
Moja brzydka, niedobra, niewdzięczna a6 (Rzeszów)
- Frugo1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn
Własnie nic nie robilem, tutaj jest moj problem -aga-24-165-km-wycieki-oleju-duze-cisni ... t43206.htm odmy i te bajery a kompresja wyszla niby 8,5-10 bar <szok> ale potem powymienialem uszczelki, wyplukałem silnik i zalałem nowy olej i jest po ponad 14 bar na kazdym cylindrze--RaDeK-- pisze:to coś Ty takiego robił, że ci motor padł??Autko fajne;) Mam takie same tylko black edition:)


ÂŁadne masz fele :P własnie szukałem takich na allegro zeby kupic i zrobic na polerowane aluminium

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
znam Twój problem probowalem pomuc , powiedz kolego dokładnie co zrobiłes? jakie uszczelki jaki olej ?Frugo1 pisze:Własnie nic nie robilem, tutaj jest moj problem -aga-24-165-km-wycieki-oleju-duze-cisni ... t43206.htm odmy i te bajery a kompresja wyszla niby 8,5-10 bar <szok> ale potem powymienialem uszczelki, wyplukałem silnik i zalałem nowy olej i jest po ponad 14 bar na kazdym cylindrze--RaDeK-- pisze:to coś Ty takiego robił, że ci motor padł??Autko fajne;) Mam takie same tylko black edition:)
A silnik mial kapitalny remont w Szwajcari w audi przy 100 000Km ( dowiedzialem sie z histori po vinie). Obecnie auto ma 202 000
ÂŁadne masz fele :P własnie szukałem takich na allegro zeby kupic i zrobic na polerowane aluminium
- Frugo1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn
Uszczelki pod pokrywami zaworów, uszczelki pod napinaczami łańcuszka i takie polokregi, uszczelka pod korkiem wlewu oleju(silikon termiczny i stara uszczelka), i nowy ezektor(w sumie jak go zalożylem to własnie wessało mi az uszczelke od korka i musialem ja przykleic )
Silnik wypłukalem stp flush engine i zalałem olej valvoline syn power poem pojechałem do znajomego pomierzyc kompresje i wyszło 14 bar nawet 14,5 na niektórych cylindrach. byłem w lekkim szoku i sam wyszedlem popatrzec na miernik bo myslalem ze mnie kolega w konia robi
Potem hamownia potwierdziła że silnik jest zdrowy. A w tym serwisie mysle ze wogole zle mi pomierzyli... bo silnik nie był nagrzany bo zanim wzieli do pomiaru to czekalem z pol godziny w lutym w kolejce, i aku tez chyba pod koniec juz nie mial energi. Przy czym jechalem do serwisu po to że powinni sami zadbac o nagrzanie silnika itp zapłacilem za to chyba nie malo bo 120zł (za sam pomiar kompresji) i jeszcze musialem sie upominac o jakis kwitek z pomiaru
I dzieki forum jakos mi sie udało to wszytko ogarnac bo wczesniej jak otrworzyłem maske nie wiedzialem co jest co :D a teraz juz pol auta rozbieram i skladam do kupy 




-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Ciesze sie kolego ze ogarnołes temat ja tez wymianialem te uszczelki bo mi kapał na kolektor i waliło olejem i robił tez kleksa na płytki w garazu , ja wymieniałem tez odmy obie uszczelki na wałkach ale to tak pro forma wszystko na sklikon i narazie chula
, a ile na hamowni wyszło kucy i niutków dużo stracił 


- Frugo1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn
raftor, Na hamowni wyszlo 170 koników
a momentu ma 196 niutonów nie wiem ile w seri ale chyba 230 to jakies 35 stracil, ale i tak sie spodziewałem ze 150 KM bedzie a tu mile zaskoczenie
( wykres jest na poprzedniej stronie)
[ Dodano: 2013-09-22, 11:55 ]
Autko w końcu zrobione, oby się nic nie psuło
Servotronic podłączony i pomalowane zaciski hamulcowe na czerwono
![Obrazek]()
[ Dodano: 2015-10-26, 19:24 ]
Te wakacje były owocne, wymienione całe zawieszenie z tyłu + konserwacja nadkoli, przy okazji przymusowy swap półosiek od 2.7bt i tarcz z 245 na tarcze 255 tył i od razu poszedł przód na 312 mm
Zmniejszył sie też rozstaw tylnej osi o 6 mm dzieki czemu ładnie chowają sie tylne koła, przód niestety szlifuje błotniki
Wymienione także lampki z przodu na pół liftowe. Dodatkowo wymienione sprzegiełko i uszczelniony wał (teraz o dziwo nawet się nie poci nigdzie
)
W przyszłym roku mam nadzieje że pójdzie nowiutki lakierek
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()



[ Dodano: 2013-09-22, 11:55 ]
Autko w końcu zrobione, oby się nic nie psuło

Servotronic podłączony i pomalowane zaciski hamulcowe na czerwono

[ Dodano: 2015-10-26, 19:24 ]
Te wakacje były owocne, wymienione całe zawieszenie z tyłu + konserwacja nadkoli, przy okazji przymusowy swap półosiek od 2.7bt i tarcz z 245 na tarcze 255 tył i od razu poszedł przód na 312 mm



W przyszłym roku mam nadzieje że pójdzie nowiutki lakierek
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)