Audi S6 // RS6 Shadow line look
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 263
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa/Utrecht
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 166
- Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:28
- Lokalizacja: Gostynin, Wólka Nosowska
RS6 jest modelem już nie produkowanym, to też nie o tym pisałemDANIO pisze:altium pisze:...Blade05 pisze:Spoko luzik, a jak coś to możecie się klepać na PW
A co do felg to nowe wozy mają inną średnicę piasty i oryginały audi w nowych wzorach nie podejdą
A pseudo-zamienniki rodem z chin do mnie nie przemawiają,
...
Hmm nie zgodze sie. Poniewaz mam sasiada z C5 i ma wlasnie ori fele RS6 najnowsza wiec troszke chyba przeklamane to jest co powiedziales.
Nowe modele tyczą się nowych modeli, a nie tych już nie produkowanych.
Felgi od A4B8, A5, A6C7, A8D4 nie podejdą pod starsze parchy!
Felgi to temat mocno drugo-.... trzeciorzędny. Aktualnie "walczę" z hamulcami, później z kolektorem i pewnie strojeniem.
Niestety fatum poprzedniego właściciela (radek_S4) nadal nade mną wisi. Wiedziałem, że piątek 13-tego to nienajlepszy dzieĂą na kompletną wymianę hamulców.
W wielkim skrócie: Radek miał jakąś przygodę lewym przednim kolem i zmieniał zwrotnice. Pech chciał, że kupił taką ale od Audi A4 a nie S6/RS6.... Masakra. Zacisk Brembo źle stoi. Wczoraj udało się jedynie zamontować kierownice powietrza i jako, że stare (dorabiane) przewody się rozleciały to na pokład wleciały przewody w oplocie.
Na dniach kupie nową zwrotnice i mam nadzieje, że uda się ogarnąć wszystko na lux.
Miał być prezent na urodziny a wyszło jak zawsze.....
Takie spostrzeżenia:
> Prowadnice prawego seryjnego zacisku były zapieczone i nie byl on juz "pływający" przez co hamowal głównie wewnętrzną częścią przez co tarcza była mocno przypalona od tej strony. Z resztą po drugiej stronie też była ale zacisk był OK.
> Wiercone otwory w tarczy od strony wew były kompletnie zatkane. Warto raz na jakiś czas zdjąć i przeczyścić.
Niestety fatum poprzedniego właściciela (radek_S4) nadal nade mną wisi. Wiedziałem, że piątek 13-tego to nienajlepszy dzieĂą na kompletną wymianę hamulców.
W wielkim skrócie: Radek miał jakąś przygodę lewym przednim kolem i zmieniał zwrotnice. Pech chciał, że kupił taką ale od Audi A4 a nie S6/RS6.... Masakra. Zacisk Brembo źle stoi. Wczoraj udało się jedynie zamontować kierownice powietrza i jako, że stare (dorabiane) przewody się rozleciały to na pokład wleciały przewody w oplocie.
Na dniach kupie nową zwrotnice i mam nadzieje, że uda się ogarnąć wszystko na lux.
Miał być prezent na urodziny a wyszło jak zawsze.....
Takie spostrzeżenia:
> Prowadnice prawego seryjnego zacisku były zapieczone i nie byl on juz "pływający" przez co hamowal głównie wewnętrzną częścią przez co tarcza była mocno przypalona od tej strony. Z resztą po drugiej stronie też była ale zacisk był OK.
> Wiercone otwory w tarczy od strony wew były kompletnie zatkane. Warto raz na jakiś czas zdjąć i przeczyścić.
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2012, 18:57 przez Blade-Karol, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 166
- Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:28
- Lokalizacja: Gostynin, Wólka Nosowska
Znaczy, że jedna zwrotnica była żeliwna od A4B5, czy alu od A4B6?Blade05 pisze:Felgi to temat mocno drugo-.... trzeciorzędny. Aktualnie "walczę" z hamulcami, później z kolektorem i pewnie strojeniem.
Niestety fatum poprzedniego właściciela (radek_S4) nadal nade mną wisi. Wiedziałem, że piątek 13-tego to nienajlepszy dzieĂą na kompletną wymianę hamulców.
W wielkim skrócie: Radek miał jakąś przygodę lewym przednim kolem i zmieniał zwrotnice. Pech chciał, że kupił taką ale od Audi A4 a nie S6/RS6.... Masakra. Zacisk Brembo źle stoi. Wczoraj udało się jedynie zamontować kierownice powietrza i jako, że stare (dorabiane) przewody się rozleciały to na pokład wleciały przewody w oplocie.
Na dniach kupie nową zwrotnice i mam nadzieje, że uda się ogarnąć wszystko na lux.
Miał być prezent na urodziny a wyszło jak zawsze.....
Takie spostrzeżenia:
> Prowadnice prawego seryjnego zacisku były zapieczone i nie byl on juz "pływający" przez co hamowal głównie wewnętrzną częścią przez co tarcza była mocno przypalona od tej strony. Z resztą po drugiej stronie też była ale zacisk był OK.
> Wiercone otwory w tarczy od strony wew były kompletnie zatkane. Warto raz na jakiś czas zdjąć i przeczyścić.
Piasta jest od S6, czy od A4 i jeździłeś z jednym kołem z rozstawem mniejszym o 6mm?!?
Jeśli tak, to rzeźba okrutna! Lepiej przejrzyj resztę podzespołów, bo zaraz okażę się, że silnik jest od kosiarki!
Zwrotnica jest alu. poznalem ze cos jest nie-tak po konstrukcji elementu ktory trzeba bylo przypilowac ponizej piasty. byl inny ksztalt jak u Ciebie altium w foto relacji. reszta identyko. Co ciekawe ta piaste od A4 wystarczylo przyciac minimalnie o ok 2mm a ta dobra o jakies 4-5mm. Na geometrii wychodzilo cos dziwnego ale mowili mi ze sanki moga byc zle ustawione...
Polecam auta od fanow marki!
Polecam auta od fanow marki!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 166
- Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:28
- Lokalizacja: Gostynin, Wólka Nosowska
A nie jest czasem auto po strzale, zwrotnicy od tak sobie nikt nie wymienia.Blade05 pisze:Zwrotnica jest alu. poznalem ze cos jest nie-tak po konstrukcji elementu ktory trzeba bylo przypilowac ponizej piasty. byl inny ksztalt jak u Ciebie altium w foto relacji. reszta identyko. Co ciekawe ta piaste od A4 wystarczylo przyciac minimalnie o ok 2mm a ta dobra o jakies 4-5mm. Na geometrii wychodzilo cos dziwnego ale mowili mi ze sanki moga byc zle ustawione...
Polecam auta od fanow marki!
Jak sanki są przestawione to trzeba ustawić, bo mogą bić ośki i wał!
Lewa
[ Dodano: 2012-04-16, 10:39 ]
EDIT:
Jako, że załatwianie tej zwrotnicy pewnie jeszcze trochę potrwa to wrzucam parę fajniejszych zdjęć z piątku 13-tego.
Aktualnie latam na seryjnych hamulcach "po liftingu" (przesmarowane zaciski + wyczyszczone otwory w tarczach + przewody w oplocie + kierownice powietrza) i szczerze: jest poprawa w SPAM do tego co było wcześniej. Zobaczymy jak będzie z Brembo
http://img338.imageshack.us/img338/8604 ... 125357.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/3859/2 ... 145634.jpg
http://img717.imageshack.us/img717/9972 ... 125754.jpg
http://img690.imageshack.us/img690/5573 ... 180704.jpg
[ Dodano: 2012-04-16, 10:39 ]
EDIT:
Jako, że załatwianie tej zwrotnicy pewnie jeszcze trochę potrwa to wrzucam parę fajniejszych zdjęć z piątku 13-tego.
Aktualnie latam na seryjnych hamulcach "po liftingu" (przesmarowane zaciski + wyczyszczone otwory w tarczach + przewody w oplocie + kierownice powietrza) i szczerze: jest poprawa w SPAM do tego co było wcześniej. Zobaczymy jak będzie z Brembo
http://img338.imageshack.us/img338/8604 ... 125357.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/3859/2 ... 145634.jpg
http://img717.imageshack.us/img717/9972 ... 125754.jpg
http://img690.imageshack.us/img690/5573 ... 180704.jpg
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga