[ Dodano: 2012-12-29, 18:07 ]
Kolego MArbas01 mozesz potwierdzic moje przypussczenia do tyczace tej opaski zaciskowej?Czy tak wygląda to cudowne zabezpieczenie napinacza przed calkowitym zluzowaniem ?



Ale my tu mówimy o kompletnie innych konstrukcjach... Twoje 4.2 to co innego niż np. 4.2 z A6 C6...maciejjernas pisze:W moim 4.2 jak odpalam na zimnym jest taki sam klekot prze 2-3 sek. i niknie po rozgrzaniu.
Dokładnie tak0x4B25A pisze:Ale my tu mówimy o kompletnie innych konstrukcjach... Twoje 4.2 to co innego niż np. 4.2 z A6 C6...maciejjernas pisze:W moim 4.2 jak odpalam na zimnym jest taki sam klekot prze 2-3 sek. i niknie po rozgrzaniu.
Powtórzę raz jeszcze... jeśli wszystko jest jak trzeba, to nie ma prawa się tak 'tłuc' nawet po kilku dniach stania
druciarstwo to jest zrobione przez inzynierów audi w silniku 3.2,jedna z najbardziej skopanych konstrukcji silnika tylko po to aby serwis zarabiał meeeega pieniądze na naprawachnikos pisze:Nigdy bym nie założył takiego druciarstwa do swojego auta jak te pseudo opaski
Dobrze założony rozrzad na ori częściach nie przeskoczyMArbas01 pisze:druciarstwo to jest zrobione przez inzynierów audi w silniku 3.2,jedna z najbardziej zjebanych konsrukcji silnika tylko po to aby serwis zarabiał meeeega pieniądze na naprawachnikos pisze:Nigdy bym nie założył takiego druciarstwa do swojego auta jak te pseudo opaski
za te silnika powinni odpowiadać przed sądem i wymienać je na gwarancji na nowe...
ps.nikt nie każe Ci czegoś takiego lub podobnego zakładać,najlepiej nic nie rób z tym silnikiem i mam nadzieje że nigdy mi nie napiszesz PW "co mam zrobić bo popsuł mi sie rozrząd w 3.2,daj numer do kolesia który to zabezpieczy"...
Twoje komentarze nic nie wnoszą do tematu więc skończ swoje zbędne wypociny co to bys nie zrobił...
Proszę podajcie mi powód w którym wypowiadacie się na temat na który nie macie zielonego pojęcia,żaden z Was drodzy koledzy nie rozbierał tego silnika,ba nawet nie widział jak ten silnik wygląda na żywo rozebrany, a udzielacie się jak fachowcy którzy spdędzili całe życie na naprawie w/w silników...![]()
po co nić pianę na właśnych przemyśleniach,temat nie jest zatytułowany "co myslisz na temat..."
Włściciel który założył temat pragnie uzyskać pomoc w temacie a nie słuchać mądrych właścicieli którym jak na razie jeszcze nic się nie wysrało w silniku i "ONI MYÂŚLÂĄ ÂŻE TE ROZWIÂĄZANIE JEST różowe skarpety" gościu zejdź na ziemie.Skończ grać w badmintona w czasie huraganu gdy pada rzęsisty deszcz zza monitorka i rozbierz ten silnik.Zobacz jak ta konstrukcja jest zjebana,jak można zrobić napinacz który sam jest w stanie się zblokować.... WTF???![]()
przykro sie czyta te wasze komentarze,bo człowiek stara się pomóc jak najlepiej potrafi a taki pseudo mechanik który cały manual przeczytał uważa że to jest różowe skarpety rozwiązanie. Głąbie to daj lepsze,podaj lepsze druciane rozwiązanie jakie według ciebie powinno być w tym silniku,rusz dupę i napisz,zrób... bardzo cie proszę,pokaż mi jak to zrobić żeby się nie zablokowało i nie było druciarstewem... pragnę tego...
ÂŻal mnie ogarnia,naprawdę żal
Kolego... nie oceniaj wszystkich swoją miarą, bo mógłbyś się bardzo zdziwić... Poza tym, rozmawiajmy rzeczowo na konkretny temat, a nie 'ad personam'...MArbas01 pisze:Proszę podajcie mi powód w którym wypowiadacie się na temat na który nie macie zielonego pojęcia,żaden z Was drodzy koledzy nie rozbierał tego silnika,ba nawet nie widział jak ten silnik wygląda na żywo rozebrany, a udzielacie się jak fachowcy którzy spdędzili całe życie na naprawie w/w silników...