Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ All] 4.2 V8 5v - grupa 093 wartości

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
gelus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 20 sie 2010, 10:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: gelus » 27 lip 2011, 14:42

w a3 w 1.8T 98 r mozna bylo jeszcze zrobic w blokach pomiarowych na kanale 0 przelaczyc na nastawy podstawowe... w a4 kanal 0 mam niedostepny

lepik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 24 paź 2010, 15:55
Lokalizacja: małopolska

Post autor: lepik » 10 sie 2011, 16:26

ANK na benzynie pierwszy 0,0 na drugim -5,0

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 10 sie 2011, 17:10

Panowie widzę że ciągle krążycie w koło tego tematu ale żeby dobrze złożyć rozrząd trzeba poluzować koła i posiadać blokady rozrządu i wału bez tego nie da się złożyć rozrządu w silnikach audi w układzie V gdzie napęd odbywa się za pomocą paska jest to fizycznie nie możliwe i żadne znaki przy pomocy markera lakieru do paznokci itd nic tu nie zmienią bo i takie patenty widziałem.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

lepik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 24 paź 2010, 15:55
Lokalizacja: małopolska

Post autor: lepik » 10 sie 2011, 19:15

Blokady posiadamy ale sciągacza do kół niet <mysli>

gelus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 20 sie 2010, 10:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: gelus » 10 sie 2011, 19:16

sciagacz raczej niepotrzebny tylko odpowiedni klucz do naciagania kol i popuszczania... bynajmniej w 3.0

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 10 sie 2011, 20:20

gelus pisze:sciagacz raczej niepotrzebny tylko odpowiedni klucz do naciagania kol i popuszczania... bynajmniej w 3.0
Nie widzę innej możliwości, jak ze sciągaczem. Możesz bardziej wyjaśnić, na czym ma polegać to naciąganie i popuszczanie kół?
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

gelus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 20 sie 2010, 10:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: gelus » 10 sie 2011, 23:09

w srodkju kola jest sruba do odkrecania kola, a na zewnatrz tej sruby jest kolejna sruba ktora sie reguluje naciag kola, bynajmniej tak to z mojej perspektywy wyglada... jesli sie myle niech mnie ktos poprawi

[ Dodano: 2011-08-10, 23:22 ]
przyrzad ktory naciaga kola to: T40028 link: http://www.asttool.com/detail_page.php? ... =T%2040028

tutaj w jezyku ru instrukcja, gdzies widzialem w PL ale teraz znalesc nie moge: http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... pic=158666

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 11 sie 2011, 08:18

To jeżeli te zdjęcia z ASN'a, to ASN ma całkiem inny system regulacji faz rozrządu niż 2.7, 2.8 i 4.2. U nasz sciągacz jest niezbędny do prawidłowego ustawienia rozrządu ;)
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

gelus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 20 sie 2010, 10:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: gelus » 11 sie 2011, 08:22

to co przedstawilem to ASN 3.0 v6 i tak napewno u mnie jest, byc moze u Was jest podobnie jak w starych 2.6 czy 2.8 ze na kolach nie ma zmiennych faz rozrzadu i nie plywaja w oleju:)

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 11 sie 2011, 09:25

SANT0 pisze:Panowie widzę że ciągle krążycie w koło tego tematu ale żeby dobrze złożyć rozrząd trzeba poluzować koła i posiadać blokady rozrządu i wału bez tego nie da się złożyć rozrządu w silnikach audi w układzie V gdzie napęd odbywa się za pomocą paska jest to fizycznie nie możliwe i żadne znaki przy pomocy markera lakieru do paznokci itd nic tu nie zmienią bo i takie patenty widziałem.
Rozrząd ustawiony poprawnie sprawdzone na blokadzie, koła zębate miałem wymieniane, więc.... do tego sprawdzone aż po ustawienie wałków rozrządu i znaków na kapach, oraz ilość oczek odstępu na przeniesieniu wydech - ssący. Więc IMO to nie jest kwestia błędnego ustawienia rozrządu :(
Choć znam już historię, gdzie wymiana :fazatorów, łańcuchów, zaworków ciśnienienia nic nie zmieniła - jest jak było :(
Na chwilę obecną temat olałem, bo mam inne pilniejsze sprawy, ale wrócę do niego niebawem :)

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 19 sie 2011, 00:13

Zagór, i jak temat rozjechanego rozrządu działasz coś czy nic na razie.

Co do wartości na 93 kanale zgodnie z informacjami z ROSTECH-a prawidłowa wartość powinna być 0 nie zależnie od silnika.

Mam mały trop mianowicie zastanawiam się nad tymi talerzami z wycięciami które dają impulsy na czujnik wałków może na nich się robi delikatny luz i trzeba je ustawić myślę że trzeba ten trop sprawdzić bo cały ten szczerbaty koszyk trzyma się na 1 śrubie.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 19 sie 2011, 09:18

Na chwilę obecną temat zlałem, mam niestety ważniejsze rzeczy do ogarnięcia :(
A co do halotrona czytającego pozycję wałka - zmieniony, zarówno czujniki miejscami jak i blaszki nowe z ASO.

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 19 sie 2011, 10:44

Mierzyłeś ciśnienie na cylindrach?
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 19 sie 2011, 12:09

SANT0 pisze:Mierzyłeś ciśnienie na cylindrach?
Kiedyś tam zanim kupiłem, wynik był bez zastrzeżeń, ale przy kolejnym przeglądzie każę zrobić to jeszcze raz, a to już niedługo.
IMO Chyba samo ciśnienie nie wpływałoby na fazę rozrządu (skąd sterownik wie, że lewe cylindry są słabsze ??), ale mogę się mylić, IMO to gdzieś jest jakiś babol w układzie smarowania, bądź sterowania fazatorami.
Więc przy przeglądzie wymienię te zawory zwrotne, albo przytkany kanał olejowy w lewej głowicy, zrobię mu znowu płukanie przy wymianie oleju, no i sprawdzę jak to jest z tym sterowaniem fazatorów, może w stanie OFF, są jakieś anomalie, i przez to fazator źle stoi :(

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 19 sie 2011, 12:14

Pomiar ciśnienia zrobił bym aby wykluczyć źle ustawione wałki bo jak będzie otwierał i zamykał nie w tym samym momencie zawory co druga głowica to powinno to być widać w postaci różnicy ciśnienia na głowicach raczej mało prawdopodobne aby silnik się zużył nierównomiernie jeśli wartości będą jednolite to szukał bym przyczyny w czujnikach.A zawory zwrotne i tak wymień bo bez wymiany ich bardzo szybko siadają napinacze z niedostatku ciśnienia.Warto by było zobaczyć jeszcze zmierzyć ciśnienie oleju.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga