Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
amsnake
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2013, 16:33
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: amsnake » 21 lut 2013, 18:57

Przymierzam sie powoli do zrobienia porządku z błedem P1018 ... :)

Pierwszy pomysł - zestaw naprawczy. Ale .... czytając cały ten wątek dosc czesto powtarza sie opinia, ze tak naprawde to lepiej zająć sie tym bardziej kompleksowo. Kolejny pomysł - nowe kolektory z ASO. Ale jak za 60 tys. mam miec znowu problem, to po co wydawac 5 kPLN (2x2200 + robota)? :)

No i temat regeneracji - ktory jakos wydaje mi sie nie głupi (poprawianie fabryki mnie przekonuje), mimo opinii kilku warsztatów, do ktorych dzwoniłem, ze te regeneracje nic nie dają :) Jest tutaj polecany AZSerwis. Wszystko fajnie, tylko mam tam kawał drogi, a nie mam za bardzo jak zostawic rozbebeszone na kilka dni auto. Wycieczka do Gdańska jakąś opcją też jest ...

Ale na allegro jest jeszcze jedna firma, ktora wysyla swoj kolektor, ja po jego zamontowanu odsyłam swoj i kaucja wraca. No i to jak dla mnie dosc rozsądne wyjście. W tym wątku chyba nie zauważyłem opinii o tej firmie. Ktoś coś wie o nich: -autossilniki- ?
V40->S60->S40->S60->WRX->E90->A6 :)

igorw

Post autor: igorw » 21 lut 2013, 19:17

amsnake pisze:mam tam kawał drogi, a nie mam za bardzo jak zostawic rozbebeszone na kilka dni auto. Wycieczka do Gdańska jakąś opcją też jest ...
AZ robi to naprawdę szybko i wysyła kurierem - jeśli obejdziesz sie bez auta przez parę dni to wyślij im kurierem, a jak wyjmiesz kolektory, cięgna i silniki możesz spokojnie auto zamknąć - na pewno go nie ukradną ;)
No i będzie 100 razy taniej niż wycieczka.
Ale nie robię reklamy AZ, piszę jak u mnie było.

Awatar użytkownika
amsnake
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2013, 16:33
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: amsnake » 21 lut 2013, 19:33

igorw pisze:
amsnake pisze:mam tam kawał drogi, a nie mam za bardzo jak zostawic rozbebeszone na kilka dni auto. Wycieczka do Gdańska jakąś opcją też jest ...
AZ robi to naprawdę szybko i wysyła kurierem - jeśli obejdziesz sie bez auta przez parę dni to wyślij im kurierem, a jak wyjmiesz kolektory, cięgna i silniki możesz spokojnie auto zamknąć - na pewno go nie ukradną ;)
No i będzie 100 razy taniej niż wycieczka.
Ale nie robię reklamy AZ, piszę jak u mnie było.
A wyjme sam kolektory?
Powiedzmy, ze majsterkować troche umiem, ale widziałem na fotkach, ze tam jest troche rurek, przewodów, ktore je zasłaniają ...
V40->S60->S40->S60->WRX->E90->A6 :)

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 21 lut 2013, 20:05

amsnake pisze:A wyjme sam kolektory?
wyjmiesz i włożysz bez problemu.
Nie zapomnij kupić uszczelek.

igorw

Post autor: igorw » 22 lut 2013, 08:13

amsnake pisze:majsterkować troche umiem
Połowa sukcesu ;) jest tam trochę rurek niektóre trzeba rozpinać, po prostu zarezerwuj sobie sporo czasu - albo poproś znajomka jak ja ;) czasem przyda się trzecia ręka - ale najgorzej jak spadnie coś na dół :(
Przede wszystkim sprawdź czy masz klucze takie i śrubokręty bo chyba 2 rodzaje są potrzebne. Ja potem zamknąłem auto i spokojnie czekałem :D Póki co - odpukać - wszystko jak w zegarku.

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 22 lut 2013, 09:10

Panowie, podrzuci ktos numer tych uszczelek??

Nie wiem, czy ASO bedzie tak laskawe i po opisie czego potrzebuje zamowic.. <uoee>
thX <luzik>

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 22 lut 2013, 10:33

pama pisze:Panowie, podrzuci ktos numer tych uszczelek??
059 129 717 J 2 szt
059 145 723
059 145 215 A
059 145 625


to są uszczelki do silnika 2,7 BPP / tam przychodzą jeszcze uszczelki metalowe, ale ja ich nie wymieniałem /

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 22 lut 2013, 10:46

camelllcamelll
wielkie dziekuje :))

Wcisnalbym pomogl, ale nie moj temat.
Wielkie piwo dla Ciebie <okok>

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 22 lut 2013, 12:18

nie ma sprawy
pama pisze:Wcisnalbym pomogl, ale nie moj temat.
coś słabo jesteś na bieżąco, już tego nie ma

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
amsnake
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2013, 16:33
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: amsnake » 25 lut 2013, 16:02

Zanim ostatecznie sie za to wezme .... :)

U mnie jest tak:
- błąd P2011, strona pasażera (bank 2)
- pojawia sie chyba przy gaszeniu auta (brak błedu, gasze, sprawdzam komputer auta bez odpalania, błąd jest)
- pojawia sie średnio co 4-5 zgaszenie auta.
- te cięgna wyglądają dobrze, luzów góra-dół nie ma, moge je obracać z oporem wokół wlasnej osi, ale luźne raczej nie są

Zastanawiam sie, czy to nie silniczek. Czy to mozliwe, ze silnik klap raz działa a raz nie? :)
V40->S60->S40->S60->WRX->E90->A6 :)

Awatar użytkownika
amsnake
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2013, 16:33
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: amsnake » 25 lut 2013, 18:00

Umowilem sie na wymiane oleju, filtrów - przy okazji zajrzymy do kolektorów :)
Ostatnio zmieniony 04 mar 2013, 07:53 przez amsnake, łącznie zmieniany 2 razy.
V40->S60->S40->S60->WRX->E90->A6 :)

masud

Post autor: masud » 27 lut 2013, 11:15

wczoraj sobiie przegladalem silnik .i zwrocilem uwage na te kolektory jeden wporzadku wszystko a na drugim zauwazylem ze to ciegielko ktore laczy klapy z silnikcziem trzyma sie tylko na jednej stronie bo druga sie wychaczyla.wpiolem oczywiscie ta ciegielko i teraz trzyma fakt ze nie nadlugo bo jest wyrobiony ten plastyk i jade w przyszylym tyg na regenracje do gdanska.mam pytanie cyz tam moglo sie cos zepsuc?pzdr

Awatar użytkownika
amsnake
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2013, 16:33
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: amsnake » 04 mar 2013, 07:54

Wygląda na to, że u mnie po problemie :)

Jak jest - auto ma 65 tys. rzeczywistego przebiegu, sinik ASB. Pojawiał sie co któres odpalenie (co 3-5) bład P2011. Obejrzałem te cięgna - wyglądały ok. Zawiozłem auto do VAGSerwis (Wrocław) na wymiane oleju/filtrów, kupiłem wczesniej ten zestaw naprawczy - poprosiłem chłopaków żeby zajrzeli do kolektora.

Po zajrzeniu:
- ponoć wszystko wyglądało względnie ok (nie bylo jakos duzo czyszczenia, te wszystkie tulejki nie były jakos specjalnie mocno powycierane)
- test silniczków pokazał, ze co 9-10 raz jeden z siniczków (strona kierowcy) sie blokuje
- klektor został wyczyszczony, cięgna wymienione, sugestia, aby obserwować temat i ewentualnie za silniczkiem sie rozglądać (jesli temat powróci z tym samym błedem)

Temat nie powraca. Zdemontowane cięgna faktycznie sa jakies takie 'rozklekotane' (delikatny luz w kazda strone). Wydaje mi sie (jakos zapomniałem dopytac), ze test silniczków wykonany był przed wymianą tych wodzików i przed wyczyszczeniem kolektorów - stąd co jakis czas sie blokował. Nie wiem, z jaką siłą działa ten silniczek na te cięgna, ale jak sie 'bawiłem' zdjętym wodzikiem to w pewnych położeniach (te kulki nie wyrabiają sie rownomiernie) opór jest zdecydowanie większy. Problem jest w tej dolnej cześci. Poki co - mam spokój - za pare groszy :) Byłem juz zdecydowany jechac do Gdanska, ale na razie takiej potrzeby nie ma. Na jak długo? Zobaczymy :)
V40->S60->S40->S60->WRX->E90->A6 :)

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 04 mar 2013, 11:42

Gdansk to sobie chlopie odpusc lepiej to sam zrob albo daj komus w okolicy.bo sie tylko nawkruwiasz

Awatar użytkownika
amsnake
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2013, 16:33
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: amsnake » 04 mar 2013, 13:20

lechu168 pisze:Gdansk to sobie chlopie odpusc lepiej to sam zrob albo daj komus w okolicy.bo sie tylko nawkruwiasz
Hmm....
Zdjąć/założyć/zaadoptować .... co tu mozna skopac? Na co sie nawkurzac? :)
V40->S60->S40->S60->WRX->E90->A6 :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja