SILNIK: 2.5 TDI AKE 180KM + MTM
MOC: 180KM
MODY POD MASKA: seria, czeka AVF 1.9 PD ~200KM/400NM
ZAWIESZENIE: pneumat, czeka gwint
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: seria
NADWOZIE: seryjne
WNETRZE: navi plus, tv, bose, grzane pupy przód i tył, tempomat, PDC przód i tył to tyle z ważniejszych
Witam wszystkich.
Przedstawiam Wam Allroada, trochę innego jak wszystkie. Kupiłem go jako serię. Trochę szukałem auta, które będzie idealne sprawowało się na co dzień, będzie duże w środku i bezawaryjne. Miałem kupić A6 1.9 polifta ale cenią się strasznie. Później szukałem A6 2.5 TDI z uszkodzonym silnikiem. Przez przypadek stałem się posiadaczem tego Allroada, w 100% sprawnego. Plan od początku jest jeden: Silnik 2.5 TDI wyjeżdża z komory na rzecz 1.9 TDI PD + pompki AL + turbo CAHA lub GTB17 - to jeszcze muszę przemyśleć. Skrzynia oczywiście zostaje oryginalna z 2.5 TDI manual.
Zawieszenie pneumatyczne choć również sprawne zostaje zastąpione gwintem KW i H&R.
Do środka wpadną jeszcze Recaro - najchętniej w szmacie i założę hak aby czasem można było nim pociągnąć lawetę na zloty.
Przekładka silnika rusza jak się tylko ociepli. To samo z zawieszeniem. Wszystkie części już czekają.
Fotki póki co tylko takie:
A auto - zabawkę niektórzy pewnie znają
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)