Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICÂĄ"

Silniki wysokoprężne
Emis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 19 cze 2011, 22:08
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Emis » 23 wrz 2011, 14:58

005445 - Throttle Valve Controller: Malfunction
P1545 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Czyli mnie tez czeka regeneracja? :(

Jakby ktoś miał ten błąd to nie kolektory! Wymiana przepustnicy rozwiąże problem!
Ostatnio zmieniony 08 paź 2011, 23:37 przez Emis, łącznie zmieniany 1 raz.

fistral
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 22 wrz 2011, 16:22
Lokalizacja: Świdnica/dolnysląsk

Post autor: fistral » 26 wrz 2011, 20:18

ZelvaBOi pisze:Zasadniczo problem rozgryza sie na dwa sposoby (takie mam info od kumpla z ASO) - jak sie kolektor nie zamyka to specjalnie sie nic nie dzieje - roznica w dawce na cylinder jest tak niewielka, ze nie ma znaczenia - bo chodzi o niskie obroty. Problem jest w momencie jak sie nie otwiera (wysokie obroty) - wtedy jeden cylinder jest "dociagany" przez pozostale i mozna uwalic silnik. Rozroznia sie je po VAGowaniu - pierwszy to lower limit not exceed a drugi to upper limit. Poza tym faktycznie z powodu bledu osprzetu zmieniane sa troche parametry - auto sie obcina na jakies 200 hp z tego powodu - czyli 10-15% w plecy (zaleznie od auta) - faktycznie bez jazdy sportowej moze byc to niezauwazalne - lekko opuznia sie narastanie Nm (skrzynia zmienia charakterystyke) - to wszystko sa dzialania prewencyjne softu auta ale nie wplywaja na jednostke a raczej ja staraja sie chronic. Chociaz to wiele nie zmienia.
Ja z bledem opedzilem ok. 80 tys km i nic sie nie stalo - to tylko potwierdza info z ASO - mialem przypadek niedomykania.
witam

właśnie ja u siebie mam "lower limit" na razie sporadycznie, tylko takie pytanko, bo jak wyskoczy błąd, to jak podniosę pokrywę to to cięgienko można ręką przesuwać a raczej naciskać, to jakie to ma znaczenie czy się ma błąd "lower" czy "upper" bo mam wrażenie, że i tak po zaczytaniu błędu komp odcina sterowanie sliniczkiem, czy może się mylę :/ , czy jednak pomimo tego ze można, że jest nazwijmy to "miekki" w pewnym zakresie obrotów jednak się załącza ?

poza tym u mnie tak jak opisane wyżej przy zapalonym check engine mam wrażenie jakby auto było trochę słabsze, nie jest to jakaś przepaść ale ewidentnie słabiej się zbiera z niskich obrotów.

pozdrawiam

Margos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 28 wrz 2011, 20:12
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: Margos » 28 wrz 2011, 20:20

Witam. Mam podobny problem przy Audi 2.0 TDI

ÂŚwieci kontrolka silnika, po diagnozie okazało się, że to przepustnica. Po przeczyszczeniu jej pojawił się ten sam problem po trzech dniach. Zastanawiam się na wymianę na nową. Jest jakieś inne rozwiązanie? Proszę o szybką odpowiedź.

mmld
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 30 wrz 2011, 09:04
Lokalizacja: Koło

Post autor: mmld » 30 wrz 2011, 13:27

Cześć, mam podobny problem, możesz mi przeslać adres gdzie mogę dostać emulatory tych klapek?

Pozdrawiam

Michal
mmld@wp.pl

fistral
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 22 wrz 2011, 16:22
Lokalizacja: Świdnica/dolnysląsk

Post autor: fistral » 03 paź 2011, 10:02

a czy ktoś regeneruje te kolektory ale w okolicach dolnego śląska ?
bo wysyłanie do Gdyni czy tam Gdańska na zbyt długi czas uziemi mnie bez auta :(

pozdrawiam

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 30 paź 2011, 12:18

a mam pytanie takie czy kolektory te a dokaldniej syf gromadzacy sie w nich moze byc przyczyna nierwonych obrotow silnika ktory jest rozgrzany ( np po trasie)i zostal ponownie odpalony!

[ Dodano: 2011-10-30, 12:21 ]
Wczoraj pojaiwlo mi sie cos takiego 17426 - Zawór motylkowy kol.ssącego (zespół 2): nie osiągnięto dolnego poł.krańcowego
P1018 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 269.1 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 10.49 V
Cykl pracy: 20.5 %
Cykl pracy: 88.8 %
Cykl pracy: 20.5 %
Temperatura: 7.2°C
Zdemontowalem kolektory ciezko chodizly, wymylem wyszorowalem z nagaru i nasamrowalem siliconem i poki co jest niby ok!ale na jak dlugo nie wiem!

samsonowich
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 24 lip 2011, 15:02
Lokalizacja: ŚWIęTOKRZYSKIE

Post autor: samsonowich » 17 lis 2011, 23:21

fistral pisze:a czy ktoś regeneruje te kolektory ale w okolicach dolnego śląska ?
bo wysyłanie do Gdyni czy tam Gdańska na zbyt długi czas uziemi mnie bez auta :(

pozdrawiam
Fistral Ja miałem ten ten problem jakieś 3 miesiące temu. Musisz pojeździć i popytać po warsztatach ktoś życzliwy w końcu skieruje cie tam gdzie trzeba. Znalazłem mechanika który zrobił to praktycznie od ręki więc filozofii wielkiej w tym nie ma. pozdrawiam

fistral
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 22 wrz 2011, 16:22
Lokalizacja: Świdnica/dolnysląsk

Post autor: fistral » 01 gru 2011, 13:17

samsonowich pisze:
Fistral Ja miałem ten ten problem jakieś 3 miesiące temu. Musisz pojeździć i popytać po warsztatach ktoś życzliwy w końcu skieruje cie tam gdzie trzeba. Znalazłem mechanika który zrobił to praktycznie od ręki więc filozofii wielkiej w tym nie ma. pozdrawiam
a gdzie to zrobiłeś ? mozesz dać jakies namiary ? ile trwała naprawa i jaki koszt ?

Velerad
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 24 sie 2010, 08:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Velerad » 02 gru 2011, 23:48

Przeczytaj mój wcześniejszy wpis w tym wątku ... u mnie taka naprawa działa już bez najmniejszych problemów ponad 20 tys km ... jedyne co zmodyfikowałem to fakt, że okręciłem teflonem wszystkie trzpienie na których osadzone są dźwigienki a nie tylko ten koniec który spadał ... w kompie brak błędów i wszystkie testy wychodzą idealnie.

To nie jest trudne i ogarniesz to sam bez problemu a jakby co to jak widzisz nie masz do mnie daleko. Z braku czasu nie goszczę tu często więc jakby co to na priva.

fistral
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 22 wrz 2011, 16:22
Lokalizacja: Świdnica/dolnysląsk

Post autor: fistral » 03 gru 2011, 13:12

Velerad pisze: ... jedyne co zmodyfikowałem to fakt, że okręciłem teflonem wszystkie trzpienie na których osadzone są dźwigienki a nie tylko ten koniec który spadał ... w kompie brak błędów i wszystkie testy wychodzą idealnie.

To nie jest trudne i ogarniesz to sam bez problemu a jakby co to jak widzisz nie masz do mnie daleko. Z braku czasu nie goszczę tu często więc jakby co to na priva.
hej niestety u mnie luzy nie za na dzwigienkach - one trzymaja sie dobrze, u mnie problem jest z nie wiem jak to znawac - sama oska/tulejka ktora obraca sie w srodku, widzialem ze tutaj robil ktos takie male luty na pierscieniu/zawleczce, wydaje mi sie ze wlaswnie cos takiego trzeba u mnie zrobic.

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 03 sty 2012, 00:10

Odswiezajac temat, problem z klapami pojawil sie i u mnie. Ale zglebiwszy ten post jestem juz glupi. Na poczatku jest jasno i wyraznie napisane ze Bank 2 to lewa strona- strona kierowcy, a pod koniec tematu jest napisane ze bank 2 to strona prawa czyli strona pasazera.I komu teraz wierzyc?I jak to sprawdzic?:-( Masakra

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 03 sty 2012, 22:29

teraz bądź mądry i pisz wiersze.. :-(. Ty Piotruś wytłumaczyłeś tak a w ASO w Poznaniu powiedzili mi, że To co nieparzyste to zawsze lewa strona a to co parzyste to zawsze prawa strona..... Nie wiem komu juz wierzyc... Poza tym jestem juz kompletnie glupi! Gdyz pokazuje mi bank2 i nie wiem dlaczgo to kolektor po stronie pasażera zawiesza mi sie gdy dochodzi do konca.

banditen

Post autor: banditen » 04 sty 2012, 00:05

Witam
Potrzebuję Waszej pomocy w sprawie jak z tematu, czyli błędy kolektora/przepustnicy.

Historia mojego auta w tym temacie w skrócie wygląda następująco:
Obecnie przebieg 195000, ok 20k temu po zapaleniu się kontrolki engine i wizycie w ASO stwierdzono do wymiany jeden kolektor, wymieniłem, zapłaciłem.
Słyszałem, że jak padnie jeden to drugi zaraz też leci zazwyczaj no i tak się chyba stało - zaświeciła mi się ponownie kontrolka engine.
Oczywiście nie od razu, na początku na chwilę, potem na dłużej a teraz od ok miesiąca na stałe.
ÂŻadnych innych objawów, równa praca, może troszkę większe spalanie (...ale wiadomo...zima).

Byłem dzisiaj w ASO i stwierdzono, że to jednak raczej nie drugi kolektor tylko przepustnica, ale właściwie to nie byli pewni... (powiedzieli, że przepustnice już zamówią, ale przed wymianą jeszcze sprawdzą... ;)

Trochę coś im nie wierzę, a czytając ten wątek widzę, że ten temat może trzeba bardziej z sercem rozwiązać.

Tylko, że ja się kompletnie nie znam. Nie mam wydruku z VAGa.
Czy ktoś może mi pomóc najlepiej przez wskazanie jakiegoś dobrego miejsca w Warszawie lub okolicach, gdzie uczciwie do tej sprawy podejdą.

Proszę... nie chcę oddać ponownie samochodu do ASO, zostawić tam XXX i ponownie wrócić zaniechwilę...
Dzięki!

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 04 sty 2012, 08:23

banditen, ja serwisuję auto w Diagtonik w Jankach. Wejdź na ich stronę, przedzwoń, podpytaj. Mają dobry dział diagnostyki i mechaniki, więc powinni to porządnie zdiagnozować...

banditen

Post autor: banditen » 04 sty 2012, 10:02

0x4B25A, dzięki za podpowiedź. Dzwoniłem, umówiłem się na diagnozę. Zobaczymy co wyjdzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga