Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
marnawro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 07 lis 2010, 11:34
Lokalizacja: gliwice

Post autor: marnawro » 24 cze 2011, 13:01

Jestem po wymianie 3 wtrysków i problem z zacinaniem się przy odpalaniu na ciepłym silniku zniknął.
Czeka mnie jeszcze wymiana 3 kolejnych bo na wymianę kompletu zabrakło mi kasy.
Dziękuję wszystkim za pomoc.

lodriver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 03 lut 2010, 09:45
Lokalizacja: thetford/uk

Post autor: lodriver » 30 cze 2011, 14:16

czesc

ostatnio podlaczylem vaga i sprawdzilem stan wtryskiwaczy. wyszlo cos takiego:


VCDS Version: Release 10.6.0
Data version: 20100630



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


10:50:05
-0.52 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.47 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
1.04 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4
4.1 mg/str Injection Quantity

test zrobile przy rozgrzanym silniku. aktualny przebieg to 165000km.

chcialbym zeby ktos z was podpowiedzial mi czy wtryski sa ok i co znacza te zera w statusie
dzieki

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 31 lip 2011, 11:21

Może mnie Piotruś poprawi ale wydaje mi się, że ON w oleju jest dosyć łatwo wyczuwalny nosem ;)

lukasz11402
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 04 sty 2010, 18:23
Lokalizacja: opole

Post autor: lukasz11402 » 31 lip 2011, 14:17

piotruś,mam pytanko wymieniłem wtryski miałem eski a teraz założyłem AR-Y po konsultacjach z tmr-em, załozyłem, dopisałem po 2,5tys.km, sprawdzenie vcds pokazało ok i ostatnio stała ze 30-40min odpalona nic nie dymila bylo ok ,odjechalem jakies 200-300metrow stanolem na swiatlach patrze w lusterko a mi z tumikow zaczyna isc niewiem czy bialy dym czy co, dziwny zapach ,buchnelo wiekszą iloscią dymu ale cały czas stojąc,zielone swiatlo ruszylem dosc gwałtownie zeby zobaczyc czy bedzie dymila aby wyrzucic wszystko z tumikow(tak bylo wprzypadku starych wtryskow) a tu nic nawet pylka,dodam ze podymila jakies 5-10sekund i stad moje pytanie co to moze byc?czy ma z tym cos wspolnego egr?
a drugie pytanko ze po wymianie wtryskow po 2-3dniach zaczeło cos gruchotac przy ruszaniu tak jakby jakas zebatka przeskakiwala!!
moc ma normalnie,zadnych błedow na vcds-ie i tylko przy ruszaniu i 2-3 bieg jak jej przycisne na P pracuje jak zegareczek nawet przy gazowaniu jej dopiero pod obciążeniem!!
pozdrawiam!!

lukasz11402
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 04 sty 2010, 18:23
Lokalizacja: opole

Post autor: lukasz11402 » 31 lip 2011, 19:09

Piotruś,ale czy to mozliwe zeby tylko na 5sekund zadymila,wczesniej na starych wtryskach to po 5min.tak kopcila ze URSUS C330 tak nie kopci a po ruszeniu ze 200metrow wypluwala to co sie nagromadzilo w wydechu a tym razem na postoju i trwało to 5sekund bez ruszania na D bo stałem na swiatłach a co do zapachu to nie ze ja jestem znawcą ale na starych wtryskach to był zupelnie inny zapach teraz to był taki jakby preparat do silnikow(mycia)wyparował z tumikow!!

odnosnie twojej drugiej odpowiedzi związanej z turbiną to przed wymianą wtryskiwaczy tego nie było,ja wiem ze na odległosc i z opisu tego nieda sie potwierdzic,ale czy jesli byla by na wykonczeniu to normalnie bedzie pompowac zaznacze ze przy butowaniu nie kopci na czarno ,oleju nie ubywa poprostu zero objawow oprocz tego brzęczenia!!(brzeczenie dochodzi od lewej strony słychac jak otworze okno po tej stronie jak jechałem obok i otwarłem okno pasazera to cisza nic nie słychac a turbo to posrodku jest)
wtakim razie jak sprawdzic turbo czy to oner?!!
pozdrawiam ÂŁukasz!!

[ Dodano: 2011-07-31, 19:23 ]
ZelwaBoi napinacze własnie bedą wymieniane 8 sierpnia tez myslalem ze to moze one ale wydaje mi sie ze akurat one to grzechotały by na wolnych obrotach bo pod obciązeniem niby na chlopski rozum niepowinny bo olej juz pod wiekszym cisnieniem wali ale to tylko moje tłumaczenie <wnerw>
poprzedna c6 tez z tym silnikiem sprzedana rodzicą nie było takich pierdól masakra jakas i tamta miała na jechane o 40tys.wiecej bez potwierdzenia przebiegu ,ta ma potwierdzony wyciągami z vinu i takie bzdety :[ :( :]

lukasz11402
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 04 sty 2010, 18:23
Lokalizacja: opole

Post autor: lukasz11402 » 01 sie 2011, 10:05

ZelwaBoi,własnie tam to słychac,odnosnie klimy to robiłem na początku sezonu wszystko chula aczkolwiek łozysko na wiatraku było wydupione jak sie włanczało klime to całą budą trzesło,wymienilem i problem zniknął,teraz to !!!nadmienie ze dzieje sie to jak juz sie motor rozgrzeje jak zimny to tego niema!!! <wnerw>

lukasz11402
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 04 sty 2010, 18:23
Lokalizacja: opole

Post autor: lukasz11402 » 01 sie 2011, 10:58

ZelwaBoi,no ja to niemam pojecia co to moze byc ,musze chyba rozebrac przod auta i wysłuchiwac po starcie <wnerw> ,albo kogos malego wsadzic pod maske i butowac to moze wychwyci to rezanie!!! <rotfl>
najgorsze ze to jest jak sie troche zagrzeje <mysli> [/b]

[ Dodano: 2011-08-01, 10:59 ]
albo to moze ktorys napinacz,rolka tak jak pisales wczesniej <mysli>

lukasz11402
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 04 sty 2010, 18:23
Lokalizacja: opole

Post autor: lukasz11402 » 01 sie 2011, 12:02

ZelwaBoi,myslisz ze niebyloby to słychac na wolnych obrotach,czy chocby przy gazowaniu?!
bo k.....wa u mnie na wolnych pracuje idealnie <szok>

[ Dodano: 2011-08-01, 12:10 ]
załozyłem nowy temat :(

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 10 sie 2011, 18:39

ZelvaBOi moim zdaniem fakt iz przybyło Ci oleju nie oznacz wcale że problem jest z wtryskami.

ÂŻeby wykluczyć wtryskiwacze należy je wyjąć z auta i sprawdzić odpowiednim urządzeniem, jak się potwierdzi że sa OK to szukaj problemu w DPFie...

Moim zdaniem układ oczyszczani spalin w twoim aucie nie działa poprawnie, i któryś z elementów jest do wymiany, pomimo tego że niby wszystko funkcjonuje jak należy.
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

murzynek30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 05 sty 2011, 22:13
Lokalizacja: Szczecin,zachodniopomorskie

Post autor: murzynek30 » 29 sie 2011, 20:28

Witam ostatnio rozmawialem z kolega ktory ma VW 2.0 TDI i padl mu pompowtrysk zacholowal auto do serwisu i wymienili mu za free .Zdazwonilem dzis do ASO Audi i oni nic takiegiego niewiedzo o wymianie gratisowej pompowtryskiwaczy w przypadku uszkodzenia .W jego aucie byly popmki SIMENSA i podobno sa one bardzo wadliwe czy one tez byly montowane w Audi czy w Audi moze te lepsze Bosha byly tylko montowane?

Bery
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 09 lut 2010, 22:29
Lokalizacja: Tuszyn

Post autor: Bery » 02 wrz 2011, 13:40

TuneFORCE pisze:ZelvaBOi moim zdaniem fakt iz przybyło Ci oleju nie oznacz wcale że problem jest z wtryskami.

ÂŻeby wykluczyć wtryskiwacze należy je wyjąć z auta i sprawdzić odpowiednim urządzeniem, jak się potwierdzi że sa OK to szukaj problemu w DPFie...

Moim zdaniem układ oczyszczani spalin w twoim aucie nie działa poprawnie, i któryś z elementów jest do wymiany, pomimo tego że niby wszystko funkcjonuje jak należy.
a jesli pokazalo na komp po wyciagnieciu wtryskow ze sa ok , a auto nie posiada dpfa to co wtedy:(

Awatar użytkownika
M1A1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
Imię: Marian
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Okolice Giżycka
Kontakt:

Post autor: M1A1 » 27 wrz 2011, 09:37

Witam Panowie.
A więc i mnie jako posiadacza silnika 3.0 TDI dopadły prawdopodobnie lejące wtryski na dniach to zdiagnozuję,bo prawdopodobnie przybywa mi oleju i pytanie do was:
we wlepce mam 7GN więc z tego co pisał MaTyS w jednym z tematów prawdopodobnie nie mam DPF
wtryski mam 059130277Q nr na dole 0445115004 i stąd moje pytanie ,wiem że wtrysków Q nie ma mogę je zastąpić np.BD,AR,BE na tych wtryskach drugi nr jest 0445116015,czy ten drugi nr ma jakieś znaczenie,czy tylko ten pierwszy.
Podam swój VIN dla potwierdzenia jakie wtryski powinienem zastosować.
VINWAUZZZ4F15N052342 kod silnika BMK

Pozdrawiam Marian.
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu

kry
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 18 paź 2010, 19:46
Lokalizacja: Polska

Post autor: kry » 02 paź 2011, 14:48

Witam
W sprawie wtrysków jeśli macie auto serwisowane (udokumentowany przebieg ) i padły wam wtryski i są to simensa to w ASO powinni wymienić za darmo

Awatar użytkownika
M1A1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
Imię: Marian
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Okolice Giżycka
Kontakt:

Post autor: M1A1 » 21 paź 2011, 12:46

A więc sprawdziłem wtryski VCDS-em i wynika ,że jeden ma korektę - 2
następne dwie szt poniżej -20,następne dwie szt poniżej -30 i jeden -38 skąd wzięła się taka różnica,czy jakbym wymienił te trzy najgorsze na inne i zakodował je to nie przeszkadzało by to dla tych starych.Wiem, wiem ,zaraz napiszecie ,że wymieniać wszystkie 6szt.Co o tym sądzicie,w jednym temacie ktoś pisał ,że wymienił tylko trzy i wszystko było ok.U mnie najgorsze jest to ,że te złe wtryski nie są na jednej głowicy tylko pomieszane z tymi "dobrymi".
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 21 paź 2011, 17:51

kolego tak jak napisałes lepiej wymienic wszystkie , ale jesli wymienisz tylko te lejace to tez powinno sie poprawic. tylko niewiadomo ile wytrzymaja te ktore teraz nie leja . Jesli smigasz tylko po miescie to zastanow sie nad wywaleniem DPF-a . Dowiadywales sie juz jaka jest cena nowych wtrysków ??? Pytam Bo u ojca jest identyczny silnik jak u ciebie i tez ju z sie chyba kończa, zaczyna przybywac oleju . Jutro jade na kompa to bede wiedzial na100%

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja