tx-didi w 100% niestety nie mogę potwierdzić czy korekty dawek są wprowadzane nieustannie, jednak jestem przekonany, że korekty dawek są wprowadzane także podczas jazdy, gdyż w gruncie rzeczy przy większym zapotrzebowaniu na moc, wyprzedzaniu i etc. dawka podawanego ON do wtrysków będzie się zwiększać a za tym z kolei korekty dawek również. Tak to widzę, jednakże jest to mój tok rozumowania i można się z nim nie zgodzićtx-didi pisze:Oczywiscie licznik 'zliczajacy impulsy' od czujnika polozenia wału korbowego dziala caly czas, wiec naturalne wydaje sie, ze algorytmy 'wyznaczajace rożnice w czasie docierania impulsów' rowniez caly czas sobie dzialaja (sterowane zapewnie przerwaniami z kolejnego licznika - 'czasowego') wiec nic dziwnego ze mamy dostepne wartosci w grupach 013 i 014 w kazdych warunkach. Ale czy maja one nieustanny wplyw na korekty dawek dla pompy wtryskowej to juz inne zagadnienie - wlasnie tego nie wiem - slyszalem tylko ze nie.
Ps. rysiekj nie widzę przeszkód w zrobieniu swapa AKE na BAU
pozdrawiam