[A6 C6] Rozładowany akumulator
- adamswiatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limerick, Irlandia
- Kontakt:
- adamswiatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limerick, Irlandia
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
U mnie po wyłączeniu wszystkich odbiorników /nie stacyjką tylko ręcznie/ i zamknięciu /z pilota/ żeby nic nie było na czuwaniu wynosi 0,03 A - ale poczytaj sobie tuadamswiatek pisze:A jaki powinien być maksymalnie pobór prądu??
-a6-c6-pobor-pradu-vt42610.htm
Pozdrawiam
- adamswiatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limerick, Irlandia
- Kontakt:
powinien byc 0,04 - 0,06 ampera to jest super. Jak jest 0,1 do 0,3 to tez jeszcze ujdzie wszystko zależny co masz w aucie zamontowane i przy zamkniętym aucie jest mniejszy prawie zawsze i tak powinno sie mierzyć pobór prądu . Nie jedno już robiłem i ludzie w garażach auta nie zamykają a później po kilku dniach stania autko nie odpali...hihiiih
pozdrawiam
[ Dodano: 2013-01-07, 22:18 ]
pozdrawiam
[ Dodano: 2013-01-07, 22:18 ]
Normalnie tylko zamykasz autko pilotem i mierzysz. i azeby miernik mial minimum 5A bo ci go spali najlepiej miernik 20Aadamswiatek pisze:Dzięki, wszystkich odbiorników tzn?
- adamswiatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limerick, Irlandia
- Kontakt:
- adamswiatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limerick, Irlandia
- Kontakt:
- adamswiatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limerick, Irlandia
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 527
- Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
mój problem z akumulatorem chyba został rozwiązany, a mianowicie podczas sprawdzania co może pobierać prąd po wyłączeniu auta odłączyłem wzmacniacz i o dziwo wartość pobieranego prądu spadła do około 30mA
dziwniejsze było to, że po ponownym podłączeniu wzmaka wszystko gra tzn brak błędów o prądach spoczynkowych i aku nawet przy mrozie -10 C kręci jak latem
podejrzewam, że pinologia we wtyce jest zaśniedziała i kilkukrotne jej wyciągnięcie poprawiło łączność ale niestety warunki pogodowe na razie nie pozwalają tego sprawdzić
dziwniejsze było to, że po ponownym podłączeniu wzmaka wszystko gra tzn brak błędów o prądach spoczynkowych i aku nawet przy mrozie -10 C kręci jak latem
podejrzewam, że pinologia we wtyce jest zaśniedziała i kilkukrotne jej wyciągnięcie poprawiło łączność ale niestety warunki pogodowe na razie nie pozwalają tego sprawdzić
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga