[ AKE 2.5 180 KM] problem z odpaleniem
Drodzy koledzy,Przemcio pisze:PITRO, Tez ostanio walczyłem z zapowietrzaniem i cieżkim odpalaniem w sumie nie wiem co było przyczyna ale wymieniłem przelewy filtr Paliwa i zawór na filtrze
Napewno coś z tych rzeczy, nie chciałem strzelać tylko na raz wyeliminować wszystko co mogło utrudniać rozruch zimnego motoru,
Problem znikł od reki
często piszecie o wymianie zaworka na filtrze, jak np. kolega Pitro, ja zauważyłem u siebie ostatnio, że przy przegazowaniu auta w przewodzie paliwowym, tym przeźroczystym między filtrem paliwa a VP pojawiają maleńkie pęcherzyki powietrza i tutaj moje pytanie czy to może występować właśnie przez ten zawór na filtrze. Czytałem dużo na forum o zapowietrzeniu układu paliwowego i często przewijał się tam wątek tego zaworu filtra właśnie. Chciałem go dlatego kupić jeżeli ma to wpływ, myślę, że poprzednio zanim moja V6 przyjechała do kraju mogła mieć nie wymieniany ten zawór. Auto odpala mi w zasadzie dobrze, nie mam jakiś problemów, że muszę dłużej kręcić, tylko jedynie to, że czasem zakołysze silnikiem przy odpalaniu no i te małe banieczki powietrza w wężu.
Podejrzewam też, że może przyczyną zakołysania silnika przy odpalaniu jest któraś ze świec żarowych. Co o tym myślicie
Pozdrawiam
Robert
Kolego gelu 79 sprawdź najpierw świece to nic nie kosztuje a może być przyczyną drgania po odpaleniu ponieważ jeżeli kilka świec nie grzeje to komora jest nierówno dogrzana i zanim to się wyrówna to troszkę zatelepie.Natomiast z tym powietrzem to zacznij od sprawdzenia połączeń wszystkich węży paliwowych od zbiornika do pompy jak tam wszystko ok to stawiam na pompę.
Pitro ok, świece i tak zamierzałem sprawdzić bo hulają w aucie zapewne od początku. jednakże ciekawi mnie temat tego zaworu na filtrze paliwa. Koledzy bardzo prosiłbym o podpowiedź czy powinienem go wymienić, bo dużo czytałem na forum i z reguły każdy z Was o tym pisze żeby wymienić bo to on może być przyczyną ewentualnego zapowietrzenia. Bardzo proszę o podpowiedź na temat wymiany tego zaworu. Nie mam osobiście wiedzy w tym zakresie czy warto go wymienić i czy w moim przypadku może to mieć związek z opisanym przeze mnie przypadkiem dlatego proszę o pomoc. Nie chce wyrzucać pieniędzy na darmo.
A więc problem rozwiazany pompa naprawiona i auto pali po długim postoju , niby na gwarancji ale co z takiej gwarancji jak musiałem zapłacić 900zł
Jeśli jest ktoś z moich okolic Bochnia Brzesko jest tutaj w Gorzkowie Bosch serwis nie polecam nie dośc ze nie potrafią naprawić dobrze to jeszce gwarancji nie uznają
Pozdrawiam wszystkich i bezawaryjnosci życze
Jeśli jest ktoś z moich okolic Bochnia Brzesko jest tutaj w Gorzkowie Bosch serwis nie polecam nie dośc ze nie potrafią naprawić dobrze to jeszce gwarancji nie uznają
Pozdrawiam wszystkich i bezawaryjnosci życze
Witam panowie mam takie pytanie odnośnie przekaznika od pompy wtryskowej czy taki istnieje wogóle ?Bo gdy dodaje gazu słysze jak by gdzieś pod kierownicą stukał jakiś przekaznik i właśnie nie wiem co to jest
Pozatym po zamontowaniu pompy vp44 wszystko ustawione na punkty i blokady kąt to -6 stopni ale skacze! Powinno tak być czy powinien być stały??
Gdy odpale to strasznie tak twardo chodzi i tak chodzi do przejechania około 2 km potem jest dobrze ale gdy dodaje gazu też tak chwilke twardo chodzi a potem mruczy tak jak powinna
Panowie powiedzcie czym to może być??
Pozdrawiam i Wesołych Swiąt wszystkim forumowiczom
Pozatym po zamontowaniu pompy vp44 wszystko ustawione na punkty i blokady kąt to -6 stopni ale skacze! Powinno tak być czy powinien być stały??
Gdy odpale to strasznie tak twardo chodzi i tak chodzi do przejechania około 2 km potem jest dobrze ale gdy dodaje gazu też tak chwilke twardo chodzi a potem mruczy tak jak powinna
Panowie powiedzcie czym to może być??
Pozdrawiam i Wesołych Swiąt wszystkim forumowiczom

Ja zrobiłem pompę za 2700 zł. Pojeździłem pół roku i znowu padła. Zawiozłem na gwarancję i co? Doopa. Musiałem zapłacić 1100 netto, bo gwarancja obejmuję, ale nie te części, bo padło coś innego. Na dodatek pokazał wydruk z Orlenu, było robione sprawdzanie wartości paliwa i okazało się, że brudne.JARGUT pisze:A więc problem rozwiazany pompa naprawiona i auto pali po długim postoju , niby na gwarancji ale co z takiej gwarancji jak musiałem zapłacić 900zł
Jeśli jest ktoś z moich okolic Bochnia Brzesko jest tutaj w Gorzkowie Bosch serwis nie polecam nie dośc ze nie potrafią naprawić dobrze to jeszce gwarancji nie uznają
Pozdrawiam wszystkich i bezawaryjnosci życze
Tak czy inaczej według mojego skromnego zdania to wszyscy płacą i płaczą, a oni w warsztatach się śmieją.
Pzdr.