Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"

Silniki wysokoprężne
igorw

Post autor: igorw » 04 mar 2013, 18:33

lechu168, kolego zamiast jechać kilkaset km wysłałem do AZ kolektory. Od kiedy wróciły i zamontowałem wszystko jest w jak najlepszym porządku (odpukać).

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 04 mar 2013, 18:45

tez mam taka nadzeije ze bedzie ok chociaz w to powatpiewam.bo po ich majsterowkaniu upierdolili mi jeden wezyk ktory musze teraz kupic bodajze od plynu chlodzacego.nie mowiac o nie powpinanych tam gdzie trzeba kablach.widac ta czynnosc jednak taka prosta dla nichj nie jest.kolega igorw chyba lepiej zrobiles wysylajac im te kolektory

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 04 mar 2013, 18:50

lechu168, 'ucywilizuj' proszę swoje słownictwo... po raz drugi Ci już zwracam uwagę...

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 04 mar 2013, 18:52

ok ucywilzuje:) poprostu nie moge zdzierżyć takiego podejścia do pracy i do klienta stąd to slownictwo:)

Awatar użytkownika
Seba3.0TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 12 lut 2012, 16:54
Imię: Seba
Rocznik: 2013
Moje auto: RS6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: śląskie

Post autor: Seba3.0TDI » 04 mar 2013, 21:36

Panowie oprócz zestawów naprawczych kolektorów, które proponowane są w ASO za około 50 zł na jedną stronę kolektora posiadam dostęp do tulejek wykonanych z bardzo ciężko ścieralnego materiału z którego wykonuje się koła zębate tzw. "plastikowe"
Nie jest to ani teflon ani plastik a ciężko ścieralny materiał używany przy produkcji kół zębatych w maszynach przemysłowych.

Tulejki są idealne dopasowane do nowych zestawów te, które kupujecie w ASO za około 50 zł na stronę a właściwie do jej dÂźwigienki , montuje je się na specjalny klej.

ÂŻeby była jasność tulejkę tą 1 sztuka na stronę montuje się przy każdym kolektorze od strony dÂźwigni, trzeba uważać przy wyciąganiu jej ponieważ pod nią na tej naszej "dÂźwigience" znajduje się dodatkowo oring który musi wrócić na miejsce (oczywiście w zależności od tego czy ktoś demontuje kolektor czy nie).

Proszę pamiętać że nie jest to żadna oferta handlowa a jedynie pomoc przy regeneracji kolektorów ssących.

Po zamontowaniu tej tulejki luz zostaje całkowicie wykasowany i cieszymy się sprawnie działającymi kolektorami, informacja dodatkowa jest taka że nie zawsze po wymianie zestawu naprawczego z ASO wszystko wraca do normy o czym było pisane wcześniej.

Informuję również by całkowicie wyeliminować jakiekolwiek problemy z kolektorami dobrze jest je całkowicie zdemontować i zajrzeć do nich, choć nie jest to koniecznie...

pozdrawiam

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 05 mar 2013, 15:49

Ja montuje metalowe lozyska zamiast plastikowych wkladek juz ponad 50tys mil I cisza na desce I vcdsie.
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 05 mar 2013, 18:58

Panowie mozna wymontowac przepustnice wyczyscic a pozniej zamontowac bez adaptacji czy tam wchodzenia na komp?czy bez tego sie nie obejdzie.chcialbym to zrobic sam i nie wiem czy jest potrzebny komp czy nie

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 05 mar 2013, 22:27

lechu168 pisze:Panowie mozna wymontowac przepustnice wyczyscic a pozniej zamontowac bez adaptacji czy tam wchodzenia na komp?
Niestety, ale potrzebny... VCDS/VAS <okok>

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 06 mar 2013, 08:01

ok dziekowac piotrus za budujace info. naprawwe bede mogl sam przeprowadzic to mnie cieszy:)

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 06 mar 2013, 08:43

Piotruś pisze:Zatem jak widzisz lechu168 ...
0x4B25A napisał/a:
Niestety, ale potrzebny... VCDS/VAS <okok>

... przedmówca wprowadza Cię w błąd <zalamka> .
Cóż... nie zrobiłem tego świadomie... w moim przypadku (czyszczenie przepustnicy), taka adaptacja była konieczna i była wykonywana...

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 06 mar 2013, 09:57

Piotruś pisze:nalegam (dla dobra innych userów), aby przed napisaniem kolejnego posta w dziale technicznym zaznajomić się przynajmniej z FUNDAMENTALNYMI różnicami konstrucyjnymi pomiędzy wolnossącymi silnikami na benzinę a turbodoładowanymi silnikami na ropę
Już nie 'cudujmy'... każdemu może zdarzyć się niedopatrzenie związane z rodzajem silnika... nie zrobiłem tego celowo... wyjaśniłeś sprawę i po temacie... po co te niemiłe uwagi? Na mnie one żadnego wrażenia nie robią...

Piotruś pisze:różnica pomiędzy przepustnicą a klapami kolektorów
Odnosiłem się li tylko do przepustnicy... o kolektorach nic nie wspominałem...

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 06 mar 2013, 12:05

Ktoś tu chyba ma problemy z czytaniem i rozumieniem treści:
lechu168 pisze:Panowie mozna wymontowac przepustnice wyczyscic a pozniej zamontowac bez adaptacji czy tam wchodzenia na komp?czy bez tego sie nie obejdzie.chcialbym to zrobic sam i nie wiem czy jest potrzebny komp czy nie
Dlatego udzieliłem odpowiedzi, że potrzebna jest adaptacja... a już na pewno u mnie...
Ostatnio zmieniony 06 mar 2013, 21:56 przez 0x4B25A, łącznie zmieniany 1 raz.

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 06 mar 2013, 14:15

no tak pytalem o przepustnice kolektory mam zrobione teraz chcialem sie wziasc za przepustnice wymontowanie i jej przeczyszczenie.Wiec trzeba ja Piotrus po czyszczeniu i ponownym wmontowaniu adaptowac?.pzdr

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 06 mar 2013, 21:50

lechu168 pisze:no tak pytalem o przepustnice kolektory mam zrobione teraz chcialem sie wziasc za przepustnice wymontowanie i jej przeczyszczenie.Wiec trzeba ja Piotrus po czyszczeniu i ponownym wmontowaniu adaptowac?.pzdr

wypada to zrobić ale nie każdy sterownik edc tego wymaga. {zależne od wersji oprogramowania}
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 06 mar 2013, 23:08

ok o to mi wlasnie chodzilo.dziekowac za info.pzdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja