Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5+LPG] WTRYSKIWACZE HANA 2000

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
HENIEK681
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 20 gru 2008, 18:58
Lokalizacja: malopolska

WTRYSKIWACZE HANA 2000

Post autor: HENIEK681 » 25 gru 2011, 10:11

Witam wszystkich.Wtryskiwacze HANA zielone są już założone powiem tak nie wiem dlaczego tak długo się mordowałem na tych waltekach. Teraz powróciła przyjemność z jazdy,całkowity brak odczucia przy przełączeniu na LPG . Mnożnik wyszedł 1,1 czasy wtrysku 3.0-3.2.
Dzięki serdeczne za porady.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 25 gru 2011, 14:30

A jakie masz ciśnienie gazu?
Jeszcze zjechałbym z tym ciśnieniem troszkę w dół.

HENIEK681
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 20 gru 2008, 18:58
Lokalizacja: malopolska

WTRYSKIWACZE HANA 2000

Post autor: HENIEK681 » 25 gru 2011, 19:25

ciśnienie ostawiłem na 1,0 trzyma tak 0,99-1,0

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 sty 2012, 11:19

feeble3 pisze:Witam, temat lekko podumiera? Dziś zostawiłem swoje 3.0 do zagazowania i gość powiedział że do tej mocy montują tylko wtryski HANA czerwone, że są idealnie dopasowane. Zaznaczę, że gościa polecało mi już wiele osób, jest z pierwszej ręki. Co o tym sądzicie?
Zielone co naj mniej. Nie pozwol zalozyc sobie czerwonych. Mozna by nawet niebieskie zaryzykowac na cisnieniu 1bar ale nigdy czerwone.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 sty 2012, 15:22

To auto na czerwonych migdy nie pojedzie tak jak powinno.
Czerwone to zaklada sie tylko do 2.4 ale nie do 2.8 a tym bardziej nie do 3.0

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 sty 2012, 17:11

Staz o niczym nie znaczy.
Czerwone sa max do 28-29 KM z cylindra przy juz wysokim cisnieniu.
W twoim acie jest okolo 36KM z cylindra.
Przy spokojnej jezdzie roznicy moze nie byc, ale przy wyzszych obciazeniach i max otwaryej przepustnicy moga byc wyczuwalne spadki mocy.
Wtfyskiwacze beda sie zapetlac.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 sty 2012, 17:56

Nie patrz na to co pisza na hurtowniach, to sie mija z prawda.
Jaki bedziesz mial reduktor?

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 26 sty 2012, 19:19

feeble3, kolego słuchaj fassiego to jedyny gość na tym forum który tak wymiata na temat gazu pozdro

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 sty 2012, 19:42

Reduktor jest OK.
Po odbiorze zakręcić auto tak do max obrotów.
Wtryskiwacze zapętli raczej na 100%.
W takim przypadku nie osiągnie się dobrej ekonomii i mocy.
Nie powinno zapętlać wtryskiwaczy benzynowych.
Wszystko zależy na jakim ciśnieniu gazu będzie jeździło auto.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 sty 2012, 20:06

To znaczy, że w czasie gdy wtryskiwacz nadal jest otwarty przychodzi następny sygnał do otwarcia, czyli nakładanie się cykli, wtedy wtryskiwacz pozostaje cały czas otwarty, gdzie przy normalnej pracy wtryskiwacz raz na cykl otwiera się i zamyka.
To jest spowodowane za małą wydajnością wtryskiwacza, lub dużym spadkiem ciśnienia.
W twojej sytuacji ciśnienie będzie ok a zapętlenie powstanie na wskutek za małej wydajności wtryskiwaczy.
Zaraz po pojawieniu się zapętlenia, wtryskiwacze zaczynają lać pełną rurą bo sa cały czas otwarte co za bardzo będzie wzbogacać mieszankę.
Po za tym jeśli ciśnienie gazu będzie kontynuować trend spadku to w koĂącu spowoduje to zubożenie dawki.
Nie wypuszcza się auta z zapętlonymi wtryskiwaczami.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 sty 2012, 20:45

Czerwone chodzą już na dość wysokim ciśnieniu w A6 2.4 czy np w innym aucie z 6 cyl silnikiem jak Lexus IS200 155KM gdzie twoje ma 220KM.
Cena ta sama więc gazownikowi nie robi to różnicy, chyba że nie ma takich na stanie a szybko chce z Ciebie ściągnąć kasę.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 sty 2012, 22:16

No wiesz to zależy w ilu robią.
Ja robie z kumplem to on zaczyna tył a ja zżucam kolektor, wierce go a potem montuje wtryskiwacze. Reduktor to gdzieś tak po środku a elektryka na koĂącu.
Jeśli wtryskiwacze u Ciebie zamontowane będą pojedynczo to wymiana to żaden problem i jest to moment. Jeśli będą w listwach to tym bardziej jest to łatwiejsze.
Nie daj sobie zamontować czerwonych Han do twojego silnika, zielone będą ok.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 27 sty 2012, 10:06

Facet uparl sie bo nie ma takich na stanie.
Po odbiorze zakrec do konca na benzynie a potem zrob to samo na gazie.
Czlowiek nie powinien wyczuc roznicy a jedynie minimalna hamownia i to znikoma.
Jesli jest wyczuwalna roznica to wtryskiwacze do wymiany.
Tak czy inaczej z zielonymi auto bedzie o wiele zwawsze od dolu.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 27 sty 2012, 20:51

No niestety nie dowiesz się jak auto będzie mogło jechać na wydajniejszych wtryskiwaczach, dopóki ich nie zamontujesz.
Szkoda wałkować tematu.
Wskocz na www.lpg-forum.pl i podpytaj jakie Hany do twojego silnika a dostaniesz odpowiedź jakie i dlaczego.

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 27 sty 2012, 22:55

Możliwe, że czerwone HANA są za małe do ASN, ale z drugiej strony ja w swoim 2.7BiT z mocą ~50hp/cylinder mam niebieskie i mogę z całą stanowczością stwierdzić, że są za duże - spokojnie mogłyby być zielone i miałbym bardziej korzystny przebieg mnożnika.
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja