Witam
yarek_1 pisze:RoBka72
W poście piszesz:
Cytat:
Podsumowując, jeśli klapki są sztywne, dźwigienki nie spadają (nie są wyrobione), to pozostaje do wymiany nastawnik, więcej nie ma się co tam popsuć.
Mam taki właśnie przypadek (cięgna sztywne, luzów brak) a check engine świeci się losowo z błędem:
012597 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
O jakim nastawniku mówisz? daj jakąś fotkę/linka www.
Ja miałem taki sam błąd jak Ty
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F5 910 401 B HW: 4F0 907 401 C
Component: 2.7L V6TDI 000SG 0010
Revision: --H04--- Serial number:
Coding: 0011322
Shop #: WSC 77551 146 60433
VCID: 2044FC048A45
1 Fault Found:
012597 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 153906 km
Time Indication: 0
Date: 2011.05.22
Time: 10:54:29
Freeze Frame:
RPM: 714 /min
Torque: 39.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.84 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %
Readiness: 0 0 0 X 0
I też niby żadnych luzów, zregenerowałem klapy kolektora i wygląda to tak:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F5 910 401 B HW: 4F0 907 401 C
Component: 2.7L V6TDI 000SG 0010
Revision: --H04--- Serial number:
Coding: 0011322
Shop #: WSC 77551 146 60433
VCID: 2044FC048A45
No fault code found.
Readiness: 0 0 0 X 0
Pozdr