[a6 c6] 3.0 tdi jak poznać kończący się rozrząd
Hm ... Rok temu, kupilem a6 z 2005 (model 2006) ... Po przeczytaniu kilku watkow na tym forum jestem przerazony...
Jednym slowem kupijac to auto, trzeba dodac jakies 20 tys zl na naprawy....
Co jest z tym autem nie OK????!!!! Przeciez to paranoja....
Wczesniej mialem passata, z 2000 r .... Jak go sprzedawalem mial na liczniku 450 tys .... Wymienilem w tym aucie tylko zawieszenie ...
Podsumowujac ...
Za paska dalem 11 tys .... Wymienilem tylko zawieszenie... Uzywalem przez dwa lata, zrobilem nim 100 tys km ...
Za audi dalem 70 tys ... Naprawilem kolektory ... Uzywam od roku .... Zrobilem nia 15 tys km ... Co bedzie jak zaczne naprawde tym autem robic kilometry???!
Jednym slowem kupijac to auto, trzeba dodac jakies 20 tys zl na naprawy....
Co jest z tym autem nie OK????!!!! Przeciez to paranoja....
Wczesniej mialem passata, z 2000 r .... Jak go sprzedawalem mial na liczniku 450 tys .... Wymienilem w tym aucie tylko zawieszenie ...
Podsumowujac ...
Za paska dalem 11 tys .... Wymienilem tylko zawieszenie... Uzywalem przez dwa lata, zrobilem nim 100 tys km ...
Za audi dalem 70 tys ... Naprawilem kolektory ... Uzywam od roku .... Zrobilem nia 15 tys km ... Co bedzie jak zaczne naprawde tym autem robic kilometry???!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 20 paź 2012, 12:19
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
napinacze + wibracje
koledzy ja wam napisze tak. Mam a6 ,3.0tdi z 2004 ,salon polska ,jeden właściciel od nowości - przebieg 76 tys km. Od pewnego czasu przy odpalaniu słysze którys z napinaczy ,ale dodatkowo oprocz napinaczy przy odpalaniu samochód wpada mi jakby w wibracje na okolo 3 sekundy ,obroty skacza i dzwiek silnika jest jakby zachwile samochód miał zgasnąć. Czy to może być zalerzne od napinaczy??
Dużo osób wymienia same górne napinacze, ja planuję razem z łańcuchami ( WIEM WIEM, że to nie jest kompleksowe rozwiązanie ) :
059 109 217 C lewy napinacz
059 109 229 L lewy łańcuch
057 109 218 K prawy napinacz
059 109 229 K prawy łańcuch
059109092A uszczelka
N91077901 pierścień usczelniający
N10156205 śruba
N91052201 śruba
N91077901 pierścień uszczelniający
Powiedzcie przy tym lepiej wymienić też koła 057109116J ( 2 sztuki), czy to nie ma sensu ?
Słyszałem opinie pół na pół o tym.
Ktoś ma dodatkowe jeszcze jakieś sugestie, rady ?
059 109 217 C lewy napinacz
059 109 229 L lewy łańcuch
057 109 218 K prawy napinacz
059 109 229 K prawy łańcuch
059109092A uszczelka
N91077901 pierścień usczelniający
N10156205 śruba
N91052201 śruba
N91077901 pierścień uszczelniający
Powiedzcie przy tym lepiej wymienić też koła 057109116J ( 2 sztuki), czy to nie ma sensu ?
Słyszałem opinie pół na pół o tym.
Ktoś ma dodatkowe jeszcze jakieś sugestie, rady ?