Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] problem z odpaleniem

Silniki wysokoprężne
PITRO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 22 kwie 2011, 11:02
Lokalizacja: Terespol

Post autor: PITRO » 02 gru 2011, 09:15

Powodzenia kolego.

gelu79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 183
Rejestracja: 24 lis 2011, 13:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: gelu79 » 08 gru 2011, 13:04

Przemcio pisze:PITRO, Tez ostanio walczyłem z zapowietrzaniem i cieżkim odpalaniem w sumie nie wiem co było przyczyna ale wymieniłem przelewy filtr Paliwa i zawór na filtrze

Napewno coś z tych rzeczy, nie chciałem strzelać tylko na raz wyeliminować wszystko co mogło utrudniać rozruch zimnego motoru,

Problem znikł od reki <okok>
Drodzy koledzy,
często piszecie o wymianie zaworka na filtrze, jak np. kolega Pitro, ja zauważyłem u siebie ostatnio, że przy przegazowaniu auta w przewodzie paliwowym, tym przeźroczystym między filtrem paliwa a VP pojawiają maleńkie pęcherzyki powietrza i tutaj moje pytanie czy to może występować właśnie przez ten zawór na filtrze. Czytałem dużo na forum o zapowietrzeniu układu paliwowego i często przewijał się tam wątek tego zaworu filtra właśnie. Chciałem go dlatego kupić jeżeli ma to wpływ, myślę, że poprzednio zanim moja V6 przyjechała do kraju mogła mieć nie wymieniany ten zawór. Auto odpala mi w zasadzie dobrze, nie mam jakiś problemów, że muszę dłużej kręcić, tylko jedynie to, że czasem zakołysze silnikiem przy odpalaniu no i te małe banieczki powietrza w wężu.
Podejrzewam też, że może przyczyną zakołysania silnika przy odpalaniu jest któraś ze świec żarowych. Co o tym myślicie

Pozdrawiam
Robert

PITRO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 22 kwie 2011, 11:02
Lokalizacja: Terespol

Post autor: PITRO » 09 gru 2011, 12:34

Kolego gelu 79 sprawdź najpierw świece to nic nie kosztuje a może być przyczyną drgania po odpaleniu ponieważ jeżeli kilka świec nie grzeje to komora jest nierówno dogrzana i zanim to się wyrówna to troszkę zatelepie.Natomiast z tym powietrzem to zacznij od sprawdzenia połączeń wszystkich węży paliwowych od zbiornika do pompy jak tam wszystko ok to stawiam na pompę.

gelu79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 183
Rejestracja: 24 lis 2011, 13:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: gelu79 » 09 gru 2011, 14:34

Pitro ok, świece i tak zamierzałem sprawdzić bo hulają w aucie zapewne od początku. jednakże ciekawi mnie temat tego zaworu na filtrze paliwa. Koledzy bardzo prosiłbym o podpowiedź czy powinienem go wymienić, bo dużo czytałem na forum i z reguły każdy z Was o tym pisze żeby wymienić bo to on może być przyczyną ewentualnego zapowietrzenia. Bardzo proszę o podpowiedź na temat wymiany tego zaworu. Nie mam osobiście wiedzy w tym zakresie czy warto go wymienić i czy w moim przypadku może to mieć związek z opisanym przeze mnie przypadkiem dlatego proszę o pomoc. Nie chce wyrzucać pieniędzy na darmo.

PITRO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 22 kwie 2011, 11:02
Lokalizacja: Terespol

Post autor: PITRO » 10 gru 2011, 17:05

kolego jeżeli ten filterek jest dobrze zamontowany na oringu i nie sączy się paliwo to powinno
być ok.

JARGUT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 13 wrz 2009, 19:12
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Post autor: JARGUT » 11 gru 2011, 16:29

A więc problem rozwiazany pompa naprawiona i auto pali po długim postoju , niby na gwarancji ale co z takiej gwarancji jak musiałem zapłacić 900zł
Jeśli jest ktoś z moich okolic Bochnia Brzesko jest tutaj w Gorzkowie Bosch serwis nie polecam nie dośc ze nie potrafią naprawić dobrze to jeszce gwarancji nie uznają

Pozdrawiam wszystkich i bezawaryjnosci życze

PITRO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 22 kwie 2011, 11:02
Lokalizacja: Terespol

Post autor: PITRO » 12 gru 2011, 13:04

tak jak pisałem wcześniej że pompa do ponownego sprawdzenia.
Super że Ci się udał już z tym uporać.

JARGUT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 13 wrz 2009, 19:12
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Post autor: JARGUT » 24 gru 2011, 11:04

Witam panowie mam takie pytanie odnośnie przekaznika od pompy wtryskowej czy taki istnieje wogóle ?Bo gdy dodaje gazu słysze jak by gdzieś pod kierownicą stukał jakiś przekaznik i właśnie nie wiem co to jest
Pozatym po zamontowaniu pompy vp44 wszystko ustawione na punkty i blokady kąt to -6 stopni ale skacze! Powinno tak być czy powinien być stały??
Gdy odpale to strasznie tak twardo chodzi i tak chodzi do przejechania około 2 km potem jest dobrze ale gdy dodaje gazu też tak chwilke twardo chodzi a potem mruczy tak jak powinna
Panowie powiedzcie czym to może być??
Pozdrawiam i Wesołych Swiąt wszystkim forumowiczom :>

harbuz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 28 kwie 2010, 20:45
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: harbuz » 25 gru 2011, 12:26

JARGUT pisze:A więc problem rozwiazany pompa naprawiona i auto pali po długim postoju , niby na gwarancji ale co z takiej gwarancji jak musiałem zapłacić 900zł
Jeśli jest ktoś z moich okolic Bochnia Brzesko jest tutaj w Gorzkowie Bosch serwis nie polecam nie dośc ze nie potrafią naprawić dobrze to jeszce gwarancji nie uznają

Pozdrawiam wszystkich i bezawaryjnosci życze
Ja zrobiłem pompę za 2700 zł. Pojeździłem pół roku i znowu padła. Zawiozłem na gwarancję i co? Doopa. Musiałem zapłacić 1100 netto, bo gwarancja obejmuję, ale nie te części, bo padło coś innego. Na dodatek pokazał wydruk z Orlenu, było robione sprawdzanie wartości paliwa i okazało się, że brudne.
Tak czy inaczej według mojego skromnego zdania to wszyscy płacą i płaczą, a oni w warsztatach się śmieją.
Pzdr.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja