Post
autor: TuneFORCE » 28 paź 2011, 15:40
Pierwsze twa screany to zrzuty z przed modyfikacji...najważniejszy jest ten z grupami dotyczącymi DPFa...na kolejnych dwóch widok po modyfikacji...obie sondy temperaturowe są wyłączone(wyprogramowane), temperatury które widać są stałe i nie mieniają się. Czujniki można wywalić całkowicie. Proponujemy zostawiać pierwszy, przydaje się przy późniejszym tuningu <peace>
Jeśli chodzi o usunięcie DPFa w silniku 2.7TDI(dla laika niby to samo co 3.0) to od zawsze był to problem, po modyfikacji auto nie miało mocy lub co pewien przebyty dystans występował notlauf...o ograniczonej diagnozie nie wspominając.
Jak ktoś ma chęć to można całkowicie wyłączyć wszystkie bloki pomiarowe dotyczące DPFa.
Zamieszczam te informacje żeby się pochwalić i jednocześnie dać możliwość osoba które wywaliły filtr na mały rekonesans i porównanie tego co mają u siebie.
-
Załączniki
-

- VCDS - poÂłaczenie(seria)
-

- VCDS - bloki pomiarowe(seria)
-

- VCDS - bloki pomiarowe(mod)
-

- VCDS - poÂłaczenie(mod)
Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 20:18 przez
TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl