[ C5+LPG] WTRYSKIWACZE HANA 2000
WTRYSKIWACZE HANA 2000
Witam wszystkich.Wtryskiwacze HANA zielone są już założone powiem tak nie wiem dlaczego tak długo się mordowałem na tych waltekach. Teraz powróciła przyjemność z jazdy,całkowity brak odczucia przy przełączeniu na LPG . Mnożnik wyszedł 1,1 czasy wtrysku 3.0-3.2.
Dzięki serdeczne za porady.
Dzięki serdeczne za porady.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
WTRYSKIWACZE HANA 2000
ciśnienie ostawiłem na 1,0 trzyma tak 0,99-1,0
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Zielone co naj mniej. Nie pozwol zalozyc sobie czerwonych. Mozna by nawet niebieskie zaryzykowac na cisnieniu 1bar ale nigdy czerwone.feeble3 pisze:Witam, temat lekko podumiera? Dziś zostawiłem swoje 3.0 do zagazowania i gość powiedział że do tej mocy montują tylko wtryski HANA czerwone, że są idealnie dopasowane. Zaznaczę, że gościa polecało mi już wiele osób, jest z pierwszej ręki. Co o tym sądzicie?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Staz o niczym nie znaczy.
Czerwone sa max do 28-29 KM z cylindra przy juz wysokim cisnieniu.
W twoim acie jest okolo 36KM z cylindra.
Przy spokojnej jezdzie roznicy moze nie byc, ale przy wyzszych obciazeniach i max otwaryej przepustnicy moga byc wyczuwalne spadki mocy.
Wtfyskiwacze beda sie zapetlac.
Czerwone sa max do 28-29 KM z cylindra przy juz wysokim cisnieniu.
W twoim acie jest okolo 36KM z cylindra.
Przy spokojnej jezdzie roznicy moze nie byc, ale przy wyzszych obciazeniach i max otwaryej przepustnicy moga byc wyczuwalne spadki mocy.
Wtfyskiwacze beda sie zapetlac.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
To znaczy, że w czasie gdy wtryskiwacz nadal jest otwarty przychodzi następny sygnał do otwarcia, czyli nakładanie się cykli, wtedy wtryskiwacz pozostaje cały czas otwarty, gdzie przy normalnej pracy wtryskiwacz raz na cykl otwiera się i zamyka.
To jest spowodowane za małą wydajnością wtryskiwacza, lub dużym spadkiem ciśnienia.
W twojej sytuacji ciśnienie będzie ok a zapętlenie powstanie na wskutek za małej wydajności wtryskiwaczy.
Zaraz po pojawieniu się zapętlenia, wtryskiwacze zaczynają lać pełną rurą bo sa cały czas otwarte co za bardzo będzie wzbogacać mieszankę.
Po za tym jeśli ciśnienie gazu będzie kontynuować trend spadku to w koĂącu spowoduje to zubożenie dawki.
Nie wypuszcza się auta z zapętlonymi wtryskiwaczami.
To jest spowodowane za małą wydajnością wtryskiwacza, lub dużym spadkiem ciśnienia.
W twojej sytuacji ciśnienie będzie ok a zapętlenie powstanie na wskutek za małej wydajności wtryskiwaczy.
Zaraz po pojawieniu się zapętlenia, wtryskiwacze zaczynają lać pełną rurą bo sa cały czas otwarte co za bardzo będzie wzbogacać mieszankę.
Po za tym jeśli ciśnienie gazu będzie kontynuować trend spadku to w koĂącu spowoduje to zubożenie dawki.
Nie wypuszcza się auta z zapętlonymi wtryskiwaczami.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
No wiesz to zależy w ilu robią.
Ja robie z kumplem to on zaczyna tył a ja zżucam kolektor, wierce go a potem montuje wtryskiwacze. Reduktor to gdzieś tak po środku a elektryka na koĂącu.
Jeśli wtryskiwacze u Ciebie zamontowane będą pojedynczo to wymiana to żaden problem i jest to moment. Jeśli będą w listwach to tym bardziej jest to łatwiejsze.
Nie daj sobie zamontować czerwonych Han do twojego silnika, zielone będą ok.
Ja robie z kumplem to on zaczyna tył a ja zżucam kolektor, wierce go a potem montuje wtryskiwacze. Reduktor to gdzieś tak po środku a elektryka na koĂącu.
Jeśli wtryskiwacze u Ciebie zamontowane będą pojedynczo to wymiana to żaden problem i jest to moment. Jeśli będą w listwach to tym bardziej jest to łatwiejsze.
Nie daj sobie zamontować czerwonych Han do twojego silnika, zielone będą ok.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Facet uparl sie bo nie ma takich na stanie.
Po odbiorze zakrec do konca na benzynie a potem zrob to samo na gazie.
Czlowiek nie powinien wyczuc roznicy a jedynie minimalna hamownia i to znikoma.
Jesli jest wyczuwalna roznica to wtryskiwacze do wymiany.
Tak czy inaczej z zielonymi auto bedzie o wiele zwawsze od dolu.
Po odbiorze zakrec do konca na benzynie a potem zrob to samo na gazie.
Czlowiek nie powinien wyczuc roznicy a jedynie minimalna hamownia i to znikoma.
Jesli jest wyczuwalna roznica to wtryskiwacze do wymiany.
Tak czy inaczej z zielonymi auto bedzie o wiele zwawsze od dolu.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
No niestety nie dowiesz się jak auto będzie mogło jechać na wydajniejszych wtryskiwaczach, dopóki ich nie zamontujesz.
Szkoda wałkować tematu.
Wskocz na www.lpg-forum.pl i podpytaj jakie Hany do twojego silnika a dostaniesz odpowiedź jakie i dlaczego.
Szkoda wałkować tematu.
Wskocz na www.lpg-forum.pl i podpytaj jakie Hany do twojego silnika a dostaniesz odpowiedź jakie i dlaczego.
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Możliwe, że czerwone HANA są za małe do ASN, ale z drugiej strony ja w swoim 2.7BiT z mocą ~50hp/cylinder mam niebieskie i mogę z całą stanowczością stwierdzić, że są za duże - spokojnie mogłyby być zielone i miałbym bardziej korzystny przebieg mnożnika.
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW