[ AKE 2.5 180 KM] problem z odpaleniem
[ AKE 2.5 180 KM] problem z odpaleniem
mam pytanko co może być tego przyczyną;
a mianowicie auto nagle przestało odpalać,dodam że przed tym problemem wszystko było ok moc,palił od strzała,
na zimnym i ciepłym silniku,świece,akumulator też ok.Przy odpalaniu kręcił ale nie odpalił tak jakby brakowało paliwa.
W przezroczystym wężyku widać paliwo i bez powietrza.
Jedną rzecz którą zauważyłem wcześniej była praca silnika po osiągnięciu 85 stopni pracował jak stary ford transit na zimnym silniku pracował ok jak benzyna.
Gdzie szukać problemu.
a mianowicie auto nagle przestało odpalać,dodam że przed tym problemem wszystko było ok moc,palił od strzała,
na zimnym i ciepłym silniku,świece,akumulator też ok.Przy odpalaniu kręcił ale nie odpalił tak jakby brakowało paliwa.
W przezroczystym wężyku widać paliwo i bez powietrza.
Jedną rzecz którą zauważyłem wcześniej była praca silnika po osiągnięciu 85 stopni pracował jak stary ford transit na zimnym silniku pracował ok jak benzyna.
Gdzie szukać problemu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
pozostaje sie cieszyc (nie głupiećPITRO pisze:już całkiem zgłupiałem po podpięciu vaga o błędów.
po bezpośrednim podaniu paliwa z ominięciem filtra itp zapalił od strzała.
koledzy co jest.

Jezeli zapalil, to chyba nalezy zalozyc, ze poprzednio zapowietrzyl sie w jakis sposob. Moze warto sprawdzic przelewy, wymienic filtr (przytkany ?).
zaworek na filtrze ten plastikowy jak jest walnięty to łapie powietrze i układ zapowietrzony ,mój jeden znajomy miał właśnie taki przypadek ,po wymianie problem z zapowietrzaniem minął, ale sprawdz też tak jak kolega wyżej napisał wężyki przelewowe czy nie są popękane pozdrawiam
Był : Audi A6 2.5 tdi s-line avant 180km quattro 2003r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AWX 131KM 2002r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AVF 131km 2004 r.
Jest : A6 C5 Avant 2.0 130KM ALT 2004 r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AWX 131KM 2002r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AVF 131km 2004 r.
Jest : A6 C5 Avant 2.0 130KM ALT 2004 r.
Drodzy koledzy wymienili filter paliwa,wężyki przelewowe pościskali objemki i palił.
po przyjeździe do domu po 3h odpala na dotyk,a rano znowu nic po bezpośrednim podaniu paliwa pali na dotyk.odpalił minutę popracował zgasiłem i odpala na dotyk.
Podejrzewam problem w długim postoju.
filterka na filtrze nie wymienili podobno dobry.
Co jest?
po przyjeździe do domu po 3h odpala na dotyk,a rano znowu nic po bezpośrednim podaniu paliwa pali na dotyk.odpalił minutę popracował zgasiłem i odpala na dotyk.
Podejrzewam problem w długim postoju.
filterka na filtrze nie wymienili podobno dobry.
Co jest?
Dzięki,
jutro wymienię ten zaworek,dziś zatankowałem do pełna zobaczę jutro rano czy odpali.
i jeszcze jedno od pompy po obu stronach po jednym wychodzą wężyki do wtrysków na nich są zamontowane takie małe chyba zaworki.Do czego one służą i może tu jest problem ?
kolega mówił że na bank pompa i że wcale nie musi wykazywać żadnych błędów,może tak być?
dodam że auto nic nie szarpie,moc jest,na obroty wchodzi ładnie,nic nie dymi tylko troszeczkę po odpaleniu,obroty nie falują.
i bądź tu mądry.
jutro wymienię ten zaworek,dziś zatankowałem do pełna zobaczę jutro rano czy odpali.
i jeszcze jedno od pompy po obu stronach po jednym wychodzą wężyki do wtrysków na nich są zamontowane takie małe chyba zaworki.Do czego one służą i może tu jest problem ?
kolega mówił że na bank pompa i że wcale nie musi wykazywać żadnych błędów,może tak być?
dodam że auto nic nie szarpie,moc jest,na obroty wchodzi ładnie,nic nie dymi tylko troszeczkę po odpaleniu,obroty nie falują.
i bądź tu mądry.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
ten 'zaworek' na filtrze (dokladniej 'podgrzewacz paliwa') to obojetnie czy sprawny czy nie, zapowietrzac ukladu nie bedzie. Zapowietrzac sie moze tylko przy oringu na 'gniezdzie' w filtrze. Czesto sie zdarza (az za bardzo) ze faktycznie zawor/oring jest uszkodzony fizycznie - prawdopodobnie podczas uzywania narzedzi w postaci srubokreta podczas wymiany filtra (czasem ciezko wychodzi)... ale to akurat latwo ocenic wzrokowo.
skoro odpala i gaśnie to może miałeś paliwa poniżej 1/4 czy tam 1/2 baku? Może pompka spiętrzająca w baku? i jak teraz po zatankowaniu do pełna?PITRO pisze:Drodzy koledzy wymienili filter paliwa,wężyki przelewowe pościskali objemki i palił.
po przyjeździe do domu po 3h odpala na dotyk,a rano znowu nic po bezpośrednim podaniu paliwa pali na dotyk.odpalił minutę popracował zgasiłem i odpala na dotyk.
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !