tak dokladnie to jak najblizsze 0 beda najlepsze -> gdzie 0 znacza brak odchylki od wzorcowego cylindra, drugiego.gelu79 pisze:bloki 13 i 14, tam będą korekty cylindrów, podawane są zawsze w odniesieniu do 2.
Jak najniższe będą najlepsze, bo to oznacza, że ecu koryguje dawkowanie na min. poziomie, jak sprawdzisz to zorientujesz się w cyfrach
gelu79
masz racje ze zachowalem sie niekonsekwentnie.... przepraszam
Chcialem tylko uswiadomic Ryśka (ale byc moze zbyt nachalnie) ze lepiej nie ignorowac jakichkolwiek objawow niewlasciwej pracy silnika, gdy podejrzenia kieruja sie na instalacje wtryskowa. 'Czarne scenariusze zaglady' byly dla wzmocnienia efektu....wybaczcie...
ech, chcialbym miec taka pewnosc jak Ty, gdy napisales:
faktycznie, ja rowniez nie jestem w stanie (za pomoca wzroku i sluchu)gelu79 pisze: Uszkodzony G80 nie daje jednoznacznych objawów gorszej pracy silnika, którą można stwierdzić w jakiś sposób wzrokowy czy słuchowy.
Czy mozna tak jezdzic - no pewnie ze mozna - tylko czy ma to szkodliwy wplyw na silnik.... nie wiem.gelu79 pisze: Można tak jeździć, jednak zgodzę się z Tobą, że tak czy owak trzeba będzie go wymienić. Jak już sam podkreśliłeś ecu ma brak możliwości wprowadzania korekt dawkowania pozostałych wtryskiwaczy. I tyle.
Oczywiscie miales na mysli korekte ustawienia kata poczatku wtrysku - no, skoro ecu koryguje ten kąt na podstawie wartosci osiagnietych, a na to wskazuje funkcjonalnosc ze sprzezeniem zwrotnym, to mysle ze korekty wcale nie sa takie male... (przeciez wiemy jak to jest sterowane)