Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AUK 3.2 256 KM] 3.2 FSI - Klekot przy odpalaniu na zimnym

Silniki benzynowe
MArbas01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 19 gru 2012, 21:31
Lokalizacja: WWY/Mazowieckie

Post autor: MArbas01 » 27 gru 2012, 23:39

silnik i tak już mam wyjęty przez dotychczasowego mechanika który ogarniał mi do tej pory wszystkie auta ale niestety 3.2 nie jest taka prosta z ustawieniem rozrządu więc posiłkuje się miedzy innymi pomocą mechanika z Poznania ;)
za samą pracę,zabezpieczenie silnika przed podobnymi kontuzjami w przyszłości,ustawienie rozrządu ,wymianę napinacza,wariatora i innych płacę tysiaka.Dużo i mało zważywszy na to że mam pewność iż wszystko będzie dokładnie złożone :)
rozmawiałem z nim godzinami przez telefon i ten Pan nie ukrywa żadnych tajemnic,bez ogródek dzieli się swoją wiedzą i nawet wysunął pomysł (zanim go poprosiłe aby przyjechał) iż przez telefon będzie mojemu mechanikowi tłumaczył co ,gdzie i jak ma zrobić aby było dobrze... Człowiek bardzo szczery i miły :)
porobię fotki z prac jutrzejszych i wkleje do wglądu dla potomnych :]
nie jednego speca mi polecano i każdy miał inną diagnozę,najlepszy spec był który kazał mi cewki wymieniać <okok> tylko jak go zapytałem skąd w takim razie stuki wydobywające się z silnika przy pierwszych sekundach pracy xD nie umiał odpowiedzieć hehhe

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 27 gru 2012, 23:44

Bede wdziwczny za zdjecia ale penie i nie ja jeden.

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 28 gru 2012, 10:03

MArbas01 pisze:silnik i tak już mam wyjęty przez dotychczasowego mechanika który ogarniał mi do tej pory wszystkie auta ale niestety 3.2 nie jest taka prosta z ustawieniem rozrządu więc posiłkuje się miedzy innymi pomocą mechanika z Poznania ;)
za samą pracę,zabezpieczenie silnika przed podobnymi kontuzjami w przyszłości,ustawienie rozrządu ,wymianę napinacza,wariatora i innych płacę tysiaka.Dużo i mało zważywszy na to że mam pewność iż wszystko będzie dokładnie złożone :)
rozmawiałem z nim godzinami przez telefon i ten Pan nie ukrywa żadnych tajemnic,bez ogródek dzieli się swoją wiedzą i nawet wysunął pomysł (zanim go poprosiłe aby przyjechał) iż przez telefon będzie mojemu mechanikowi tłumaczył co ,gdzie i jak ma zrobić aby było dobrze... Człowiek bardzo szczery i miły :)
porobię fotki z prac jutrzejszych i wkleje do wglądu dla potomnych :]
nie jednego speca mi polecano i każdy miał inną diagnozę,najlepszy spec był który kazał mi cewki wymieniać <okok> tylko jak go zapytałem skąd w takim razie stuki wydobywające się z silnika przy pierwszych sekundach pracy xD nie umiał odpowiedzieć hehhe
silnik na wyciągnięty i nie umie wymienić rozrządu <szok>
średnio rozgarnięty mechanik, który umie korzystać z komputera i elsy powinien to zrobić

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 28 gru 2012, 19:14

Jak tam kolego z naprawa tego Twojego motorka?Chcia; bym juz wiedziec jak poszlo.

MArbas01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 19 gru 2012, 21:31
Lokalizacja: WWY/Mazowieckie

Post autor: MArbas01 » 28 gru 2012, 22:36

coolmen77 pisze:
MArbas01 pisze:silnik i tak już mam wyjęty przez dotychczasowego mechanika który ogarniał mi do tej pory wszystkie auta ale niestety 3.2 nie jest taka prosta z ustawieniem rozrządu więc posiłkuje się miedzy innymi pomocą mechanika z Poznania ;)
za samą pracę,zabezpieczenie silnika przed podobnymi kontuzjami w przyszłości,ustawienie rozrządu ,wymianę napinacza,wariatora i innych płacę tysiaka.Dużo i mało zważywszy na to że mam pewność iż wszystko będzie dokładnie złożone :)
rozmawiałem z nim godzinami przez telefon i ten Pan nie ukrywa żadnych tajemnic,bez ogródek dzieli się swoją wiedzą i nawet wysunął pomysł (zanim go poprosiłe aby przyjechał) iż przez telefon będzie mojemu mechanikowi tłumaczył co ,gdzie i jak ma zrobić aby było dobrze... Człowiek bardzo szczery i miły :)
porobię fotki z prac jutrzejszych i wkleje do wglądu dla potomnych :]
nie jednego speca mi polecano i każdy miał inną diagnozę,najlepszy spec był który kazał mi cewki wymieniać <okok> tylko jak go zapytałem skąd w takim razie stuki wydobywające się z silnika przy pierwszych sekundach pracy xD nie umiał odpowiedzieć hehhe
silnik na wyciągnięty i nie umie wymienić rozrządu <szok>
średnio rozgarnięty mechanik, który umie korzystać z komputera i elsy powinien to zrobić
ile silników 3.2 V6 wyjąłeś i ustawiłęś rozrząd siedząc przy komputerze i mądralując? tyle w temacie

co do zdjęć to już wcześniej zauważyłem że wklejanie tu zdjęć to jakieś nieporozumienie ..." Błąd Ogólny
Tried to upload empty file "...

zaraz wrzucę zdjęcia na jakiś imageshack czy coś ;)

http://imageshack.us/g/836/20121221183248.jpg/

jedno zdjęcie zostało zniekształcone przez portal ale widać jaki efekt był przed czyszczeniem pokrywy zaworów a jaki po :)
ogólnie tragedii nie było,widziałem mega gorzej zasyfione silniki po zdjęciach w necie <figielek>
na jednym zdjęciu widać blokadę napinacza łańcucha która nie ingeruje w sam napinacz a zapobiega w razie czego cofnieciu się go po np.zderzeniu ,co w brew pozorom jest częstym przypadkiem zblokowania się tego napinacza.
na zdjęciach także widać iż full syntetyk nie służy naszej pompie oleju ;) można zobaczyć na zdjęciach miejsca gdzie się powycierała,delikatnie ale zawsze.
Zabrakło troche czasu i kilku dupereli żeby odpalić auto ale jutro myślę że się uda <cwaniak>
pół syntetyk Mobila 10W40 już zalany (tylko nie piszcie mi że chujowy olej albo złe parametry bo będę musiał odpisać hehe) Operacja wymiany napinaczy sama w sobie przyjemna i bezproblemowa ale ustawienie rozrządu to już nie takie hop siup ;) w miejscu gdzie była pompa oleju widać dokładnie jaki syf ten silnik musi znosić <foch>
w takich przypadkach polecam zmianę napinaczy i pompę oleju,taki standard przy naprawie <szok>
ja musiałem jeszcze wariator jeden wymienić który w ASO kosztuje 1700zł.(ja ogarnełem sprawny za 400zł)
pompa to 980zł.(używki nie polecam bo będzie gorsza niż wasza albo taka sama w najlepszym przypadku)
łańcuch 250zł.(wymienia się jeśli nosi ślady uszkodzeń,a jeśli się wyciąga ;) to nie na tyle aby napinacz nie mógł go naciągnąć :p )
szt.napinacz 580zł.(tylko nowe i wymieniać komplet)
Ostatnio zmieniony 28 gru 2012, 23:24 przez MArbas01, łącznie zmieniany 1 raz.

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 28 gru 2012, 22:42

Ale chodzi ci silnik oki juz po robocie?

MArbas01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 19 gru 2012, 21:31
Lokalizacja: WWY/Mazowieckie

Post autor: MArbas01 » 28 gru 2012, 23:38

Domel48 pisze:Ale chodzi ci silnik oki juz po robocie?
zabrakło czasu i części :(
a to inwentaryzacja albo nie ma albo na jutro :(
wybrałem opcję na jutro hehhe
polecam zawieźć silnik Panu Arturowi do Poznania lub wysłać swój,zrobi go profi bez problemu,ja musiałem kombinować bo przyjechał do mnie ponad 350km a tu jeszcze brakuje rolki,filtra,uszczelki i innych dupereli których przed nowym rokiem nigdzie nie można dostać :/
jak na razie wydałem 3tys.zł. z częściami i pracą Pana Artura (i przekazaną bezcenną wiedzą na temat tych silników i jak się z nimi obchodzić)ale jeszcze muszę zapłacić mojemu mechanikowi za wyjęcie i włożenie silnika :)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 28 gru 2012, 23:53

MArbas01 pisze:mechanik przyjeżdza z VAGiem więc od razu sprawdzi błędy po robocie czy jakis nie został ;)
"rozciągnięty łańcuch" a jakie inne bajki opowiadają mechanicy lub specjaliści w ASO,mam wymienać? ;) chyba znamy różne historie które mechanicy opowiadają tylko po to aby wyciągnąć więcej hajsu ;)
Kolego, a widziałeś kiedyś te łańcuchy ?
ÂŁańcuch najdłuższy wyciąga się strasznie. Chcesz mogę Ci mój wyciągnięty sprzedać, żebyś sobie porównał - Koszt wysyłki + za fatygę ;)
Mechanik, u którego wymieniałem rozrząd, teraz ma właśnie takiego pacjenta 3.2 FSI, gdzie rozrząd przeskoczył ...
Przebieg 170 kkm, niby udokumentowany (a jak jest nie wiem bo to nie moje auto).
silnik i tak już mam wyjęty przez dotychczasowego mechanika który ogarniał mi do tej pory wszystkie auta ale niestety 3.2 nie jest taka prosta z ustawieniem rozrządu więc posiłkuje się miedzy innymi pomocą mechanika z Poznania ;)
Gratuluję Ci doboru mechaników, gdzie jeden poucza drugiego, a na oczy nigdy się nie widzieli .... A jeszcze jeden twierdzi, że łańcuchy się nie wyciągają ....

MArbas01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 19 gru 2012, 21:31
Lokalizacja: WWY/Mazowieckie

Post autor: MArbas01 » 29 gru 2012, 00:00

uuuuu widzę że następny znawca się trafił
no ale dobra
Ciebie też naprostuję
a przynajmniej spróbuję
czy wziąłeś w swoje łapki stary i nowy łańcuch i porównałeś ich długość?
to po pierwsze
po drugie to czytaj ze zrozumieniem komputerowy specjalisto bo cytujesz tekst napisany jakiś tydzień temu a wczoraj pisałem że mechanik z Poznania przyjeżdza do mnie aby wszystko sprawnie i co najważniejsze dobrze poskładać.


Proszę bez 'wycieczek osobistych' (0x4B25A)
Ostatnio zmieniony 29 gru 2012, 12:24 przez MArbas01, łącznie zmieniany 1 raz.

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 29 gru 2012, 00:11

kurcze następna kryptoreklama
coraz bardziej cyniczni stają się ludzie
Ostatnio zmieniony 29 gru 2012, 12:24 przez coolmen77, łącznie zmieniany 1 raz.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 29 gru 2012, 00:12

MArbas01 pisze:uuuuu widzę że następny znawca się trafił
no ale dobra
Ciebie też naprostuję
a przynajmniej spróbuję
czy wziąłeś w swoje łapki stary i nowy łańcuch i porównałeś ich długość?
.
Zacznę od tego, że łapki to mają psy
Ja mam ręce
Teraz odpowiem na Twoje głupie pytanie
Tak !!!
I różnica jest znaczna ... ( czyt. stary jest wyciągnięty)
Zresztą poczytaj wątek na forum w dziale diesla jak poznać kończący się rozrząd ? W benzynie występuję ta sama przypadłość.

Każdy rozsądny mechanik powie Ci 2 wyjścia:
- wymienić same górne napinacze tylko ( nie ma pewności wtedy żadnej, jednak przy odpalaniu nie grzechocze przez conajmniej 30 tyś, albo i dożywotnio)
- wymienić cały rozrząd i mieć święty spokój raz na zawsze.

Mając wyciągnięty silnik cały, każdy rozsądny człowiek nie wymieniałby samych napinaczy, tylko całość.

Ja nie jestem fachowcem, ale poczytaj posty Piotrusia w dziale w/w, albo poproś go o wypowiedź to CI powie co o tym myśli jako osoba znająca rozrządu łańcuchowe w V6 Audi bdb.

MArbas01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 19 gru 2012, 21:31
Lokalizacja: WWY/Mazowieckie

Post autor: MArbas01 » 29 gru 2012, 00:23

gościu
jaka krypto reklama?
wpisz sobie mój nick w google,wejdz na obrazy dla...
później zobacz jaki najczęściej samochód widzisz na zdjęciach...
tak to s2000
wejdz na stronę s2000.pl
zobacz że mam 2 auta,s2000 od ponad 4 lat i audi A4 3.2 od roku
nie jestem z Poznania tylko z pod Warszawy

z resztą po co ja się daję prowokować <wysmiewacz>
kto będzie chciał to zadzwoni do człowieka który składał mi silnik,kto nie będzie chciał to niech nie dzwoni...
zdjęcia wkleiłem po to aby każdy który posiada 3.2 wiedział na co ma zwracać uwagę i jak ma eksploatować swój silnik...
ps.nie myślałem ze te forum stanie się tak mało pomocne ,mało tego człowiek chce innym pomóc to jeszcze się "specjaliści" przyczepiają... czysta Polska zawiść,żal
mam nadzieję że w jaki kolwiek sposób pomogłem,a pytających o kontakt przesyłam PW
Pozdrawiam Mariusz
Ostatnio zmieniony 29 gru 2012, 12:27 przez MArbas01, łącznie zmieniany 1 raz.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 29 gru 2012, 12:28

MArbas01 pisze:co do zdjęć to już wcześniej zauważyłem że wklejanie tu zdjęć to jakieś nieporozumienie ..." Błąd Ogólny
Tried to upload empty file "...
Mnie takie problemy się nie zdarzają...

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 29 gru 2012, 14:09

A co to jest za opska zaciskowa na tym zdjeciu? Czemu ona ma sluzyc?

http://imageshack.us/photo/my-images/27 ... 64939.jpg/

Awatar użytkownika
darek1978
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 21 lut 2011, 12:25
Lokalizacja: gubin/bristol

Post autor: darek1978 » 29 gru 2012, 15:42

Domel48 pisze:A co to jest za opska zaciskowa na tym zdjeciu? Czemu ona ma sluzyc?

http://imageshack.us/photo/my-images/27 ... 64939.jpg/
Ori to to nie jest <szok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga