Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ C5+LPG] WTRYSKIWACZE HANA 2000

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 12 maja 2012, 00:31

hammett pisze:co do wtryskiwaczy Hana 2000 Black to jeden wtryskiwacz obsługuje 30 koni mechanicznych.
max co potrafi obsłużyć. Do tego jeszcze musi być ciśnienie większe, ale stosować coś na styk jest dla mnie błędem lepiej mieć trochę zapasu..
a tak w ogóle to chyba zapomniałeś się przywitać..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
Misha
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 14 paź 2008, 13:44
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Misha » 01 cze 2012, 11:21

Witajcie, ja mam jeszcze 3 pytania odnośnie montażu wtrysków...
Moje magiki padły już i się chyba nie podniosą (zacinają się i raz leją a raz jest ubogo), więc myślałem żeby założyć nowe maic albo hana. Komputer paliwowy nie Po przeczytaniu wielu postów na forach LPG myślę, że te 250 pln to nie jest aż tak dużo biorac pod uwagę spokój z LPG i wybrałem hana (zielone). No i tu się zaczynają moje pytania:
1. czy da się założyć wtryski do listwy którą mam, czy muszę kupowac nową listwę specjalnie pod te wtryski?
2. czy wtyki będą pasować - nie jestem pewien czy magic jest taki sam jak valtek.
3. czy hany będa dobrze pracować z reduktorem który mam Magic III. Reduktor jest prawie nowy (prawie bo po regeneracji na gwarancji) także pracuje stabilnie i bąków do ukł chłodzenia nie puszcza.
Z góry dzięki za odpowiedzi :)
Pozdr
M
Było Renault R19 1.8 Baccara,
A6 Avant,
Dołożony xenon, ori spryski, skóra z allroada

Jest Autobus na dopingu Espace 3.5 V6

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 01 cze 2012, 20:17

Hana zielona może być za wydajna do Twojego silnika, bo z tego co zauważyłem to już do 2,8 jest prawie na styk przy ciśnieniu 1 bar. Ale może wypowie się jeszcze ktoś kto montuje lpg.
A co do wyboru to się nie zastanawiaj tylko bierz hana (miałem magicy więc mam porównanie), są z wtykiem typu valtek.
Misha pisze:czy da się założyć wtryski do listwy którą mam, czy muszę kupowac nową listwę specjalnie pod te wtryski?
Zakładaj pojedyncze, można ładnie schować pod osłoną.

Fryzjerr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 02 cze 2012, 12:42
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Fryzjerr » 02 cze 2012, 12:47

Panowie, jakie wtryski HaĂąki i reduktor założyć do hondy CIVIC 1,6 turbo(doładowanie ok1bar) 260KM z 4cyl?? Przymierzam się do niebieskich i myślę o ewentualnym zdławieniu ich.

Pozdrawiam i przepraszam za nieposiadanie AUDI <rotfl>
Podtlenek LPG

Awatar użytkownika
Misha
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 14 paź 2008, 13:44
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Misha » 02 cze 2012, 14:15

grzemo pisze:Hana zielona może być za wydajna do Twojego silnika, bo z tego co zauważyłem to już do 2,8 jest prawie na styk przy ciśnieniu 1 bar. Ale może wypowie się jeszcze ktoś kto montuje lpg.
A co do wyboru to się nie zastanawiaj tylko bierz hana (miałem magicy więc mam porównanie), są z wtykiem typu valtek.
Misha pisze:czy da się założyć wtryski do listwy którą mam, czy muszę kupowac nową listwę specjalnie pod te wtryski?
Zakładaj pojedyncze, można ładnie schować pod osłoną.
Osłona jest już niestety pocięta, więc nie ma to znaczenia... a jak nie ma znaczenia to chodzi o kasę ;) jeżeli nie musiałbym zakładać nowej listwy to zawsze parę złotych w kieszeni zostaje zwłaszcza, że wczoraj oddałem do naprawy sterownika ABS-u no i 200 pękło :(
A więc jeszcze raz:
1. czy da się założyć wtryski do listwy którą mam, czy muszę kupowac nową listwę specjalnie pod te wtryski?
2. czy wtyki będą pasować - nie jestem pewien czy magic jest taki sam jak valtek.
3. czy hany będa dobrze pracować z reduktorem który mam Magic III. Reduktor jest prawie nowy (prawie bo po regeneracji na gwarancji) także pracuje stabilnie i bąków do ukł chłodzenia nie puszcza.
No i pytanie dodatkowe zielone czy czerwone??
Po tym jak miałem zavoli zeta N to jestem trochę uczulony na brak mocy więc nie chciałbym mieć za słabych :)
Pozdrawiam
M
Było Renault R19 1.8 Baccara,
A6 Avant,
Dołożony xenon, ori spryski, skóra z allroada

Jest Autobus na dopingu Espace 3.5 V6

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 02 cze 2012, 16:57

1. Jeśli zmienisz wtryskiwacze to listwa nie będzie pasować.
2. Magic i valtek mają takie same wtyki.
3. Hany będą pracować z Twoim reduktorem, bo dlaczego nie. Tylko pytanie kiedy Magic puści bąka.
Ja montował bym hany czerwone.

iro83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 15 mar 2010, 13:36
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: iro83 » 04 cze 2012, 08:19

ja mam u siebie h2000 green i jest ok, co prawda autko pracuje na ciśnieniu 0,95 bara. nie wiem w jakim zakresie ciśnieĂą można regulować MJ, ale myślę że powinien dać radę z takim ciśnieniem ;)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 04 cze 2012, 23:35

Fryzjerr pisze:Panowie, jakie wtryski HaĂąki i reduktor założyć do hondy CIVIC 1,6 turbo(doładowanie ok1bar) 260KM z 4cyl?? Przymierzam się do niebieskich i myślę o ewentualnym zdławieniu ich.

Pozdrawiam i przepraszam za nieposiadanie AUDI <rotfl>
Niebieskie bez żadnego zdławiania i wydajny ciśnieniowo reduktor.

Fryzjerr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 02 cze 2012, 12:42
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Fryzjerr » 17 cze 2012, 09:04

fassi1 pisze:
Fryzjerr pisze:Panowie, jakie wtryski HaĂąki i reduktor założyć do hondy CIVIC 1,6 turbo(doładowanie ok1bar) 260KM z 4cyl?? Przymierzam się do niebieskich i myślę o ewentualnym zdławieniu ich.

Pozdrawiam i przepraszam za nieposiadanie AUDI <rotfl>
Niebieskie bez żadnego zdławiania i wydajny ciśnieniowo reduktor.

Dzięki za odp, ale wydajny ciśnieniowo reduktor tzn?? Co polecisz szeryfie? Cena nie gra roli <cwaniak>
Dodam że mam Staga sterownik.
Podtlenek LPG

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 17 cze 2012, 13:50

Fryzjerr pisze:Dzięki za odp, ale wydajny ciśnieniowo reduktor tzn?? Co polecisz szeryfie? Cena nie gra roli <cwaniak>
Dodam że mam Staga sterownik.
Jeśli cena nie gra roli to IG1 Turbo.
Potem 2x średni reduktor typu KME Silver lub jeden KME Gold.

kazio234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 190
Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
Imię: Kazimierz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: kazio234 » 17 cze 2012, 16:46

fassi1 pisze:No to z ciśnieniem trzeba zejść niżej albo założyć jakieś dysze do Han zmniejszające ich wydajność tak jak jest to np. w Magicach.
Jak się sonda zawiesza na 1V tzn że jest bogato i sterownik zaczyna zmniejszać czasy wtrysku dlatego schodzi aż do 1.5ms.
Wsadziłem dodatkowe dysze do Hany od Magiców, 2[mm]. Mnożnik na początku ponad 1,2 a na koĂącu 1,1. Myślałem, że ciśnienie będę mógł zwiększyć, ale wyszło że dysze za duże.
Znalazłem tez przyczynę zawieszania się sondy na jałowych. Winny był zawór od pochłaniania oparów paliwa z baku. Odłączyłem wężyk i już nie ma tego problemu.

Jeszcze mam jeden "problem", zauważyłem, że ciśnienie gazu w czasie jazdy utrzymuje się na ok 1[bara], a na jałowych jest 1,1[bara] czy to problem? Jak powinienem ostawić ciśnienie robocze? zostawić 1,1, czy zmniejszyć na 1?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 17 cze 2012, 17:29

Jest dobrze, nic nie zmieniaj.
Podczas jazdy jest większe zapotrzebowanie na gaz niż na jałowym.

giego
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 06 paź 2009, 21:13
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: giego » 02 lip 2012, 20:58

hammett pisze:Tak ten sterownik pomoże. STAG 300ISA 2 wer.8 ma wspaniałe możliwości.

co do wtryskiwaczy Hana 2000 Black to jeden wtryskiwacz obsługuje 30 koni mechanicznych. W silnikach 4cyl. daje nam 120 koni. W silnikach 6cyl. 180.
Wiem że reduktor nie jest rewelacyjny ale w dokumentacji producent podaje że max 180 koni ogarnie. Kręcę swoją furę powyżej 5000 rpm i nigdy nie miałem błędu o zapętleniu się czasów wtrysków.
Ważna jest też w silnikach typu V gdzie stosuje się dwie listwy wtryskowe kompensacja. Ciśnienie musi być jednakowe dla obu banków.
Co do wtryskiwaczy, doboru reduktora, i konfiguracji polecam lekturę.
A co do OS to sterownik nie kłamie tylko pokazuje to co widzi. Jeżeli sonda będzie miała odniesienie na masę to wartość miernika zewnętrznego może być nawet 1,2 volt, a ECU będzie podawać 0,9 i to wskazanie będzie ok.
Witam
Mam konfiguracje jak kolega Zavoli ZetaS + Hana black i nic nie petli nawet przy 6000 obr/min i nie jest prawda ze przelacza na Pb bo sie nie wyrabiaja wtryski. Wszystko ładnie chodzi
Pacjent to
A6 2,4 ARJ
Cisnienie na reduktorze 1.3 mnoznik po autoadaptacji ustawa sie na 1.18 wiec jakby OK i naprawde nie miałem nigdy przypadku aby w trakcje buta przelaczyl mi na Pb :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl