jest niestety tragedia przynajmniej jak dla mnie bo sporo sie nacierpialem slyszac tarcie nawet o lagodny podjazd...
Daviddeq pisze:ja mam w mojej C6 zawieszenie od H&R twarde obnizony o 40mm jezeli chodzi o sportowe zawieszenie to nie ma nic lepszego... fajnie wchodzi w zakrety itp. ale jezeli chodzi o obnizanie to nie polecam... C6 juz wyjezdzaja z fabryki w miare nisko a obnizyc ja to juz jest niestety tragedia przynajmniej jak dla mnie bo sporo sie nacierpialem slyszac tarcie nawet o lagodny podjazd...
Potwierdzam.W mojej drugiej niuni (A4) też obniżyłem sprężynami H&R o 40mm i po 3 miesiącach wróciłem do oryginalnych sprężyn.Panowie z Ingolstadt nie są debilami i nie na darmo wsadzili do S-Line zawieszenie o 30mm krótsze/mniejsze jak kto woli.Myślę,że te 30mm to jest wystarczająco dużo i max do normalnej jazdy.Poniżej tej granicy to już jazda jest obarczona wielkim ryzykiem.Gdy wymieniałem w A4 też myślelem,że 40mm to mało,ale jak zobaczyłem efekt to byłem zadowolony aż nadto.Niestety zbyt krótko.
czolem po przerwie,
Po roku walki z dziurami na zawiasie 1BV S-Line zapadla decyzja o wsadzeniu czegos bardziej komfortowego. Generalnie myslalem nawet o serii, ale szczesliwie sie rozmyslilem.
Generalnie chodzilo mi o cos bardziej komfortowego od nie waham sie uzyc tego slowa "deski' S-Line. testowalem KW street komfort i Bilsteina B12 Pro-Kit (sprezyny Eibach + Amorki Bilstein B8)
Street comfort jest bardzo dobry, niestety dosc drogi, jest to gwint, wiec daje wiecej mozliwosci ustawiania pod siebie. Niestety regulacja twardosci wymaga wyciagniecia amorka, wiec troche to klopotliwe.
B12 to juz klasyka, wielu ludkow z motor-talk poleca ten kit, no i cena to 50% produktu KW.
Finalnie zamontowałem B12 - ogolne zachowanie zawiasu jest znacznie przyjemniejsze niz S-Line, krotkie nierownosci wybiera o niebo lepiej, glebsze sa dosc energicznie tlumione, ale b. przyjemnie. Prowadzenie na nierownosciach przebija S-Line, jest po prostu stabilniej, moze dzieki lepszemu wybieraniu dziur i takich czestych na naszych drogach "placków" po ich łataniu. Wysokosc zawiasu (liczac do dolnej krawedzi nadkola) - 67.5 cm, czyli tyle ile mialem w 1BV.
Street komfort jest bardziej komfortowy, ale jest to malo zauwazalne (na standardowym ustawieniu - 9 "click" w lewo). Charakterystyka jest podobna. Oczywiscie gwint to gwint, ale ja nie potrzebowalem az takiego bajeru.
Tak czy owak jestem b. zadowolony z B12, nigdy wiecej S-line
Przekladka wyszla mnie niecale 3k, wlozenie standardowego 1BA na nowych czesciach wychodzilo ponad 2k, wiec tragedii nie ma. U mnie oczywiscie sruba spinajace gorne wahacze totalnie zapieczona (nie ruszana od nowosci) wiec caly zawias trzebabylo wyciagac i wyciskac na prasie ...
Po roku walki z dziurami na zawiasie 1BV S-Line zapadla decyzja o wsadzeniu czegos bardziej komfortowego. Generalnie myslalem nawet o serii, ale szczesliwie sie rozmyslilem.
Generalnie chodzilo mi o cos bardziej komfortowego od nie waham sie uzyc tego slowa "deski' S-Line. testowalem KW street komfort i Bilsteina B12 Pro-Kit (sprezyny Eibach + Amorki Bilstein B8)
Street comfort jest bardzo dobry, niestety dosc drogi, jest to gwint, wiec daje wiecej mozliwosci ustawiania pod siebie. Niestety regulacja twardosci wymaga wyciagniecia amorka, wiec troche to klopotliwe.
B12 to juz klasyka, wielu ludkow z motor-talk poleca ten kit, no i cena to 50% produktu KW.
Finalnie zamontowałem B12 - ogolne zachowanie zawiasu jest znacznie przyjemniejsze niz S-Line, krotkie nierownosci wybiera o niebo lepiej, glebsze sa dosc energicznie tlumione, ale b. przyjemnie. Prowadzenie na nierownosciach przebija S-Line, jest po prostu stabilniej, moze dzieki lepszemu wybieraniu dziur i takich czestych na naszych drogach "placków" po ich łataniu. Wysokosc zawiasu (liczac do dolnej krawedzi nadkola) - 67.5 cm, czyli tyle ile mialem w 1BV.
Street komfort jest bardziej komfortowy, ale jest to malo zauwazalne (na standardowym ustawieniu - 9 "click" w lewo). Charakterystyka jest podobna. Oczywiscie gwint to gwint, ale ja nie potrzebowalem az takiego bajeru.
Tak czy owak jestem b. zadowolony z B12, nigdy wiecej S-line

Przekladka wyszla mnie niecale 3k, wlozenie standardowego 1BA na nowych czesciach wychodzilo ponad 2k, wiec tragedii nie ma. U mnie oczywiscie sruba spinajace gorne wahacze totalnie zapieczona (nie ruszana od nowosci) wiec caly zawias trzebabylo wyciagac i wyciskac na prasie ...
moje auto ma 100kkm przebiegu, z czego 25kkm w Polsce, reszta zrobiona w okolicach Neckarsulm, wiec raczej zawieszenie nie jest wyeksploatowane.Przemcio pisze:mateoosh, dobre porównanie, ale porównujesz nowe zestawienia z sklepowej półki z używanym wytłuczonym po naszych drogach zawiasie
załóżmy twój 1BV przejechał 150tyś km i powiedzmy że mógłby być lekko (mówiąć)
wyeksploatowany
Rzeczą normalną jest że coś nowego bedzie lepsze od czegoś używanego (teoria)
Co do 1BV przyznaje racje katastrofa, sztywne jak cholera, dobrze że do Polski tak rzadko jeżdze
Od poczatku nosilem sie z zamiarem wywalenia tego BV, bo naprawde, trzeba miec troche samozaparcia w moich okolicach (szczegolnie ostatnio, gdy wszystko rozkopane)
Oj wracam po małej nieobecności a tu takie coś :D
Dużo szukałem, czytałem i rozmawiałem...
co do sprężyn panowie to tylko Eibach dlaczego? Bo w porównaniu z H&R są bardziej komfortowe, H&R to masakra jak dla mnie.
Co do zawiasu zdecydowałem się na Bilsteina B14, jest dla mnie "optymalny" dużo pochlebnych opinii i cena do przełknięcia :P
także czekam na przypływ $ i... :D
Dużo szukałem, czytałem i rozmawiałem...
co do sprężyn panowie to tylko Eibach dlaczego? Bo w porównaniu z H&R są bardziej komfortowe, H&R to masakra jak dla mnie.
Co do zawiasu zdecydowałem się na Bilsteina B14, jest dla mnie "optymalny" dużo pochlebnych opinii i cena do przełknięcia :P
także czekam na przypływ $ i... :D