[ A6 C5] Gumowe hamulce
[ A6 C5] Gumowe hamulce
Witam
Myślałem że w moim aucie są dobre hamulce do czasu kiedy rodzice nie sprawili sobie golfa 5. Gdy wsiadam do tego auta i chce zahamować muszę uważać aby nie wybić sobie zębów o kierownicę. Hamulce są jak żyleta, bardzo szybko i sprawnie działają. Jednak u mnie i jak czytałem większość użytkowników a6 ma podobny problem ze słabymi hamulcami. Dlatego zakładam ten temat aby mniej więcej przybliżyć moją sytuację.
Mój samochód to A6 1999 2,5tdi quattro z 290k km przebiegu.
Hamulce jak w temacie są takie gumowate, niby hamują ale mam uczucie takie jakbym miał pod pedałem gumową piłkę i ją ściskał. Nie mogę od razu wcisnąć na maxa do dechy, no chyba że tak z całych sił. Auto hamuje ale wiem że ma jakieś problemy.
Na filmiku poniżej pokazuje jak wygląda sprawa z podciśnieniem, sprawdzana na króccu zatykanym kapturkiem.
Serwo posiadam takie jak na poniższym obrazku, jak dobrze rozumiem jest to dwukomorowe czyli to lepsze.
Myślałem że mam serwo 1 komorowe i pomoże wymiana na 2 komorowe, jednak mam już te drugie. Od czego zacząć szukać ?
Czy może to być wina pompy hamulcowej ? Bo znalazłem do niej reperaturkę i zapewnę kupię ją aby wyeliminować jeden problem.
http://allegro.pl/reperaturka-pompy-aud ... 14166.html
Razem z reperaturką chce zalać cały nowy płyn hamulcowy. Jednak ile będzie potrzeba aby zalać cały nowy płyn hamulcowy (1-2 litry). Oraz jak najlepiej oczyszcić tłoczki z nagromadzonego syfu bo może to on psuje hamulce.
Dodatkowo czy odpowietrzacie pompę hamulcową na tych metalowych przewodach oraz pompę abs ? Jeżęli tak to jak zrobić to najlepiej.
Pozdrawiam
Myślałem że w moim aucie są dobre hamulce do czasu kiedy rodzice nie sprawili sobie golfa 5. Gdy wsiadam do tego auta i chce zahamować muszę uważać aby nie wybić sobie zębów o kierownicę. Hamulce są jak żyleta, bardzo szybko i sprawnie działają. Jednak u mnie i jak czytałem większość użytkowników a6 ma podobny problem ze słabymi hamulcami. Dlatego zakładam ten temat aby mniej więcej przybliżyć moją sytuację.
Mój samochód to A6 1999 2,5tdi quattro z 290k km przebiegu.
Hamulce jak w temacie są takie gumowate, niby hamują ale mam uczucie takie jakbym miał pod pedałem gumową piłkę i ją ściskał. Nie mogę od razu wcisnąć na maxa do dechy, no chyba że tak z całych sił. Auto hamuje ale wiem że ma jakieś problemy.
Na filmiku poniżej pokazuje jak wygląda sprawa z podciśnieniem, sprawdzana na króccu zatykanym kapturkiem.
Serwo posiadam takie jak na poniższym obrazku, jak dobrze rozumiem jest to dwukomorowe czyli to lepsze.
Myślałem że mam serwo 1 komorowe i pomoże wymiana na 2 komorowe, jednak mam już te drugie. Od czego zacząć szukać ?
Czy może to być wina pompy hamulcowej ? Bo znalazłem do niej reperaturkę i zapewnę kupię ją aby wyeliminować jeden problem.
http://allegro.pl/reperaturka-pompy-aud ... 14166.html
Razem z reperaturką chce zalać cały nowy płyn hamulcowy. Jednak ile będzie potrzeba aby zalać cały nowy płyn hamulcowy (1-2 litry). Oraz jak najlepiej oczyszcić tłoczki z nagromadzonego syfu bo może to on psuje hamulce.
Dodatkowo czy odpowietrzacie pompę hamulcową na tych metalowych przewodach oraz pompę abs ? Jeżęli tak to jak zrobić to najlepiej.
Pozdrawiam
masz na myśli ten przewód ?lukwoj21 pisze:gumowy hamulec jest czesto z powodu starych przewodów hamulcowych(miekkich) przy cisnieniu pecznieja i ztąd uczucie gumowego pedała.
http://allegro.pl/przewod-hamulcowy-gie ... 74212.html
Kiedyś jak patrzyłem to widziałem że nie jest on w najlepszym stanie widać na jednej stronie już to wzmocnienie środkowe. Muszę wymienić te przewody ale pewnie już po zimie bo obecnie chce zrobić sobie fis'a oraz sporadycznie pojawia mi się błąd abs co mnie denerwuje strasznie.
Czy ktoś z was używał reperaturki do pompy hamulcowej
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 359
- Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żary
- Kontakt:
tak to ten przewód wes kokos kto ci nacisnie pedał hamulca a ty scisnij reką przewód i zobaczysz czy pecznieje.
[ Dodano: 2012-11-23, 09:07 ]
tu masz dobre przewody
http://moto.allegro.pl/hel-przewody-w-o ... 67905.html
[ Dodano: 2012-11-23, 09:07 ]
tu masz dobre przewody
http://moto.allegro.pl/hel-przewody-w-o ... 67905.html
- Lewian
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Kleczew
- Kontakt:
Tak, są one powszechnie stosowane, a co Cię nurtuje w tym temacie ?lgorek pisze:oraz jak z tymi reperturkami czy ktos je stosowal, do pompy hamulcowej i tloczkow
Co do przewodów lepiej kup normalne dobrej jakości, nie wydaje mi się żebyś w normalnym aucie, przy normalnej jeździe odczuł różnicę na przewodach w oplocie, a w koszcie różnice na pewno odczujesz
Pozdrawiam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
- metronomus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 31 sty 2010, 21:14
- Lokalizacja: Kępno
- Kontakt:
Wiem ze troche glupio brzmi ale sprobuj sprzawdzic hamulec podczas jazdy naciskajac na niego nie prawa a lewa stopa.Jesli bedzie roznica to bedziesz wiedzial gdzie szukac
Czyli pompa a raczej jednostrone wytarcie tloczka
Wezyki gumowe jesli sa popekane to nalezalo by wymienic a jak wspomniales wczesniej Golf w oplocie nie ma a hamuje.
Kiedy pylyn hamulcowy wymieniales?
Czyli pompa a raczej jednostrone wytarcie tloczka
Wezyki gumowe jesli sa popekane to nalezalo by wymienic a jak wspomniales wczesniej Golf w oplocie nie ma a hamuje.
Kiedy pylyn hamulcowy wymieniales?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga