Tu to naprawdę super wyszło:) Widać że, te silniki tak już maja że maja więcej niż seriazenek123 pisze:moja też powyżej serii puszczana dwa razy, bo zdziwienie było że tyle wywaliło.
http://imageshack.us/photo/my-images/11/obrazqzb.jpg/
[C5 2.4]Jak podnieś moc?
-
rafal149135
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 252
- Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
- Lokalizacja: Katowice
Jest nowa metoda na podniesienie mocy oraz zmniejszenie spalania opracowana przez inzynierow z forum Dacia o tym jak i o wielu innych wynalazkach ktore zmniejszaja spalanie (mini turbinki, magnetyzery) mozna przeczytac u zrodla tych że informacji czyli:
http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?p=83076
Mam nadzieje ze komuś ten temat poprawi humor...
http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?p=83076
Mam nadzieje ze komuś ten temat poprawi humor...
-
gruen
Przeczytałem wątek wskazany przez rafal149135. Jeden z przykładowych wpisów 
przepraszam za off
Wysłany: 2011-02-25, 19:54
Obecnie pracuję nad zmontowaniem termostatu powietrza z poloneza.
Całą obudowę kupiłem na złomowisku z 10zł, odciąłem kątówka króciec przy termostacie.
W związu z tym że termostat ma kształt kwadratu należało zrobic redukcję.
Na złomowisku nie było rurki o średnicy 65mm więc nalazłem obudowę silnika wycieraczek od fiata 126.
Młotkiem wybiłem magnesy i dałem tokarzowi aby ją wewnątrz i zewnątrz wyrównał.
W związku z tym że obudowa termostatu jest kwadratowa należało wypełnić narożniki,
do tego uzyłem modeliny, za 2.4zł jednocześnie modelując naroża aby nie powstały zawirowania od ostrych kantów.
Po utwardzeniu w gorącej wodzie lekko oszlifowałem papierem cirnym i pomalowałem srebrzanką.
koniec cytatu
A jeżeli chodzi o temat wiodący, to uważam, że szkoda czasu na modowanie wolnossaka, bo jak wiadomo od dużej pojemności jest lepsza jedynie jeszcze większa pojemność. Uzysk 10 KM czy 15 Nm to gra nie warta zachodu.
pozdr
przepraszam za off
Wysłany: 2011-02-25, 19:54
Obecnie pracuję nad zmontowaniem termostatu powietrza z poloneza.
Całą obudowę kupiłem na złomowisku z 10zł, odciąłem kątówka króciec przy termostacie.
W związu z tym że termostat ma kształt kwadratu należało zrobic redukcję.
Na złomowisku nie było rurki o średnicy 65mm więc nalazłem obudowę silnika wycieraczek od fiata 126.
Młotkiem wybiłem magnesy i dałem tokarzowi aby ją wewnątrz i zewnątrz wyrównał.
W związku z tym że obudowa termostatu jest kwadratowa należało wypełnić narożniki,
do tego uzyłem modeliny, za 2.4zł jednocześnie modelując naroża aby nie powstały zawirowania od ostrych kantów.
Po utwardzeniu w gorącej wodzie lekko oszlifowałem papierem cirnym i pomalowałem srebrzanką.
koniec cytatu
A jeżeli chodzi o temat wiodący, to uważam, że szkoda czasu na modowanie wolnossaka, bo jak wiadomo od dużej pojemności jest lepsza jedynie jeszcze większa pojemność. Uzysk 10 KM czy 15 Nm to gra nie warta zachodu.
pozdr
- mwx
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Padłem na widok kompresora wykonanego z 5Watowego wentylatorka od komputera.rafal149135 pisze: http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?p=83076
Mam nadzieje ze komuś ten temat poprawi humor...
- Adxs
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 388
- Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
- Imię: Adam
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Kontakt:
Mam 2.4 V6 w nowszej budzie... seryjnie niby 177KM, mi z ciekawości na hamowni ( trzykrotne hamowanie ) wypluło 193KM i 230Nm.
Fakt, że turbo może brakować bo nie tłoczy od niskich obrotów i wiatr dopiero łapie przy ok 3000RPM ale bardziej mi brakuje w nim jakiegoś Intercoolera albo lepszego rozwiązania z dolotem.
Cały czas myśle poważnie o tym IC, żeby samochód miał cały czas kopyto a nie w zależności od temp. otoczenia czy położenia księżyca względem saturna
Ten samochód ma pazur po godz. 22:00 i przed 9:00 rano ze względu na temp. Jak jest na dworze < +12 st. to już wiem, że po mieście będzie NFS :P
Fakt, że turbo może brakować bo nie tłoczy od niskich obrotów i wiatr dopiero łapie przy ok 3000RPM ale bardziej mi brakuje w nim jakiegoś Intercoolera albo lepszego rozwiązania z dolotem.
Cały czas myśle poważnie o tym IC, żeby samochód miał cały czas kopyto a nie w zależności od temp. otoczenia czy położenia księżyca względem saturna
Ten samochód ma pazur po godz. 22:00 i przed 9:00 rano ze względu na temp. Jak jest na dworze < +12 st. to już wiem, że po mieście będzie NFS :P
kontakt administratora:
Polecam!
Polecam!
- Adxs
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 388
- Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
- Imię: Adam
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Kontakt:
To zapodaj jakąś inną metodę na uzyskanie niskiej temp. w dolocie :P
kontakt administratora:
Polecam!
Polecam!
-
krystek13
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 230
- Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Adxs, -myślę że powinieneś zacząć od wydechu , trochę go uwolnić,potem dopiero zająć się dolotem.Możesz go skrócić przez przerobienie kolektora(w sumie to zrobienie nowego),założenie rur polerowanych zamiast fabrycznych od obudowy filtra.Pózniej w dolocie to możesz już tylko w głowicy pomodzić , wypolerować dolot i wylot,wypolerować zawory,powiększyć otwory w głowicy od strony kolektorów,dotrzeć zawory pod innym kontem,zmienić wtryski na większe,zesterować wszystko,i uzyskasz z 40km wiecej i może 70Nm.Nieopłacalne:/
340KM i 500NM 
- Adxs
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 388
- Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
- Imię: Adam
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Kontakt:
Zle mnie zrozumiales
Mi juz mocy nie potrzeba tylko zeby byla dostepna zawsze a nie w okreslonych warunkach atmosferycznyvh ;P
Twoja rada jest dobra jak ktos niema co z pieniedzmi robic i mu sie nudzi...
Twoja rada jest dobra jak ktos niema co z pieniedzmi robic i mu sie nudzi...
kontakt administratora:
Polecam!
Polecam!
-
RacingFactory
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 9
- Rejestracja: 18 gru 2011, 20:52
- Lokalizacja: Białystok
Plus jest oparty na 8 cewkach jak w A8, AEC ze zwykłego S6 jest na przewodach.Lukas1970 pisze:A co z silnikami 4.2 V8 w C4 w normalnej 290km a w PLUSie 326km, a nie różniły się dużo.
Co do gdybań nad dolotami etc.
Prawidłowo dobrany dolot musi być przede wszystkim policzony pod dany silnik to po pierwsze, po drugie musi być odizolowany od komory silnika, po trzecie musi mieć dopływ zimnego powietrza, żeby spełniał swoje zadanie. Wszystkie nasadzone na rurę tuningowe stożki, czy doloty bez odizolowania filtra od komory są bezużyteczne, intercoolery w NA, turbinki dolotu, strumiennice, magnetyzery mają swoje miejsce na półce z bajkami gdzieś między kopciuszkiem, a przygodami Harrego Pottera.
Zamuła przy wyższych temperaturach bierze się głównie stąd, że jak jest ciepło na podwórku to pod maską jest sajgon, szczególnie odczuwalne przy większych silnikach w V8 różnica na dupohamowni jest mocno zauważalna, a jak wiadomo im cieplejsze powietrze trafia do kolektora ssącego tym gorzej.
Swego czasu u klijenta montowalem wkladke filtra powietrza Pipercrossa i strumienice w miejsce kataliztora, podobno odczuwlana byla roznica , kolejnym modem miala byc pompa paliwa ktorej nikt tu nie wymienial zwlaszcza w silnikach turbodoladowanych. takie pompy maja juz swoj wiek i swoje przejechane , nie wspomne o spadku napiecia na zasilaniu takiej pompy 
prawda jest taka jak koledzy psiali wczesniej ze z silnikow NA duzo nie da sie zrobic chyba ze jest to jakis LS lub poprosu ktos montuje soft turbo
prawda jest taka jak koledzy psiali wczesniej ze z silnikow NA duzo nie da sie zrobic chyba ze jest to jakis LS lub poprosu ktos montuje soft turbo
Jak Sie Bawic To Sie Bawic: Spawac Dyfer Turbo Wstawic :D








