OK doszło. Potwierdzam - skrzynia
GAC. Czyli powinni zamontować Ci sterownik
4F0 910 155 M.
Nie - Control Unit to na pewno sterownik elektryczny.
Nie wiem co Ci doradzić teraz - bez możliwości podłączenia interfejsu na własną rękę mamy bardzo ograniczone możliwości. Serwis nam nie pomoże. Mając auto na gwarancji - niestety jesteś zdany na nich
Jeśli uda Ci się podłączyć VAG-a - może uda się coś zdziałać.
Inna sprawa - gość stwierdził brak usterki mechanicznej tylko przez skan błędów i dzięki analizie bloków pomiarowych? Bez rozbierania skrzyni? Byłby mistrzem świata.
Sterownik elektryczny owszem, mógł być uszkodzony - nie wszystkie usterki generują tryb awaryjny. Ale gdyby rozwiązano Twój problem - nie miałbyś teraz szarpania. Może jakieś pojedyńcze przypadki za sprawą płukania bloku zaworów - ale nie systematyczne.