[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 242
- Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
- Imię: Lech
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podkarpacie
tez mam taka nadzeije ze bedzie ok chociaz w to powatpiewam.bo po ich majsterowkaniu upierdolili mi jeden wezyk ktory musze teraz kupic bodajze od plynu chlodzacego.nie mowiac o nie powpinanych tam gdzie trzeba kablach.widac ta czynnosc jednak taka prosta dla nichj nie jest.kolega igorw chyba lepiej zrobiles wysylajac im te kolektory
- Seba3.0TDI
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 12 lut 2012, 16:54
- Imię: Seba
- Rocznik: 2013
- Moje auto: RS6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: śląskie
Panowie oprócz zestawów naprawczych kolektorów, które proponowane są w ASO za około 50 zł na jedną stronę kolektora posiadam dostęp do tulejek wykonanych z bardzo ciężko ścieralnego materiału z którego wykonuje się koła zębate tzw. "plastikowe"
Nie jest to ani teflon ani plastik a ciężko ścieralny materiał używany przy produkcji kół zębatych w maszynach przemysłowych.
Tulejki są idealne dopasowane do nowych zestawów te, które kupujecie w ASO za około 50 zł na stronę a właściwie do jej dÂźwigienki , montuje je się na specjalny klej.
ÂŻeby była jasność tulejkę tą 1 sztuka na stronę montuje się przy każdym kolektorze od strony dÂźwigni, trzeba uważać przy wyciąganiu jej ponieważ pod nią na tej naszej "dÂźwigience" znajduje się dodatkowo oring który musi wrócić na miejsce (oczywiście w zależności od tego czy ktoś demontuje kolektor czy nie).
Proszę pamiętać że nie jest to żadna oferta handlowa a jedynie pomoc przy regeneracji kolektorów ssących.
Po zamontowaniu tej tulejki luz zostaje całkowicie wykasowany i cieszymy się sprawnie działającymi kolektorami, informacja dodatkowa jest taka że nie zawsze po wymianie zestawu naprawczego z ASO wszystko wraca do normy o czym było pisane wcześniej.
Informuję również by całkowicie wyeliminować jakiekolwiek problemy z kolektorami dobrze jest je całkowicie zdemontować i zajrzeć do nich, choć nie jest to koniecznie...
pozdrawiam
Nie jest to ani teflon ani plastik a ciężko ścieralny materiał używany przy produkcji kół zębatych w maszynach przemysłowych.
Tulejki są idealne dopasowane do nowych zestawów te, które kupujecie w ASO za około 50 zł na stronę a właściwie do jej dÂźwigienki , montuje je się na specjalny klej.
ÂŻeby była jasność tulejkę tą 1 sztuka na stronę montuje się przy każdym kolektorze od strony dÂźwigni, trzeba uważać przy wyciąganiu jej ponieważ pod nią na tej naszej "dÂźwigience" znajduje się dodatkowo oring który musi wrócić na miejsce (oczywiście w zależności od tego czy ktoś demontuje kolektor czy nie).
Proszę pamiętać że nie jest to żadna oferta handlowa a jedynie pomoc przy regeneracji kolektorów ssących.
Po zamontowaniu tej tulejki luz zostaje całkowicie wykasowany i cieszymy się sprawnie działającymi kolektorami, informacja dodatkowa jest taka że nie zawsze po wymianie zestawu naprawczego z ASO wszystko wraca do normy o czym było pisane wcześniej.
Informuję również by całkowicie wyeliminować jakiekolwiek problemy z kolektorami dobrze jest je całkowicie zdemontować i zajrzeć do nich, choć nie jest to koniecznie...
pozdrawiam
Już nie 'cudujmy'... każdemu może zdarzyć się niedopatrzenie związane z rodzajem silnika... nie zrobiłem tego celowo... wyjaśniłeś sprawę i po temacie... po co te niemiłe uwagi? Na mnie one żadnego wrażenia nie robią...Piotruś pisze:nalegam (dla dobra innych userów), aby przed napisaniem kolejnego posta w dziale technicznym zaznajomić się przynajmniej z FUNDAMENTALNYMI różnicami konstrucyjnymi pomiędzy wolnossącymi silnikami na benzinę a turbodoładowanymi silnikami na ropę
Odnosiłem się li tylko do przepustnicy... o kolektorach nic nie wspominałem...Piotruś pisze:różnica pomiędzy przepustnicą a klapami kolektorów
Ktoś tu chyba ma problemy z czytaniem i rozumieniem treści:
Dlatego udzieliłem odpowiedzi, że potrzebna jest adaptacja... a już na pewno u mnie...lechu168 pisze:Panowie mozna wymontowac przepustnice wyczyscic a pozniej zamontowac bez adaptacji czy tam wchodzenia na komp?czy bez tego sie nie obejdzie.chcialbym to zrobic sam i nie wiem czy jest potrzebny komp czy nie
Ostatnio zmieniony 06 mar 2013, 21:56 przez 0x4B25A, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
lechu168 pisze:no tak pytalem o przepustnice kolektory mam zrobione teraz chcialem sie wziasc za przepustnice wymontowanie i jej przeczyszczenie.Wiec trzeba ja Piotrus po czyszczeniu i ponownym wmontowaniu adaptowac?.pzdr
wypada to zrobić ale nie każdy sterownik edc tego wymaga. {zależne od wersji oprogramowania}
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.