[allroad c5] 2.5@1.9 TDI by Kuman
[allroad c5] 2.5@1.9 TDI by Kuman
MODEL: Audi Allroad C5 2000r
SILNIK: 2.5 TDI AKE 180KM + MTM
MOC: 180KM
MODY POD MASKA: seria, czeka AVF 1.9 PD ~200KM/400NM
ZAWIESZENIE: pneumat, czeka gwint
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: seria
NADWOZIE: seryjne
WNETRZE: navi plus, tv, bose, grzane pupy przód i tył, tempomat, PDC przód i tył to tyle z ważniejszych
Witam wszystkich.
Przedstawiam Wam Allroada, trochę innego jak wszystkie. Kupiłem go jako serię. Trochę szukałem auta, które będzie idealne sprawowało się na co dzień, będzie duże w środku i bezawaryjne. Miałem kupić A6 1.9 polifta ale cenią się strasznie. Później szukałem A6 2.5 TDI z uszkodzonym silnikiem. Przez przypadek stałem się posiadaczem tego Allroada, w 100% sprawnego. Plan od początku jest jeden: Silnik 2.5 TDI wyjeżdża z komory na rzecz 1.9 TDI PD + pompki AL + turbo CAHA lub GTB17 - to jeszcze muszę przemyśleć. Skrzynia oczywiście zostaje oryginalna z 2.5 TDI manual.
Zawieszenie pneumatyczne choć również sprawne zostaje zastąpione gwintem KW i H&R.
Do środka wpadną jeszcze Recaro - najchętniej w szmacie i założę hak aby czasem można było nim pociągnąć lawetę na zloty.
Przekładka silnika rusza jak się tylko ociepli. To samo z zawieszeniem. Wszystkie części już czekają.
Fotki póki co tylko takie:
A auto - zabawkę niektórzy pewnie znają (trochę więcej info na www.genowefagarage.pl)
SILNIK: 2.5 TDI AKE 180KM + MTM
MOC: 180KM
MODY POD MASKA: seria, czeka AVF 1.9 PD ~200KM/400NM
ZAWIESZENIE: pneumat, czeka gwint
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: seria
NADWOZIE: seryjne
WNETRZE: navi plus, tv, bose, grzane pupy przód i tył, tempomat, PDC przód i tył to tyle z ważniejszych
Witam wszystkich.
Przedstawiam Wam Allroada, trochę innego jak wszystkie. Kupiłem go jako serię. Trochę szukałem auta, które będzie idealne sprawowało się na co dzień, będzie duże w środku i bezawaryjne. Miałem kupić A6 1.9 polifta ale cenią się strasznie. Później szukałem A6 2.5 TDI z uszkodzonym silnikiem. Przez przypadek stałem się posiadaczem tego Allroada, w 100% sprawnego. Plan od początku jest jeden: Silnik 2.5 TDI wyjeżdża z komory na rzecz 1.9 TDI PD + pompki AL + turbo CAHA lub GTB17 - to jeszcze muszę przemyśleć. Skrzynia oczywiście zostaje oryginalna z 2.5 TDI manual.
Zawieszenie pneumatyczne choć również sprawne zostaje zastąpione gwintem KW i H&R.
Do środka wpadną jeszcze Recaro - najchętniej w szmacie i założę hak aby czasem można było nim pociągnąć lawetę na zloty.
Przekładka silnika rusza jak się tylko ociepli. To samo z zawieszeniem. Wszystkie części już czekają.
Fotki póki co tylko takie:
A auto - zabawkę niektórzy pewnie znają (trochę więcej info na www.genowefagarage.pl)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Kuman, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 375
- Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 263
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa/Utrecht
Silnika nie zmieniam ze względu na jego stan. Chcę mocne i bezawaryjne 1.9 TDI, zresztą to nie pierwszy taki mój silnik. Do tego posiadam sporo części do 1.9 + możliwości modzenia.
Spalanie na pewno będzie mniejsze, a o osiągi bym się nie martwił nawet w takiej ciężkiej budzie. Jak poskładam na pewno wrzucę jakiś filmik vs seryjne 2.5 TDI 180KM.
Spalanie na pewno będzie mniejsze, a o osiągi bym się nie martwił nawet w takiej ciężkiej budzie. Jak poskładam na pewno wrzucę jakiś filmik vs seryjne 2.5 TDI 180KM.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Pierwsza fotka wymiata co do 2.5 tez bym zadbał ja juz 5 lat latam i nic sie nie dzieje fakt mam vw 1,9 tam tez nic, czesci tanie jak nic ale swoj projekt pokaze niebawem:)
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
Widzę że golf z potężnym silnikiem, więc raczej koledze na oszczędności nie zależy? Szkoda że nie ma tutaj 2.7T można by się wtedy zabawić, po zawieszeniu widzę że auto rodzinne to jednak nie będzie, jak już taka gleba to proponuję plastiki w kolor, będzie wyglądała jak RS6 z takimi szerokimi nadkolami, ogólnie powodzenia i czekam na efekt końcowy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 09 mar 2012, 20:33
- Lokalizacja: Marchtrenk (Austria) Wałbrzych
pierwsza fota kozak, drugi projekt chyba to co ma najlepsze to co jest pod maską
Opel Vectra A 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B3 1,8 (było i minęło)
Toyota Carina E 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B4 2,0 (było i minęło)
Suzuki SX 4 1,6 (było i minęło)
Opel Omega B 2,0 (było i minęło)
Audi A6 Avant jest i niech trwa dalej
Audi A3 Quattro dla żonki
Audi 80 B3 1,8 (było i minęło)
Toyota Carina E 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B4 2,0 (było i minęło)
Suzuki SX 4 1,6 (było i minęło)
Opel Omega B 2,0 (było i minęło)
Audi A6 Avant jest i niech trwa dalej
Audi A3 Quattro dla żonki
- krzysiek-54
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 06 sty 2010, 17:46
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zagórów, Słupca
- Kontakt:
Będę śledził temat... Dobrze się zapowiada.
Filmiki z golfem oglądałem kilka razy!
Robi dobrze! Hehe
Pozdro
Filmiki z golfem oglądałem kilka razy!
Robi dobrze! Hehe
Pozdro
Masz problemy z nawigacją Audi A6? Kliknij: Brak karty sd do nawigacji Audi A6 C7
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga