Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

AUDI A6 C5 3.0 QUATTRO

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 16 gru 2011, 07:49

wachu153 niezły pocisk te końcówki<rotfl> <lol>

http://allegro.pl/ulter-koncowki-owalne ... 08272.html
Ja kupiłem dokładnie te końcówki które wymieniłeś i w tej własnie firmie Kadex .
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

Awatar użytkownika
Marcin19l
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 159
Rejestracja: 27 sty 2010, 20:42
Lokalizacja: Radom

Post autor: Marcin19l » 16 gru 2011, 09:42

tył się slicznie prezentuje, jak dla mnie wzór do naśladowania :)
Było Audi 80 B3 1.8S
Jest OOOO A6 C5 2.4 Quattro

Awatar użytkownika
mirrson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
Lokalizacja: Elblag - Bristol UK

Post autor: mirrson » 16 gru 2011, 18:29

fajnie zadbane autko super kolorek

pozdrawiam Mirson
MiRSoN

P.L.A.N.Y.

LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2

Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 17 gru 2011, 07:45

rubio pisze:To jest średnica 55?
Nie pamiętam, jak zadzwonisz do firmy "KADEX" powiesz , że 2 miesiące temu ktoś z Inowrocławia brał te ścięte końcówki do audi 3.0 E to wyślą dobre. a wydaje mi się , że to i tak nie ma większego znaczenia bo i tak , bo schować te końcówki , to trzeba ściąć całkowicie tą rurę. :>
Marcin19l, mirrson dzięki :)
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 17 sty 2012, 23:59

Dziś zrobiłem na szybko zdjęcia po obszyciu skórą i alcantarą, ale muszę zrobić w dzieĂą bo słabo widać.

Obrazek

Obrazek

Zdjęcie kierownicy z bliska bez lampy w sumie nie pomyślałem ,bo mogłem zrobić z tylnego siedzenia , objęło by całą kierownice.

Obrazek

Następne focie będą w dzieĂą
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

LOQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 200
Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: LOQ » 18 sty 2012, 01:51

Fajnie, bardzo fajnie... Boczki też w alkantarze ?? bo tak cosik widać. Pochwalisz się może gdzie to można zrobić takie zabiegi i w okolicach jakiej ceny ?? Radyjko masz ori montowane w audi MMI, czy to jest coś w rodzaju 2DIN ?? Muszę sobie takie sprawić ale żeby z kierą chodziło.

Co do kiery (bo widziałem że interesuje Cię z C6) to mogę napisać tylko tyle, że wyczytałem gdzieś, że nowe kiery mają poduchy na jakieś dwufazowe naboje czy coś w tym stylu. Zastanawiam się, czy to będzie do koĂąca bezpieczne. Tak na marginesie to mam w swojej B4 kierkę multifunkcyjną 4R od C6 z 2007r <lol> ale poduchy w niej nie ma, kupiłem tylko ori zaślepkę. Muszę przyznać że jest ona przyjemniejsza od tej w C5. Jest przede wszystkim grubsza i miększa. Bardzo fajnie się trzyma. Także jak wsiadam do C5 to mi trochę brakuje tego komfortu pod ręką. Niby tylko kiera ale naprawdę dużo to zmienia.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 18 sty 2012, 07:58

LOQ pisze:poduchy na jakieś dwufazowe naboje czy coś w tym stylu. Zastanawiam się, czy to będzie do koĂąca bezpieczne
A dlaczego ma być niebezpieczne? Właśnie większe bezpieczeĂąsto, gdyż w przypadku lekkiego uderzenia detonuje się mały ładunek (żeby nie poranić za bardzo) a przy mocniejszym, ten większy... <okok>

LOQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 200
Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: LOQ » 18 sty 2012, 16:40

0x4B25A pisze:
LOQ pisze:poduchy na jakieś dwufazowe naboje czy coś w tym stylu. Zastanawiam się, czy to będzie do koĂąca bezpieczne
A dlaczego ma być niebezpieczne? Właśnie większe bezpieczeĂąsto, gdyż w przypadku lekkiego uderzenia detonuje się mały ładunek (żeby nie poranić za bardzo) a przy mocniejszym, ten większy... <okok>
No wszystko się zgadza tylko czy to jest dobrze zestrojone czasowo z całym systemem. Wystarczy milisekunda za późno i kark złamany od wystrzału. Ja się nie znam i nie piszę, że tak jest ale myślę, że to jest wszystko ze sobą spasowane (czujki, centralka, poduchy i buda)

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 18 sty 2012, 19:45

LOQ, ja zasugerowałem raczej, że wszystko będzie OK w C6, bo czujniki są odpowiednio ustawione itp. U Was, jeśli się żywcem bierze taką kierownicę, trzeba by zobaczyć co steruje wybuchem... i czy wogóle będzie możliwość poprawnego podłączenia wszystkich kableków... Uważam jednak, że lepiej nie poprawiać fabryki...

Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 18 sty 2012, 20:07

LOQ, Boczki też są w alcantarze. Mimo , że wybrałem najciemniejszy kolor jaki jest dostępny, to i tak alcantara nie jest kruczoczarna :| Całość z kosztowała 2 tyś plus kierownica 100 zł. Wykonane z wysokogatunkowej skóry. Tapicer z Ciechocinka, chyba najtaĂąszy z najlepszych.Ma możliwość wykonania wszelkiego rodzaju haftów na skórze.Wykonał już ponad 200 aut, wiec zna się na rzeczy i robi to dokładnie.Moje radio to oryginalne Audi navigation. Kierak od c6 chodzi mi po głowie , ale jeszcze odkładam to na bok .Teraz zakładam xenonki. Kupiłem używane bixenony w dobrym stanie ale i tak dałem do regeneracji.Wypolerowali szybkę i zregenerowali odbłyśnik , bo jak wiadomo po czasie każdy się lekko wypala.Teraz lempeczki wyglądają jak nowe ze sklepu <lol> Kupiłem też zderzak i cały osprzęt do spryskiwaczy i samo-poziomowania, bo uważam, że jak już coś robić , to porządnie :>
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

LOQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 200
Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: LOQ » 18 sty 2012, 21:04

dareka44 pisze:LOQ, Teraz zakładam xenonki. Kupiłem używane bixenony w dobrym stanie ale i tak dałem do regeneracji.Wypolerowali szybkę i zregenerowali odbłyśnik , bo jak wiadomo po czasie każdy się lekko wypala.Teraz lempeczki wyglądają jak nowe ze sklepu <lol> Kupiłem też zderzak i cały osprzęt do spryskiwaczy i samo-poziomowania, bo uważam, że jak już coś robić , to porządnie :>
Hmm no właśnie ciekawi mnie jak jest skonstruowany bixenon w a6 c5, bo słyszałem, że nie montowali bixenonów w C5. Sam myślałem, że mam bixenony bo tak coś wyczytałem z wyposażenia auta a teraz już sam nie wiem co tam jest. Soczewkę mam, spryskiwacze są, autoregulacja jest, świeci xenonem, długie jak walnę to się aż drzewa uginają ;) a tu ktoś ostatnio mi powiedział, że nie ma bixenonów w c5. Czy bixenon oznacza długie i krótkie na xenonie? W pasku bixenon ma dwie soczewki w kloszu, A6 C5 z dwoma soczewkani nie widziałem.

Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 18 sty 2012, 21:48

LOQ, z tego co się dowiedziałem w ASO , to w c5 lift jak szły w aucie xenonki ,to były to tylko bi-xenony.W soczewce zamontowany jest elektromagnes który podnosi zapadkę podczas włączenia świateł długich. Zapadka podczas jazdy na krótkich odcina górną część światła z soczewki co widzimy na jezdni :)
Wyciągnij żarówki halogenowe to zobaczysz ten efekt przełączenia.
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 18 sty 2012, 22:09

LOQ pisze:Czy bixenon oznacza długie i krótkie na xenonie?
Tak, na tym samym xenonie... światła długie i 'krótkie' realizowane są poprzez podnoszenie/opuszczanie przesłony elektromagnetycznej...

Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 19 sty 2012, 18:03

Mimo niesłonecznego dnia udało mi się zrobić delikatnie lepsze zdjęcia.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Szczerze to już trochę wkurza mnie układanie z włosem tej alcantary <uoee>
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

Dionizy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 149
Rejestracja: 18 lut 2011, 20:13
Imię: Michał
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KTA/Rotterdam

Post autor: Dionizy » 19 sty 2012, 18:54

Hmmm ładnie to wyszło i powiem ze chyba warte swojej ceny Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja