jakbyś wiedział ile kosztują to byś tak nie pisałPeter22 pisze:kolego tak jak napisałes lepiej wymienic wszystkie
[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
- M1A1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 166
- Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
- Imię: Marian
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Okolice Giżycka
- Kontakt:
Po mieście śmigam mało w zasadzie dojeżdżam do pracy przez obwodnicę i nie jeżdżę jak emeryt a DPF-a prawdopodobnie nie mam 7GN mam we wlepce ,ale muszę sprawdzić łopatologicznie tz.na kanale.A wtryski można kupić na tutaj
http://allegro.pl/audi-a6-a8-phaeton-3- ... 16263.html
tylko nie wiadomo czy tego nie składał chińczyk ale w w dzisiejszych czasach zadajmy sobie pytanie-czego nie składa chińczyk?
http://allegro.pl/audi-a6-a8-phaeton-3- ... 16263.html
tylko nie wiadomo czy tego nie składał chińczyk ale w w dzisiejszych czasach zadajmy sobie pytanie-czego nie składa chińczyk?
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-
Peter22
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
dzisiaj zrobiłem z kumplem proces wypalania DPF-a , po rozmowie z Rogallem doszlismy do wniosku ze trzeba wyciac to dziadostwo i wyłączyc programowo gdyz auto jeździ tylko po miescie niewielkie odległości i proces wypalania nie mógł sie włączyc sam w trakcie jazdy a próbował dlatego podnosił sie stan oleju . 3 wtryski są bliskie górnej granicy , ale auto wcale nie kopci . Teraz wywalam DPF-a i zobaczymy czy stan oleju bedzie sie podnosił . Co nie zmienia faktu ze i tak trzeba sie juz rozgladac za nowymi wtryskami .
-
tmr
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2007
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
omg...Peter22 pisze:dzisiaj zrobiłem z kumplem proces wypalania DPF-a , po rozmowie z Rogallem doszlismy do wniosku ze trzeba wyciac to dziadostwo i wyłączyc programowo gdyz auto jeździ tylko po miescie niewielkie odległości i proces wypalania nie mógł sie włączyc sam w trakcie jazdy a próbował dlatego podnosił sie stan oleju . 3 wtryski są bliskie górnej granicy , ale auto wcale nie kopci . Teraz wywalam DPF-a i zobaczymy czy stan oleju bedzie sie podnosił . Co nie zmienia faktu ze i tak trzeba sie juz rozgladac za nowymi wtryskami .
A wiesz że po owym "wywaleniu" auto najprawdopodobniej kopcić zacznie?
Wykonane mody
:
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak
-
Peter22
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
tmr pisze:omg...Peter22 pisze:dzisiaj zrobiłem z kumplem proces wypalania DPF-a , po rozmowie z Rogallem doszlismy do wniosku ze trzeba wyciac to dziadostwo i wyłączyc programowo gdyz auto jeździ tylko po miescie niewielkie odległości i proces wypalania nie mógł sie włączyc sam w trakcie jazdy a próbował dlatego podnosił sie stan oleju . 3 wtryski są bliskie górnej granicy , ale auto wcale nie kopci . Teraz wywalam DPF-a i zobaczymy czy stan oleju bedzie sie podnosił . Co nie zmienia faktu ze i tak trzeba sie juz rozgladac za nowymi wtryskami .- stary, a (że tak powiem...) oświecił Cię gość jakiej zmiany w układzie smarowania/zasilania silnika w paliwo możesz oczekiwać po wycięciu DPFa? (i po "wyłączeniu programowym"?)
A wiesz że po owym "wywaleniu" auto najprawdopodobniej kopcić zacznie?
mam wywalony w swoim 2.0 BRE i nie kopci
-
tmr
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2007
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
Wykonane mody
:
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak
-
MaTyS
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
Opierając się na tym co pisał już w temacie Piotruś i co sugeruje Tmr stawiam na to, że oleju dalej będzie przybywało... . Czytaj dokładniejPeter22 pisze:wywalam i w sobote zobaczymy co wyjdzie . a napisałemniej wczes dlaczego przybywało oleju. czytaj dokładnietmr pisze:to wywal jeszcze w 3.0 BMK (w takim w którym "zaczyna przybywać oleju")
-
TuneFORCE
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 270
- Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
- Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
- Kontakt:
Pierwsze twa screany to zrzuty z przed modyfikacji...najważniejszy jest ten z grupami dotyczącymi DPFa...na kolejnych dwóch widok po modyfikacji...obie sondy temperaturowe są wyłączone(wyprogramowane), temperatury które widać są stałe i nie mieniają się. Czujniki można wywalić całkowicie. Proponujemy zostawiać pierwszy, przydaje się przy późniejszym tuningu <peace>
Jeśli chodzi o usunięcie DPFa w silniku 2.7TDI(dla laika niby to samo co 3.0) to od zawsze był to problem, po modyfikacji auto nie miało mocy lub co pewien przebyty dystans występował notlauf...o ograniczonej diagnozie nie wspominając.
Jak ktoś ma chęć to można całkowicie wyłączyć wszystkie bloki pomiarowe dotyczące DPFa.
Zamieszczam te informacje żeby się pochwalić i jednocześnie dać możliwość osoba które wywaliły filtr na mały rekonesans i porównanie tego co mają u siebie.
Jeśli chodzi o usunięcie DPFa w silniku 2.7TDI(dla laika niby to samo co 3.0) to od zawsze był to problem, po modyfikacji auto nie miało mocy lub co pewien przebyty dystans występował notlauf...o ograniczonej diagnozie nie wspominając.
Jak ktoś ma chęć to można całkowicie wyłączyć wszystkie bloki pomiarowe dotyczące DPFa.
Zamieszczam te informacje żeby się pochwalić i jednocześnie dać możliwość osoba które wywaliły filtr na mały rekonesans i porównanie tego co mają u siebie.
- Załączniki
Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 20:18 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
tuneforce.pl
serwisdpf.pl








