


Faktycznie miały na powierzchni siakieś, nie wiem jak to nazwać - lekkie wżery, ale nie były wyraźnie wyczuwalne pod palcem, dlatego ich nie polerowałem. Po "czyszczeniu" przejechałem około 4.500 km na klimie (różne warunki i ustawienia klimy), nic się nie działo do teraz... ehhh...0x4B25A pisze:UneeK, a powiedz mi, bo teraz z jasperem czyściliśmy je także u mnie, bo czasem się zacinały... Przyglądałeś się tym polerowanym 'bolcom', co są w cylinderkach? To czesto one posiadają po pewnym czasie jakieś nierówności i zadrapania, które trzeba spolerować, aby nie haczyły... po tym zabiegu klima/ogrzewanie działa aż miło... bez zająknięcia... nawet w skrajnych położeniach
OK. Będę musiał ogarnąć to jeszcze raz. Tym razem wypoleruje "bolczyki" i przyjże się sprężynkom. Mówisz, że trzeba je przyciąć? Mam nadzieje, że w razie czego znajdę podobne w jakimś długopisie?fenomenalny pisze:Drodzy koledzy wystarczy zrobic 2 rzeczy:
1. delikatnie papierkiem sciernym polerowac góra/dol- nie w poprzeg( ma to zapobiec zacinaniu sie)
2. obciac po jakies 2-3 mm sprezynki:)Cieplo leci wtedy gdy elektromagnes nie moze przyciagnac zaworka w dol, czyli zamknac obieg. Wiec im mniejsza sila bedzie go odpychac tym lepiej- sprawdzone organoleptycznie;)
No właśnie... a ja tylko raz i wystarczyłofenomenalny pisze:a cylinderki rozpieralem juz chyba ze 30 razy:)
Mam tylko nadzieję, że będą równie sprężyste co te... bo jak by stawiały zbyt duży opór... to może być problem...UneeK pisze:Mam nadzieje, że w razie czego znajdę podobne w jakimś długopisie?
MaTyS pisze:Nazywa się to "zespół zaworów" (4F2959617B), wystawione na alledrogo widziałem tylko do A8.