[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"
Witam,
Gdzie w Warszawie/okolicach można podjechać do normalnego ASO,
12597 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Mileage: 147258 km
Time Indication: 0
Date: 2011.01.28
Time: 01:19:07
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 11.78 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 20.5 %
Duty Cycle: 20.5 %
.
Gdzie w Warszawie/okolicach można podjechać do normalnego ASO,
12597 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Mileage: 147258 km
Time Indication: 0
Date: 2011.01.28
Time: 01:19:07
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 11.78 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 20.5 %
Duty Cycle: 20.5 %
.
------
Pozdrawiam,
Jarek.
Pozdrawiam,
Jarek.
- pama
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1264
- Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
- Imię: Forum Tomasz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bayern
- Kontakt:
yarek_1,
sluchaj.. to tylko kwestia czasu, kiedy Check Engine sie zaswieci..
Mnie zaswiecil sie po prawie 20k km <szok>
Sciagasz plastikowa pokrywe silnika.. i golym okiem, na wierzchu masz po lewej/prawej stronie dzwigienki i silniczek. Sprawdz ktora jest luzna.. Mnie np. wypada z waleczka
PS. Z tego co koledzy podaja.. koszt to 300-400PLN/strone
sluchaj.. to tylko kwestia czasu, kiedy Check Engine sie zaswieci..
Mnie zaswiecil sie po prawie 20k km <szok>
Sciagasz plastikowa pokrywe silnika.. i golym okiem, na wierzchu masz po lewej/prawej stronie dzwigienki i silniczek. Sprawdz ktora jest luzna.. Mnie np. wypada z waleczka

PS. Z tego co koledzy podaja.. koszt to 300-400PLN/strone

Wolę zapobiegać niż ostro leczyć później(dlatego nie czekam na zapalenie check engine - problem jest tak znany, że wiadomo co się stanie za kilka-kilkanaście kkm). Już w tym wątku ktoś wcześniej podał, że:
1.Najpierw pada jeden kolektor a po 20-30kkm drugi. I umnie dokładnie tak się stało. Przy 130kkm na gwarancji w DE był wymieniany lewy. Teraz mam 150kkm i zaczyna się historia z prawym.
2.Też już ktoś to napisał, że zapalenie się Check Engine jest tylko kwestią czasu.
Dziwili się dzisiaj z tego w warsztacie tam, gdzie wstawiłem.
Ale VCDS powtarzalnie po każdym skasowaniu wraca z błędem(12597).
3.Pierwsza diagnoza to, że dźwigienki nie działają. Prawdopodobnie silniczek pada pomału. Zobaczymy jak sytuacja się rozwinie. Dam znać.
1.Najpierw pada jeden kolektor a po 20-30kkm drugi. I umnie dokładnie tak się stało. Przy 130kkm na gwarancji w DE był wymieniany lewy. Teraz mam 150kkm i zaczyna się historia z prawym.
2.Też już ktoś to napisał, że zapalenie się Check Engine jest tylko kwestią czasu.
Dziwili się dzisiaj z tego w warsztacie tam, gdzie wstawiłem.
Ale VCDS powtarzalnie po każdym skasowaniu wraca z błędem(12597).
3.Pierwsza diagnoza to, że dźwigienki nie działają. Prawdopodobnie silniczek pada pomału. Zobaczymy jak sytuacja się rozwinie. Dam znać.
------
Pozdrawiam,
Jarek.
Pozdrawiam,
Jarek.
Witajcie,
Miałem podobna sytuacje jak wyżej,
Najpierw wymiana kolektorów, ostatnio coraz częściej zapalała się CHECK ENGINE , kasowanie gasiło lampkę, ale błąd pozostawał ( SAE P1017 :61) na stałe, skończyło się wymiana nastawnika, klapki były w 3-mieście sprawdzone i usztywnione, dźwigienki sztywne, wiec pozostał tylko nastawnik i po wymianie problem zniknął.
Podsumowując, jeśli klapki są sztywne, dźwigienki nie spadają (nie są wyrobione), to pozostaje do wymiany nastawnik, więcej nie ma się co tam popsuć.
Miałem podobna sytuacje jak wyżej,
Najpierw wymiana kolektorów, ostatnio coraz częściej zapalała się CHECK ENGINE , kasowanie gasiło lampkę, ale błąd pozostawał ( SAE P1017 :61) na stałe, skończyło się wymiana nastawnika, klapki były w 3-mieście sprawdzone i usztywnione, dźwigienki sztywne, wiec pozostał tylko nastawnik i po wymianie problem zniknął.
Podsumowując, jeśli klapki są sztywne, dźwigienki nie spadają (nie są wyrobione), to pozostaje do wymiany nastawnik, więcej nie ma się co tam popsuć.

- azad-der-boss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 118
- Rejestracja: 14 mar 2010, 19:16
- Lokalizacja: Bogacica/Dachau