[A6 C6] Rozładowany akumulator
- jacek528
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 363
- Rejestracja: 06 maja 2012, 15:36
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie - Żary
Kilkukrotnie spotkałem się z opinią, że kiedy w trakcie wyłączenia silnika i wyjęcia kluczyka ze stacyjki, nasze MMI ustawione jest w trybie odtwarzacza CD, pobór jest znacznie wyższy (ponoć wówczas odtwarzacz nie do końca się wyłącza), aczkolwiek zaznaczam, są to zasłyszane (zaczytane) opinie innych użytkowników.
Ja u siebie tego problemu nie mam - nawet po zmianie oprogramowania i jego Polonizacji.
Autko nawet przy tych "przymrozkach" odpala bez zająknięcia.
Ja u siebie tego problemu nie mam - nawet po zmianie oprogramowania i jego Polonizacji.
Autko nawet przy tych "przymrozkach" odpala bez zająknięcia.
Witam
Niestety mnie również dopadł problem rozładowania akumulatora w nocy.
Jeszcze niestety nie zdiagnozowałem dokładnie usterki (walczę z ustawieniami zielonymi MMi, szukaniem przebicia masy itp...) ale sprawdziłem na własnej skórze jak dział wyjęcie akumulatora na noc (około 12h) do ładowania w domu na prostowniku
W moim przypadku po powtórnym włożeniu naładowanego akumulatora auto odpaliło bez żadnych problemów, żadne kontrolki nie zapaliły się na desce, radio pamięta swoje częstotliwości, jedyna zmianą jaką zauważyłem jest zła data i godzina
.
Jeśli ktoś tak jak ja nie będzie miał możliwości doładowania akumulatora na samochodzie śmiało można go wyciągnąć do doładowania, pamiętając oczywiście o kolejności odpinania ("-" , "+") i zapinania ("+" , "-").
Pozdrawiam
Niestety mnie również dopadł problem rozładowania akumulatora w nocy.
Jeszcze niestety nie zdiagnozowałem dokładnie usterki (walczę z ustawieniami zielonymi MMi, szukaniem przebicia masy itp...) ale sprawdziłem na własnej skórze jak dział wyjęcie akumulatora na noc (około 12h) do ładowania w domu na prostowniku

W moim przypadku po powtórnym włożeniu naładowanego akumulatora auto odpaliło bez żadnych problemów, żadne kontrolki nie zapaliły się na desce, radio pamięta swoje częstotliwości, jedyna zmianą jaką zauważyłem jest zła data i godzina

Jeśli ktoś tak jak ja nie będzie miał możliwości doładowania akumulatora na samochodzie śmiało można go wyciągnąć do doładowania, pamiętając oczywiście o kolejności odpinania ("-" , "+") i zapinania ("+" , "-").
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
ze względów bezpieczeństwa zawsze pierwszy ściągamy zacisk który idzie do masy - przy odwrotnym zdejmowaniu zacisku w razie dotknięcia kluczem przy odkręcaniu do masy robi się spawarka i resztę możesz sam sobie dopowiedzieć / nie żadnego iskrzenia / ,Hipo pisze:damian7 napisał/a:
pamiętając oczywiście o kolejności odpinania ("-" , "+") i zapinania ("+" , "-").
Pozdrawiam
dlaczego jest taka zasada?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 13 cze 2013, 09:40
- Lokalizacja: kielce
Witam.
Mam problem z rozładowaniem akumulatora. W stanie spoczynku przy zamkniętym aucie prąd pobierania wynosi 5A
!
Problem powstał w/g mnie dokładnie w momencie wkodowania akumulatora. Ponieważ w moim samochodzię nie było opcji wskaźnika stanu akumulatora to w/g niniejszego forum poprzez zielone menu włączyłem tą opcję a, że posiadam przewodzik VAG CAN PRO postanowiłem wkodować mój akumulator, ponieważ przez parę dni jeździłem na zastępczym. Nadmieniam, iż wcześniej nie było żadnego problemu z aku a teraz nie mogę zostawić nawet na noc bo rano jest całkowicie rozładowany. Niżej zrobiłem zrzut z Vaga. Mam pytanie, czy ten coding 000000## powinien tak wyglądać?
Mam problem z rozładowaniem akumulatora. W stanie spoczynku przy zamkniętym aucie prąd pobierania wynosi 5A

Problem powstał w/g mnie dokładnie w momencie wkodowania akumulatora. Ponieważ w moim samochodzię nie było opcji wskaźnika stanu akumulatora to w/g niniejszego forum poprzez zielone menu włączyłem tą opcję a, że posiadam przewodzik VAG CAN PRO postanowiłem wkodować mój akumulator, ponieważ przez parę dni jeździłem na zastępczym. Nadmieniam, iż wcześniej nie było żadnego problemu z aku a teraz nie mogę zostawić nawet na noc bo rano jest całkowicie rozładowany. Niżej zrobiłem zrzut z Vaga. Mam pytanie, czy ten coding 000000## powinien tak wyglądać?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 maja 2011, 21:52
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Rozładowywanie akumulatora
Witam mam taki problem jakiś czas temu dokładnie około 10 grudnia uaktywniłem sobie w aucie zielone menu i po jakiś 10 dniach auto zaczęło mi ciężko zapalać po czym po 2 dniach aku padł podładowałem go i za 2 dni znów aku padł napięcie 10 v. Poczytałem trochę forum zapytałem kolegów i powiedzieli że aku od nowości mam i że to na pewno to. 24 grudnia wymieniłem aku na nowy nie adoptowałem go bo nie miałem czasu święta. 2 dni temu zaświeciła mi się kontrolka z rana od aku i poziom naładowania 10 % auto odpaliło podładowałem go w czasie jazdy do 80 % napięcie sprawdziłem na aku był 12,54 v wczoraj chciałem pojechać gdzieś autem i już nie odpaliło napięcie na podłączonym aku 9,67 v. Odłączyłem go i zabrałem do domu do ładowania zanim naładowałem postał trochę i w ciepłym aku pokazywał 11,36 v ładuje już 10 godzin a poziom aku mam 11,73 v.
1. Sprawa czy uaktywnienie zielonego menu i spolszczenie mogło coś pozmieniać w mmi ze coś nie idzie w stan uśpienia bo mniej więcej od tego czasu zaczął się problem.
2. Jak sprawdzić czy klema pirotechniczna jest uszkodzona czy tak zwany moduł zarządzania energia obok koła zapasowego w bagażniku klema minusowa.
3. I czy może być tak że nie zakodowałem aku i pamięta mi wartość ze starego aku ale widać ze ładuje się akumulator a może aku nowy jest walnięty ale ponad 20 dni auto odpalało po postoju 3 dniowym nawet.
Podłączyłem akumulator 0 11.30 auto pokazało 10 % naładowania ciężko bo ciężko ale odpaliło przejechałem się autem 20 km i pokazuje teraz poziom naładowania 90 %. Akumulator pokazuje na wyłączonym silniku 12,47 v. Na włączonym silniku 13,54 v czyli ładuje tylko czy ta wartość nie jest za mała. Zmieniłem też ustawienia w mmi na takie jak ja filmiku od kolegi z forum. Zobaczymy może to coś pomoże. Będę informował co się będzie działo .
1. Sprawa czy uaktywnienie zielonego menu i spolszczenie mogło coś pozmieniać w mmi ze coś nie idzie w stan uśpienia bo mniej więcej od tego czasu zaczął się problem.
2. Jak sprawdzić czy klema pirotechniczna jest uszkodzona czy tak zwany moduł zarządzania energia obok koła zapasowego w bagażniku klema minusowa.
3. I czy może być tak że nie zakodowałem aku i pamięta mi wartość ze starego aku ale widać ze ładuje się akumulator a może aku nowy jest walnięty ale ponad 20 dni auto odpalało po postoju 3 dniowym nawet.
Podłączyłem akumulator 0 11.30 auto pokazało 10 % naładowania ciężko bo ciężko ale odpaliło przejechałem się autem 20 km i pokazuje teraz poziom naładowania 90 %. Akumulator pokazuje na wyłączonym silniku 12,47 v. Na włączonym silniku 13,54 v czyli ładuje tylko czy ta wartość nie jest za mała. Zmieniłem też ustawienia w mmi na takie jak ja filmiku od kolegi z forum. Zobaczymy może to coś pomoże. Będę informował co się będzie działo .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
1. mam u siebie to samo czyli odblokowane zielone menu i pl język i nic się nie dzieje.
2. nie wiem
3. były takie przypadki na forum, ale zdarzały się i takie że aku siadał dość szybko. Jakiś użytkownik forum pisał że pomogło odpięcie aku na ok 15 min.
Wydaje się mi że musisz wykonać kodowanie.
?
nie grzeb w zielonym menu żeby nie namieszać
2. nie wiem
3. były takie przypadki na forum, ale zdarzały się i takie że aku siadał dość szybko. Jakiś użytkownik forum pisał że pomogło odpięcie aku na ok 15 min.
Wydaje się mi że musisz wykonać kodowanie.
Zmieniłem też ustawienia w mmi na takie jak ja filmiku od kolegi z forum.

nie grzeb w zielonym menu żeby nie namieszać
