Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Zawieszenie- sport? jakie?

Zawieszenie
3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 27 lip 2012, 22:06

witam,ja mam w swojej sline plus 30/30 i moge powiedziec tylko tyle,ze do tej pory nie zdazylo mi sie gdziekolwiek zawisnac.kilka razy jedynie przetarlem spodem zdezaka o kraweznik przy parkowaniu pod sklepem,bo za bardzo podjechalem.pozatym zero problemow.w ciagu niecalych dwoch lat przelatalem na tym zawiasie ponad 60tys.km i nic przy nim nie robilem.wiadomo,komfort nie ten co na pneumatyce ale cos za cos.z czystym sumieniem moge polecic,tymbardziej tym z kolegow ktorzy wiekszosc km robia poza pl.chociaz u nas tez sie da na nim latac(no moze troche wolniej :) ).taki zestaw jak ma jonnyrobert wedlug mnie robi mega wrazenie wizualne,jednak to juz jest naprawde nisko i do siebie bym nie zalozyl.pozdro

majk86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 24 paź 2011, 22:03
Imię: ADI
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2016
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: uk/pl

Post autor: majk86 » 27 lip 2012, 23:43

tomcio77-dzięki za rzeczową wypowiedz <okok>
chyba skusze sie na jakiś pro kit z eibacha,to powinien być dobry kompromis....chociaż serce mówi mi gwint bądź zestaw jak ma kolega Jonnyrobert,ale rozum mówi - opanuj sie napaleńcu <rotfl>
mody:
BRD + soft = 191KM
Ledy przód
Ledy tył
Oświetlenie+podświetlanie LED
Ori 18-tki
Pompa od 1.9 TDI

Awatar użytkownika
Jonnyrobert
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 03 gru 2011, 15:04
Lokalizacja: Poznań / OsnabrĂźck / 3-Miasto

Post autor: Jonnyrobert » 29 lip 2012, 17:18

Mi sie wydaje ze jak kupisz sobie sprzezyny 40/40 bedziesz z tego bardzo zadowolony.

Na Polskie drogi mysle ze to najleprzy kompromis oprócz gwinta, który odpowiednio
wjecej kosztuje.

55/40 to Hardcore w polsce <lol>
VCDS Ross Tech 15.7.4
VAS / ODIS / VCP i inne bajery :D

majk86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 24 paź 2011, 22:03
Imię: ADI
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2016
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: uk/pl

Post autor: majk86 » 29 lip 2012, 20:28

no dokładnie z 50/40 to już jest hardcore....tak właśnie myślałem o 40/40 lecz eibachy sa tylko 30/30 jakie inne firmy maja sprężyny obniżające o 40mm???ma ktoś jakieś propozycje ,wiem ze firma mts technik ma chyba o 40mm ale czy to dobra firma??
mody:
BRD + soft = 191KM
Ledy przód
Ledy tył
Oświetlenie+podświetlanie LED
Ori 18-tki
Pompa od 1.9 TDI

zaba1978
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 23 cze 2011, 16:56
Imię: Damian
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: zaba1978 » 29 lip 2012, 21:31

majk86 pisze:no dokładnie z 50/40 to już jest hardcore....tak właśnie myślałem o 40/40 lecz eibachy sa tylko 30/30 jakie inne firmy maja sprężyny obniżające o 40mm???ma ktoś jakieś propozycje ,wiem ze firma mts technik ma chyba o 40mm ale czy to dobra firma??
Vogtland i h&r sa godne polecenia 40/40.Lowtec maja tez dobre recenzje.Tutaj jest duzy wybor sprezyn.

majk86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 24 paź 2011, 22:03
Imię: ADI
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2016
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: uk/pl

Post autor: majk86 » 29 lip 2012, 21:52

zaba1978-tyle ze ta stronka to z de...właśnie znalazłem stronę w uk z podobnym asortymentem (eibach,kw,ap suspention,bilstein,h&r,koni,spax,supersport,vmaxx,weitec,vogtland)różnią sie wiadomo cena i wartością obniżenia...teraz tylko jakie sa najbardziej odpowiednie -stosunek jakości do ceny...


właśnie jest kilka pozytywnych opinii posiadaczy c6 o weitec,vogtland i eibach(czytałem o KONI ze jest rewelacja ale w innych autach?).... chymmm jest ciężki wybór bo nie miałem doświadczenia z samymi springami (simgalem tylko na gwintach)...ale chyba będę sie kierował w 40/40 niż 30/30....a to czasem nie jest tak ze na seryjne amorki dopuszcza się tylko obniżenie max do 30mm bo niżej to amor będzie bardzo nadwyrężony i się szybciej zużyje...
mody:
BRD + soft = 191KM
Ledy przód
Ledy tył
Oświetlenie+podświetlanie LED
Ori 18-tki
Pompa od 1.9 TDI

Awatar użytkownika
mirrson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
Lokalizacja: Elblag - Bristol UK

Post autor: mirrson » 05 sie 2012, 12:14

Ja posiadam s line i szczerze uwazam ze duzego przeswitu nie ma miedzy oponka a nadkolem. Uwazam ze sadzanie zbyt nisko to przesada dlatego że:
1. jak bedzie za duzy prog zwalniajacy urwiesz zderzak
2. krawężniki wiadomo nie od dzis w roznych miastach rozne wysokosci
3 komfort jazdy jak na taborecie - wiem o czym mowie bo w s line juz jest twardo
4. jak cos sie przydazy z powyzszych punktow to sie wkur......bo siana jeszcze wiecej wydasz nie chodzi o sam zderzak ale dodatkiktore pomagaja go zamocowac:)

Jednym slowem s line to chyba kompromis a nizej to odradzam (jakby w fabryce audi uwazali ze jest malowystarczajace to napewno by obnizyli)

Pozdrawiam
MiRSoN

P.L.A.N.Y.

LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2

majk86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 24 paź 2011, 22:03
Imię: ADI
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2016
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: uk/pl

Post autor: majk86 » 06 sie 2012, 22:33

mirrson- tez mi sie wydaje pierw wystartuje na - 30mm ,polatam trochę i zobaczę co i jak się będzie sprawować,ewentualnie później zawsze można zmienić....

a teraz ktoś ma jakieś konkrety jakie springi wybrać z podanych wyżej???
mody:
BRD + soft = 191KM
Ledy przód
Ledy tył
Oświetlenie+podświetlanie LED
Ori 18-tki
Pompa od 1.9 TDI

Daviddeq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 20 mar 2011, 06:44
Lokalizacja: Hannover

Post autor: Daviddeq » 04 lis 2012, 15:51

ja mam w mojej C6 zawieszenie od H&R twarde obnizony o 40mm jezeli chodzi o sportowe zawieszenie to nie ma nic lepszego... fajnie wchodzi w zakrety itp. ale jezeli chodzi o obnizanie to nie polecam... C6 juz wyjezdzaja z fabryki w miare nisko a obnizyc ja to juz jest niestety tragedia przynajmniej jak dla mnie bo sporo sie nacierpialem slyszac tarcie nawet o lagodny podjazd...

saintdf

Post autor: saintdf » 18 lis 2012, 17:08

Daviddeq pisze:ja mam w mojej C6 zawieszenie od H&R twarde obnizony o 40mm jezeli chodzi o sportowe zawieszenie to nie ma nic lepszego... fajnie wchodzi w zakrety itp. ale jezeli chodzi o obnizanie to nie polecam... C6 juz wyjezdzaja z fabryki w miare nisko a obnizyc ja to juz jest niestety tragedia przynajmniej jak dla mnie bo sporo sie nacierpialem slyszac tarcie nawet o lagodny podjazd...

Potwierdzam.W mojej drugiej niuni (A4) też obniżyłem sprężynami H&R o 40mm i po 3 miesiącach wróciłem do oryginalnych sprężyn.Panowie z Ingolstadt nie są debilami i nie na darmo wsadzili do S-Line zawieszenie o 30mm krótsze/mniejsze jak kto woli.Myślę,że te 30mm to jest wystarczająco dużo i max do normalnej jazdy.Poniżej tej granicy to już jazda jest obarczona wielkim ryzykiem.Gdy wymieniałem w A4 też myślelem,że 40mm to mało,ale jak zobaczyłem efekt to byłem zadowolony aż nadto.Niestety zbyt krótko.

fora audi

Post autor: fora audi » 20 lis 2012, 13:31

czolem po przerwie,

Po roku walki z dziurami na zawiasie 1BV S-Line zapadla decyzja o wsadzeniu czegos bardziej komfortowego. Generalnie myslalem nawet o serii, ale szczesliwie sie rozmyslilem.

Generalnie chodzilo mi o cos bardziej komfortowego od nie waham sie uzyc tego slowa "deski' S-Line. testowalem KW street komfort i Bilsteina B12 Pro-Kit (sprezyny Eibach + Amorki Bilstein B8)

Street comfort jest bardzo dobry, niestety dosc drogi, jest to gwint, wiec daje wiecej mozliwosci ustawiania pod siebie. Niestety regulacja twardosci wymaga wyciagniecia amorka, wiec troche to klopotliwe.

B12 to juz klasyka, wielu ludkow z motor-talk poleca ten kit, no i cena to 50% produktu KW.
Finalnie zamontowałem B12 - ogolne zachowanie zawiasu jest znacznie przyjemniejsze niz S-Line, krotkie nierownosci wybiera o niebo lepiej, glebsze sa dosc energicznie tlumione, ale b. przyjemnie. Prowadzenie na nierownosciach przebija S-Line, jest po prostu stabilniej, moze dzieki lepszemu wybieraniu dziur i takich czestych na naszych drogach "placków" po ich łataniu. Wysokosc zawiasu (liczac do dolnej krawedzi nadkola) - 67.5 cm, czyli tyle ile mialem w 1BV.

Street komfort jest bardziej komfortowy, ale jest to malo zauwazalne (na standardowym ustawieniu - 9 "click" w lewo). Charakterystyka jest podobna. Oczywiscie gwint to gwint, ale ja nie potrzebowalem az takiego bajeru.
Tak czy owak jestem b. zadowolony z B12, nigdy wiecej S-line :)

Przekladka wyszla mnie niecale 3k, wlozenie standardowego 1BA na nowych czesciach wychodzilo ponad 2k, wiec tragedii nie ma. U mnie oczywiscie sruba spinajace gorne wahacze totalnie zapieczona (nie ruszana od nowosci) wiec caly zawias trzebabylo wyciagac i wyciskac na prasie ...

fora audi

Post autor: fora audi » 21 lis 2012, 18:51

Przemcio pisze:mateoosh, dobre porównanie, ale porównujesz nowe zestawienia z sklepowej półki z używanym wytłuczonym po naszych drogach zawiasie

załóżmy twój 1BV przejechał 150tyś km i powiedzmy że mógłby być lekko (mówiąć)
wyeksploatowany

Rzeczą normalną jest że coś nowego bedzie lepsze od czegoś używanego (teoria)

Co do 1BV przyznaje racje katastrofa, sztywne jak cholera, dobrze że do Polski tak rzadko jeżdze
<rotfl>
moje auto ma 100kkm przebiegu, z czego 25kkm w Polsce, reszta zrobiona w okolicach Neckarsulm, wiec raczej zawieszenie nie jest wyeksploatowane.

Od poczatku nosilem sie z zamiarem wywalenia tego BV, bo naprawde, trzeba miec troche samozaparcia w moich okolicach (szczegolnie ostatnio, gdy wszystko rozkopane)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 22 sty 2013, 20:14

Oj wracam po małej nieobecności a tu takie coś :D
Dużo szukałem, czytałem i rozmawiałem...
co do sprężyn panowie to tylko Eibach dlaczego? Bo w porównaniu z H&R są bardziej komfortowe, H&R to masakra jak dla mnie.

Co do zawiasu zdecydowałem się na Bilsteina B14, jest dla mnie "optymalny" dużo pochlebnych opinii i cena do przełknięcia :P
także czekam na przypływ $ i... :D

saintdf

Post autor: saintdf » 22 sty 2013, 20:18

neimaD pochwal się za ile możesz wyrwać B14.Ja kupię na 99% zestaw B12.Cena też jest do ogarnięcia.B14 przy 20" które chcesz założyć to nie za dużo?

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 23 sty 2013, 05:01

B14 przy 20" które chcesz założyć to nie za dużo?
Tzn? Jak za dużo?
Koszt to ~3800pln

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga