Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 07 mar 2013, 09:23

Piotruś pisze:
lechu168 pisze:Panowie mozna wymontowac przepustnicewyczyscic a pozniej zamontowac bez adaptacji czy tam wchodzenia na komp?czy bez tego sie nie obejdzie.chcialbym to zrobic sam i nie wiem czy jest potrzebny komp czy nie
Nie ma najmniejszego problemu.
Wyciagasz kolektory, czyścisz, ewentualnie wymieniasz zestaw naprawczy i w drogę.
Dopiero gdybyś założył nowe kolektory (lub przynajmniej silniczki) - wówczas należałoby przeprowadzić dopasowanie ale po czyszczeniu/naprawie własnych elementów adaptacja po prostu jest zbędna.

Zatem jak widzisz lechu168 ...
0x4B25A pisze: Niestety, ale potrzebny... VCDS/VAS <okok>
... przedmówca wprowadza Cię w błąd <zalamka> .
Z calym szacunkiem dla Twojej wiedzy, ale przez cala strone probowales udowodnic, jak to kolega 0x4B25A sie myli.
W efekcie rzucilessorry koledze lechu168, a nalezalo sie komu innemu.

Nikt nie jest nieomylny, ale pozostal mi w takim fajnym watku, pewien niesmak.

Przepraszam wszytskich za podzielenie sie swoimi odczuciami.
Zycze bezawaryjnej eksploatacji po naprawach <okok>

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 07 mar 2013, 10:13

Myślę, że całe zamieszanie wynika z tego iż ludzie używają mylnie nazwy przepustnica gdy chodzi o klapy sterujące ciśnieniem układu dolotowego. Całe zamieszanie potęguję temat tego wątku mówiący o przepustnicy, gdy 90% dyskusji mówi o klapach... . Osobiście sugerował bym zmianę tematu ;)

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 07 mar 2013, 13:02

jedno pytanie afera na dwie stroonny;d.pzdr

[ Dodano: 2013-03-07, 13:10 ]
a kolega matys musi zwrocic wieksza uwage na czytanie tresci ze zrozumieniem,warto poswieciec na to czas:).moje pytanie dotyczylo przepustnicy a nie kolektorow co wyraznei napisalem mimo ze w tym temacie w 95% opisywane sa kolektory.a nazwa watku ,,problem z przepustnica'' pokrywa sie z moim watkiem. wiec temat zamkniety

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 07 mar 2013, 14:09

Wiem czego dotyczyło twoje pytanie, wyjaśniłeś to po fakcie dosyć dokładnie. Pisałem tylko, że cały wątek dotyczy zupełnie czego innego ;)

fizol33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 22 paź 2010, 08:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: fizol33 » 16 mar 2013, 19:06

Panowie konkretnie - jak założyć zawleczkę cięgna na prawą stronę? Kolektory miałem czyszczone kilka miesięcy temu,więc nie ma potrzeby rozbierania . Niestety zdjąłem już prawą stronę , ale założenie to jakaś masakra,od trzech godzin dumam ...

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 16 mar 2013, 23:42

fizol33 pisze:Panowie konkretnie - jak założyć zawleczkę cięgna na prawą stronę? Kolektory miałem czyszczone kilka miesięcy temu,więc nie ma potrzeby rozbierania . Niestety zdjąłem już prawą stronę , ale założenie to jakaś masakra,od trzech godzin dumam ...
Po tym czsie już dawno bys poskładał ,jak byś to wyciągnął na zewnątrz , a tak tylko nerwy :[
Wyjmij kolektor i będzie po sprawie :)
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI

janidrob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 23 mar 2013, 22:13
Lokalizacja: Rabka

Post autor: janidrob » 29 mar 2013, 10:50

Witajcie panowie ja tez prawdopodobnie mam problem z tymi lapkami,po podlaczeniu do kompa mam cos takiego-zawor motylkowy kol.ssacego (zespol 2) nie osiagnieto dolnego pol.krancowego P1018 -001- Gorna wartosc skrajna przekroczona-Sporadyczny
Ramka zamrozona Stan bledu 00100001,priorytet bladu 0,Czestosc bladu ;7
Mam dosc dlugo zapalony ten silniczek(jakis rok) i dopiero teraz sie za to chce wziasc..
Dodam ze nie jezdze czesto autkiem gora 15000 rocznie a nawet mniej.Mam pytanko kupic ten zestaw naprawczy i czy moze to byc cos innego... <mysli>

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 29 mar 2013, 12:04

Dziabnij kolektorom min. zastawy naprawcze, jesli nie chcesz regenerowac po całości. Mi pomogło <okok>

Awatar użytkownika
amsnake
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2013, 16:33
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: amsnake » 29 mar 2013, 12:06

janidrob pisze:Witajcie panowie ja tez prawdopodobnie mam problem z tymi lapkami,po podlaczeniu do kompa mam cos takiego-zawor motylkowy kol.ssacego (zespol 2) nie osiagnieto dolnego pol.krancowego P1018 -001- Gorna wartosc skrajna przekroczona-Sporadyczny
Ramka zamrozona Stan bledu 00100001,priorytet bladu 0,Czestosc bladu ;7
Mam dosc dlugo zapalony ten silniczek(jakis rok) i dopiero teraz sie za to chce wziasc..
Dodam ze nie jezdze czesto autkiem gora 15000 rocznie a nawet mniej.Mam pytanko kupic ten zestaw naprawczy i czy moze to byc cos innego... <mysli>
Zacznij od zestawu naprawczego, koszt z wymianą znikomy. Zapłaciłem 110 PLN za zestaw + 180 za jego montaz wraz z czyszczeniem kolektorów i od tamtego czasu problemów brak :)
V40->S60->S40->S60->WRX->E90->A6 :)

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 29 mar 2013, 14:22

dokladnie zrob tak jak kolega amsnake ci doradadza.

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 29 mar 2013, 20:55

U mnie niestety zestaw naprawczy nie pomógł. Nadal wyskakuje mi błąd i na urlopie w PL zakupie regenerowane kolektory.

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 29 mar 2013, 20:58

Tak wygladaja czesci wydobyte z kolektora po przegu ok 140tys km

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Takze radzilbym regenerowac cale - awaria ciegien blokuje zespol kolektora I wywala blad na desce po zamontowaniu zestawu naprawczego blad znika kolektor pracuje do chwili az te element przetra sie do konca I zostana zassane do komory silnika wtedy juz nie jest wesolo.

Roboty tyle samo co przy wymianie ciegien I czyszczeniu.

Pozdro
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 30 mar 2013, 16:29

mbectb, Dlatego ja zamawiam już regenerowane <okok>

igorw

Post autor: igorw » 30 mar 2013, 22:46

KL4K50N, a nie lepiej wysłać swoje do AZ Serwis? Odeślą już zrobione - ja tak zrobiłem.

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 31 mar 2013, 13:40

igorw, Chciałbym bardzo, ale niestety mam tylko 7dni urlopu w PL z czego 100% czasu potrzebuje auta na chodzie. Znalazłem na allegro aukcje gdzie są już regenerowane i mogą jako pierwsi je wysłać (kaucja zwrotna 400zł) i tak zrobię. Pisałem do AZ ale oni chyba nie mają na stanie, tylko robią te co im wyślą.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja