[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
czesc
ostatnio podlaczylem vaga i sprawdzilem stan wtryskiwaczy. wyszlo cos takiego:
VCDS Version: Release 10.6.0
Data version: 20100630
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
10:50:05
-0.52 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.47 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
1.04 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4
4.1 mg/str Injection Quantity
test zrobile przy rozgrzanym silniku. aktualny przebieg to 165000km.
chcialbym zeby ktos z was podpowiedzial mi czy wtryski sa ok i co znacza te zera w statusie
dzieki
ostatnio podlaczylem vaga i sprawdzilem stan wtryskiwaczy. wyszlo cos takiego:
VCDS Version: Release 10.6.0
Data version: 20100630
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
10:50:05
-0.52 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.47 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
1.04 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4
4.1 mg/str Injection Quantity
test zrobile przy rozgrzanym silniku. aktualny przebieg to 165000km.
chcialbym zeby ktos z was podpowiedzial mi czy wtryski sa ok i co znacza te zera w statusie
dzieki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 04 sty 2010, 18:23
- Lokalizacja: opole
piotruś,mam pytanko wymieniłem wtryski miałem eski a teraz założyłem AR-Y po konsultacjach z tmr-em, załozyłem, dopisałem po 2,5tys.km, sprawdzenie vcds pokazało ok i ostatnio stała ze 30-40min odpalona nic nie dymila bylo ok ,odjechalem jakies 200-300metrow stanolem na swiatlach patrze w lusterko a mi z tumikow zaczyna isc niewiem czy bialy dym czy co, dziwny zapach ,buchnelo wiekszą iloscią dymu ale cały czas stojąc,zielone swiatlo ruszylem dosc gwałtownie zeby zobaczyc czy bedzie dymila aby wyrzucic wszystko z tumikow(tak bylo wprzypadku starych wtryskow) a tu nic nawet pylka,dodam ze podymila jakies 5-10sekund i stad moje pytanie co to moze byc?czy ma z tym cos wspolnego egr?
a drugie pytanko ze po wymianie wtryskow po 2-3dniach zaczeło cos gruchotac przy ruszaniu tak jakby jakas zebatka przeskakiwala!!
moc ma normalnie,zadnych błedow na vcds-ie i tylko przy ruszaniu i 2-3 bieg jak jej przycisne na P pracuje jak zegareczek nawet przy gazowaniu jej dopiero pod obciążeniem!!
pozdrawiam!!
a drugie pytanko ze po wymianie wtryskow po 2-3dniach zaczeło cos gruchotac przy ruszaniu tak jakby jakas zebatka przeskakiwala!!
moc ma normalnie,zadnych błedow na vcds-ie i tylko przy ruszaniu i 2-3 bieg jak jej przycisne na P pracuje jak zegareczek nawet przy gazowaniu jej dopiero pod obciążeniem!!
pozdrawiam!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 04 sty 2010, 18:23
- Lokalizacja: opole
Piotruś,ale czy to mozliwe zeby tylko na 5sekund zadymila,wczesniej na starych wtryskach to po 5min.tak kopcila ze URSUS C330 tak nie kopci a po ruszeniu ze 200metrow wypluwala to co sie nagromadzilo w wydechu a tym razem na postoju i trwało to 5sekund bez ruszania na D bo stałem na swiatłach a co do zapachu to nie ze ja jestem znawcą ale na starych wtryskach to był zupelnie inny zapach teraz to był taki jakby preparat do silnikow(mycia)wyparował z tumikow!!
odnosnie twojej drugiej odpowiedzi związanej z turbiną to przed wymianą wtryskiwaczy tego nie było,ja wiem ze na odległosc i z opisu tego nieda sie potwierdzic,ale czy jesli byla by na wykonczeniu to normalnie bedzie pompowac zaznacze ze przy butowaniu nie kopci na czarno ,oleju nie ubywa poprostu zero objawow oprocz tego brzęczenia!!(brzeczenie dochodzi od lewej strony słychac jak otworze okno po tej stronie jak jechałem obok i otwarłem okno pasazera to cisza nic nie słychac a turbo to posrodku jest)
wtakim razie jak sprawdzic turbo czy to oner?!!
pozdrawiam ÂŁukasz!!
[ Dodano: 2011-07-31, 19:23 ]
ZelwaBoi napinacze własnie bedą wymieniane 8 sierpnia tez myslalem ze to moze one ale wydaje mi sie ze akurat one to grzechotały by na wolnych obrotach bo pod obciązeniem niby na chlopski rozum niepowinny bo olej juz pod wiekszym cisnieniem wali ale to tylko moje tłumaczenie
poprzedna c6 tez z tym silnikiem sprzedana rodzicą nie było takich pierdól masakra jakas i tamta miała na jechane o 40tys.wiecej bez potwierdzenia przebiegu ,ta ma potwierdzony wyciągami z vinu i takie bzdety
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
odnosnie twojej drugiej odpowiedzi związanej z turbiną to przed wymianą wtryskiwaczy tego nie było,ja wiem ze na odległosc i z opisu tego nieda sie potwierdzic,ale czy jesli byla by na wykonczeniu to normalnie bedzie pompowac zaznacze ze przy butowaniu nie kopci na czarno ,oleju nie ubywa poprostu zero objawow oprocz tego brzęczenia!!(brzeczenie dochodzi od lewej strony słychac jak otworze okno po tej stronie jak jechałem obok i otwarłem okno pasazera to cisza nic nie słychac a turbo to posrodku jest)
wtakim razie jak sprawdzic turbo czy to oner?!!
pozdrawiam ÂŁukasz!!
[ Dodano: 2011-07-31, 19:23 ]
ZelwaBoi napinacze własnie bedą wymieniane 8 sierpnia tez myslalem ze to moze one ale wydaje mi sie ze akurat one to grzechotały by na wolnych obrotach bo pod obciązeniem niby na chlopski rozum niepowinny bo olej juz pod wiekszym cisnieniem wali ale to tylko moje tłumaczenie

poprzedna c6 tez z tym silnikiem sprzedana rodzicą nie było takich pierdól masakra jakas i tamta miała na jechane o 40tys.wiecej bez potwierdzenia przebiegu ,ta ma potwierdzony wyciągami z vinu i takie bzdety


![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 04 sty 2010, 18:23
- Lokalizacja: opole
ZelwaBoi,własnie tam to słychac,odnosnie klimy to robiłem na początku sezonu wszystko chula aczkolwiek łozysko na wiatraku było wydupione jak sie włanczało klime to całą budą trzesło,wymienilem i problem zniknął,teraz to
!nadmienie ze dzieje sie to jak juz sie motor rozgrzeje jak zimny to tego niema!!! 


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 04 sty 2010, 18:23
- Lokalizacja: opole
ZelwaBoi,no ja to niemam pojecia co to moze byc ,musze chyba rozebrac przod auta i wysłuchiwac po starcie
,albo kogos malego wsadzic pod maske i butowac to moze wychwyci to rezanie!!!
najgorsze ze to jest jak sie troche zagrzeje
[/b]
[ Dodano: 2011-08-01, 10:59 ]
albo to moze ktorys napinacz,rolka tak jak pisales wczesniej


najgorsze ze to jest jak sie troche zagrzeje

[ Dodano: 2011-08-01, 10:59 ]
albo to moze ktorys napinacz,rolka tak jak pisales wczesniej

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 04 sty 2010, 18:23
- Lokalizacja: opole
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 270
- Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
- Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
- Kontakt:
ZelvaBOi moim zdaniem fakt iz przybyło Ci oleju nie oznacz wcale że problem jest z wtryskami.
ÂŻeby wykluczyć wtryskiwacze należy je wyjąć z auta i sprawdzić odpowiednim urządzeniem, jak się potwierdzi że sa OK to szukaj problemu w DPFie...
Moim zdaniem układ oczyszczani spalin w twoim aucie nie działa poprawnie, i któryś z elementów jest do wymiany, pomimo tego że niby wszystko funkcjonuje jak należy.
ÂŻeby wykluczyć wtryskiwacze należy je wyjąć z auta i sprawdzić odpowiednim urządzeniem, jak się potwierdzi że sa OK to szukaj problemu w DPFie...
Moim zdaniem układ oczyszczani spalin w twoim aucie nie działa poprawnie, i któryś z elementów jest do wymiany, pomimo tego że niby wszystko funkcjonuje jak należy.
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 05 sty 2011, 22:13
- Lokalizacja: Szczecin,zachodniopomorskie
Witam ostatnio rozmawialem z kolega ktory ma VW 2.0 TDI i padl mu pompowtrysk zacholowal auto do serwisu i wymienili mu za free .Zdazwonilem dzis do ASO Audi i oni nic takiegiego niewiedzo o wymianie gratisowej pompowtryskiwaczy w przypadku uszkodzenia .W jego aucie byly popmki SIMENSA i podobno sa one bardzo wadliwe czy one tez byly montowane w Audi czy w Audi moze te lepsze Bosha byly tylko montowane?
a jesli pokazalo na komp po wyciagnieciu wtryskow ze sa ok , a auto nie posiada dpfa to co wtedy:(TuneFORCE pisze:ZelvaBOi moim zdaniem fakt iz przybyło Ci oleju nie oznacz wcale że problem jest z wtryskami.
ÂŻeby wykluczyć wtryskiwacze należy je wyjąć z auta i sprawdzić odpowiednim urządzeniem, jak się potwierdzi że sa OK to szukaj problemu w DPFie...
Moim zdaniem układ oczyszczani spalin w twoim aucie nie działa poprawnie, i któryś z elementów jest do wymiany, pomimo tego że niby wszystko funkcjonuje jak należy.
- M1A1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 166
- Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
- Imię: Marian
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Okolice Giżycka
- Kontakt:
Witam Panowie.
A więc i mnie jako posiadacza silnika 3.0 TDI dopadły prawdopodobnie lejące wtryski na dniach to zdiagnozuję,bo prawdopodobnie przybywa mi oleju i pytanie do was:
we wlepce mam 7GN więc z tego co pisał MaTyS w jednym z tematów prawdopodobnie nie mam DPF
wtryski mam 059130277Q nr na dole 0445115004 i stąd moje pytanie ,wiem że wtrysków Q nie ma mogę je zastąpić np.BD,AR,BE na tych wtryskach drugi nr jest 0445116015,czy ten drugi nr ma jakieś znaczenie,czy tylko ten pierwszy.
Podam swój VIN dla potwierdzenia jakie wtryski powinienem zastosować.
VINWAUZZZ4F15N052342 kod silnika BMK
Pozdrawiam Marian.
A więc i mnie jako posiadacza silnika 3.0 TDI dopadły prawdopodobnie lejące wtryski na dniach to zdiagnozuję,bo prawdopodobnie przybywa mi oleju i pytanie do was:
we wlepce mam 7GN więc z tego co pisał MaTyS w jednym z tematów prawdopodobnie nie mam DPF
wtryski mam 059130277Q nr na dole 0445115004 i stąd moje pytanie ,wiem że wtrysków Q nie ma mogę je zastąpić np.BD,AR,BE na tych wtryskach drugi nr jest 0445116015,czy ten drugi nr ma jakieś znaczenie,czy tylko ten pierwszy.
Podam swój VIN dla potwierdzenia jakie wtryski powinienem zastosować.
VINWAUZZZ4F15N052342 kod silnika BMK
Pozdrawiam Marian.
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
- M1A1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 166
- Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
- Imię: Marian
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Okolice Giżycka
- Kontakt:
A więc sprawdziłem wtryski VCDS-em i wynika ,że jeden ma korektę - 2
następne dwie szt poniżej -20,następne dwie szt poniżej -30 i jeden -38 skąd wzięła się taka różnica,czy jakbym wymienił te trzy najgorsze na inne i zakodował je to nie przeszkadzało by to dla tych starych.Wiem, wiem ,zaraz napiszecie ,że wymieniać wszystkie 6szt.Co o tym sądzicie,w jednym temacie ktoś pisał ,że wymienił tylko trzy i wszystko było ok.U mnie najgorsze jest to ,że te złe wtryski nie są na jednej głowicy tylko pomieszane z tymi "dobrymi".
następne dwie szt poniżej -20,następne dwie szt poniżej -30 i jeden -38 skąd wzięła się taka różnica,czy jakbym wymienił te trzy najgorsze na inne i zakodował je to nie przeszkadzało by to dla tych starych.Wiem, wiem ,zaraz napiszecie ,że wymieniać wszystkie 6szt.Co o tym sądzicie,w jednym temacie ktoś pisał ,że wymienił tylko trzy i wszystko było ok.U mnie najgorsze jest to ,że te złe wtryski nie są na jednej głowicy tylko pomieszane z tymi "dobrymi".
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
kolego tak jak napisałes lepiej wymienic wszystkie , ale jesli wymienisz tylko te lejace to tez powinno sie poprawic. tylko niewiadomo ile wytrzymaja te ktore teraz nie leja . Jesli smigasz tylko po miescie to zastanow sie nad wywaleniem DPF-a . Dowiadywales sie juz jaka jest cena nowych wtrysków
? Pytam Bo u ojca jest identyczny silnik jak u ciebie i tez ju z sie chyba kończa, zaczyna przybywac oleju . Jutro jade na kompa to bede wiedzial na100%
