[ A6 C6] Audi A4 B8/ A5 MMI 2G -Wgrywanie spolszczenia/ PL
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
"saintdf" Wgralem tylko raz na nowo update do 5570 choc juz mialem,ale po nim wszystko bylo ok.Pozniej wgralem spolszczenie jeden raz i ucieklo wszystko.Wartosci w Control Head w kanale 2 przywrocilem przez zielone menu
to teraz to nie wiadomo bo pl jest do 51 a Ty piszesz ze juz mialeś 57 itd itp ... a jak autor tutorialai adepci pisał/li to wiadomo iż nie ma sensu skakać na 5570 bo po spolszczeniu i tak wraca na poziom niższy
to teraz to nie wiadomo bo pl jest do 51 a Ty piszesz ze juz mialeś 57 itd itp ... a jak autor tutorialai adepci pisał/li to wiadomo iż nie ma sensu skakać na 5570 bo po spolszczeniu i tak wraca na poziom niższy
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 paź 2012, 20:43
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0.TDI 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubin/dolnośląskie
Koledzy proszę o pomoc w nagraniu spolszczenia. Najpierw zrobiłem aktualizację oprogramowania do 5570 pliki ściągnąłem od Przemcio, płyty wypaliłem jako obraz. Teraz chcę nagrać spolszczenie. Uruchomiłem zielone menu, zaznaczyłem tam wszystko tak jak ma być. Nagrałem 2 płyty jedną od Przemcio, drugą dla pewności od kubuswujo ze spolszczeniem w obu przypadkach nagrałem folder "MMI HI" i plik "Metainfo2. Niestety przy próbie aktywowania płyty pojawia się error. Płyty zapisywałem z prędkością x10, nie ma możliwości zapisania tych plików jako obrazu. Pomoże mi ktoś co mam dalej robić? Nagrywałem na płytkach Philipsa. Programem Nero Burning 11 zapisałem jako CD-ROM (UDF) chyba to jest jako dane. Nie wiedziałem czy mam pisać kolejnego posta czy edytować. Zdecydowałem się na edyjcę dzięki za odpowiedź Przemcio.
Ostatnio zmieniony 04 gru 2012, 20:29 przez hrabuncio, łącznie zmieniany 3 razy.
Mam takie pytanko co do szczegółów bo generalnie już się gubie: czy w/w spolszczenie mmi powoduje powrót wersji mmi do 5150 (jeśli było 5570 ) ? Jeśli tak to czy po wgraniu spolszczenia jest sens (wogóle czy jest możliwość) wgrania ponownie wersji 5570 ? Pytam dla tego bo wydaje mi się
że gdzieś wyczytałem, że jesli jest wersja min. 5570 i mmi high to jest możliwoś wgrania navi 3D. Jeśli to wszystko bzdury to sorry za zamieszanie ale już tyle tego "przewałkowałem" że już sam nie wiem co "wałkowałem" 


- jacek528
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 363
- Rejestracja: 06 maja 2012, 15:36
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie - Żary
Kolego, nagraj jeszcze raz płytę, nie odczytuje jej poprawnie, zresztą pisze, że ... "Katalog nie znaleziony! Metainfo nie może być zanalizowane".hrabuncio pisze:Koledzy i nikt nie wie co zrobić jak wyskakuje poniższy błąd? [url=http://images48.fotosik.pl/538/6708e952b1579fa5m.jpg]Obrazek[/URL]
Witam ,
mam małą zagadkę! Mam u siebie wersje MMI 5150 ze spolszczeniem (plik ściągnięty od kubuswujo jak na 1 str. tematu), ale.... przy sterowaniu klimatronikiem (kiedy chcę zmienieć temp.) przy lewym pokrętle wyskakuje mi napis PASAÂŻER a przy prawym KIEROWCA, sterownie odbywa się prawidłowo stronami ale opis jest błędny
Zastanawiam się czy można to przestawić VCDS czy to poprostu błąd spolszczenia. Jeśli mógłby ktoś to sprawdzić u siebie .... WIELKIE DZIęKI
! Generalnie niby mały "błąd" ale wkurza
pozdro
Robi
mam małą zagadkę! Mam u siebie wersje MMI 5150 ze spolszczeniem (plik ściągnięty od kubuswujo jak na 1 str. tematu), ale.... przy sterowaniu klimatronikiem (kiedy chcę zmienieć temp.) przy lewym pokrętle wyskakuje mi napis PASAÂŻER a przy prawym KIEROWCA, sterownie odbywa się prawidłowo stronami ale opis jest błędny



pozdro
Robi
- jacek528
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 363
- Rejestracja: 06 maja 2012, 15:36
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie - Żary
Nie jest to błąd spolszczenia. Robiłem już kilka spolszczeń i wszystko pracuje jak należy.Rangers pisze:Witam ,
mam małą zagadkę! Mam u siebie wersje MMI 5150 ze spolszczeniem (plik ściągnięty od kubuswujo jak na 1 str. tematu), ale.... przy sterowaniu klimatronikiem (kiedy chcę zmienieć temp.) przy lewym pokrętle wyskakuje mi napis PASAÂŻER a przy prawym KIEROWCA, sterownie odbywa się prawidłowo stronami ale opis jest błędnyZastanawiam się czy można to przestawić VCDS czy to poprostu błąd spolszczenia. Jeśli mógłby ktoś to sprawdzić u siebie .... WIELKIE DZIęKI
! Generalnie niby mały "błąd" ale wkurza
![]()
pozdro
Robi
Ktoś kiedyś opisywał solucję na "naprawę" zamienionych stron, więc poszukaj i naprawisz ten mały błąd, tym bardziej, że masz pod ręką VCDSa

Pozdrawiam
Rozumiem, generalnie u mnie też wszystko śmiga bez zarzutów ... poprostu jakoś przypadkiem mi to wpadło w oczy i stąd pytanko.jacek528 , a powiedz mi czy takie spolszczenie można robić na pracującym silniku (oczywiście przy powygaszanych urz. elektr.) ? Pytam bo kolega chcę żebym u niego też zrobił w A4 na tzw. parkingu?
- jacek528
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 363
- Rejestracja: 06 maja 2012, 15:36
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie - Żary
Zaleca się aby auto było wyłączone, a to dlatego, że drgania silnika mogą zakłócić pracę CD.Rangers pisze:Rozumiem, generalnie u mnie też wszystko śmiga bez zarzutów ... poprostu jakoś przypadkiem mi to wpadło w oczy i stąd pytanko.jacek528 , a powiedz mi czy takie spolszczenie można robić na pracującym silniku (oczywiście przy powygaszanych urz. elektr.) ? Pytam bo kolega chcę żebym u niego też zrobił w A4 na tzw. parkingu?
Lepszym rozwiązaniem jest choćby podłączyć się przy pomocy przedłużacza pod prostownik tak, aby mieć pewność, że akumulator "wytrzyma".
Krótko mówiąc, ja robię to zazwyczaj w garażu, silnik wyłączony, aku podpięte, odbiorniki prądu po za MMI wyłączone.