troche nie w tym temacie ale odczytaj wartosc adaptacji w kanale 02 w mmi07 jaka masz i napisz.pozdroRangers pisze:Mam u siebie wersje MMI 5150 ze spolszczeniem (plik ściągnięty od kubuswujo jak na 1 str. tematu), ale.... przy sterowaniu klimatronikiem (kiedy chcę zmienieć temp.) przy lewym pokrętle wyskakuje mi napis PASAÂŻER a przy prawym KIEROWCA,
[ A6 C6] Audi A4 B8/ A5 MMI 2G -Wgrywanie spolszczenia/ PL
Ja mam po spolszczeniu wszystko po dobrej stronie, tak jak powiedział kolega @tomcio77 musi to coś być z adaptacją i VCDS powinien rozwiązać problem.
A co do tego włączonego silnika, to już bardziej zalecałbym zrobienie tego bez prostownika, niż na włączonym.
Bo są drgania ale i chodzą inne systemy które uruchamiają się automatycznie.
Możesz dla pewności uruchomić sobie funkcje wskazania naładowania akumulatora w MMI według tej instrukcji:
http://mr-fix.pl/2010/08/audi-a6-c6-akt ... -w-mmi-2g/
pod VCDS oczywiście tez sie da;)
Mi jeszcze nigdy nie pokazało innej wartości niż 100% (nie często tego używam),
a aktualizacja nie jest zbyt prądożerna bo trwa max 10 min, co dla akumulatora 100 Ah nie jest wielkim wysiłkiem.
Ale chodzi głównie o nagłe spadki/wahania napięcia, prawdopodobieństwo bardzo male ale lepiej dmuchać na zimno.
A co do tego włączonego silnika, to już bardziej zalecałbym zrobienie tego bez prostownika, niż na włączonym.
Bo są drgania ale i chodzą inne systemy które uruchamiają się automatycznie.
Możesz dla pewności uruchomić sobie funkcje wskazania naładowania akumulatora w MMI według tej instrukcji:
http://mr-fix.pl/2010/08/audi-a6-c6-akt ... -w-mmi-2g/
pod VCDS oczywiście tez sie da;)
Mi jeszcze nigdy nie pokazało innej wartości niż 100% (nie często tego używam),
a aktualizacja nie jest zbyt prądożerna bo trwa max 10 min, co dla akumulatora 100 Ah nie jest wielkim wysiłkiem.
Ale chodzi głównie o nagłe spadki/wahania napięcia, prawdopodobieństwo bardzo male ale lepiej dmuchać na zimno.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 08 kwie 2012, 14:14
- Lokalizacja: Bruxela
Mam teraz 5570, ale nie mogę go spolszczyć, ponieważ nie mam odblokowanego zielonego menu a dostępu do VAGa też nie mam i chodzi mi o to czy jeśli zrobię downgrade do 5150 spolszczę i ponownie upgrade do 5570 to czy będzie dalej spolszczenie działać? A jeśli nie będzie działać to po prostu zostawić na 5150?
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
Wchodzisz w "zielone menu", następnie zaznaczasz na samym końcu "SWDL manuell" + "SWDL ignore Region/VMC" + "Disable Eeprom Update" - wyjdÂź z zielonego menu, nie resetuj MMI !Domel48 pisze:Panowiie co trzeba było odznaczyc w zielonym aby przejsc z 5570 na 5150 PL? Bo z tego co pamietam to jest zabezpieczenie ktore niepozwalla aktualizowac w dół chyba że coś tam w zielonym odznaczymy.
Pytanie drugie : Czy przechodzac z softu 5570 na 5150 musze zywać 3 Płyt czy tylko jednej?
Soft 5150 jest na CD1.
To ty raczej nie doczytałeś. Nie ma czegoś takiego, jak sam polski język do MMI 2G. Jest tylko soft w wersji 5150, na którym jest zrobione PL menu. A dlaczego ma tylko 9 MB? Bo jest to soft tylko do sterownika MMI, a na płycie oprócz tego jest soft do wszystkich elementów MMI, jak np. zmieniarki, TV, AMI, radio, audio itp.Przemcio pisze:naczytałeś sie w internecie głupotSmoogle pisze:Mam teraz 5570, ale nie mogę go spolszczyć, ponieważ nie mam odblokowanego zielonego menu a dostępu do VAGa też nie mam i chodzi mi o to czy jeśli zrobię downgrade do 5150 spolszczę i ponownie upgrade do 5570 to czy będzie dalej spolszczenie działać? A jeśli nie będzie działać to po prostu zostawić na 5150?![]()
posłuchaj zejscie softem do 5150 a zamiana języka to dwie inne spr
Nie wiem czy zauważyłeś? takie 5150 czy 5570 ma około 140MB a samo spolszczenie zaledwie 9mb,
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 429
- Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
- Imię: Dominik
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4K
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wieluń
Dzieki UneekUneeK pisze:Wchodzisz w "zielone menu", następnie zaznaczasz na samym końcu "SWDL manuell" + "SWDL ignore Region/VMC" + "Disable Eeprom Update" - wyjdÂź z zielonego menu, nie resetuj MMI !Domel48 pisze:Panowiie co trzeba było odznaczyc w zielonym aby przejsc z 5570 na 5150 PL? Bo z tego co pamietam to jest zabezpieczenie ktore niepozwalla aktualizowac w dół chyba że coś tam w zielonym odznaczymy.
Pytanie drugie : Czy przechodzac z softu 5570 na 5150 musze zywać 3 Płyt czy tylko jednej?
Soft 5150 jest na CD1.

Witam. czytam to wszystko i juz się zakręciłem. Czy może ktoś mi to łopatologicznie wyjasnić-pomóc. U mnie jest cos takiego wgrane jak tak jak na zdjęciu 5150.
mam setap zielony odblokowany. nagrywam płytkę CD(z chomika:kubuswujo). Dalej musze zaktualizowac w Navi te pliki tak?
GG 8956073
![Obrazek]()
Uploaded with ImageShack.us
mam setap zielony odblokowany. nagrywam płytkę CD(z chomika:kubuswujo). Dalej musze zaktualizowac w Navi te pliki tak?
GG 8956073
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2013, 11:35 przez GLOBUS79, łącznie zmieniany 9 razy.